MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / nieuwe single van RED!

zoeken in:
Ik moet zeggen dat ik hun eerste single eigenlijk ietswat matig vond en dat ik er niet zo heel veel vertrouwen in had maar hun 2e single vind ik echt leuk! Veel beter dan de eerste! Misschien worden ze toch wel een succes!

YouTube - RED! - Guilty (Official Music Video)

joyce1991 schreef:
Misschien worden ze toch wel een succes!

Daar heb ik toch serieus twijfels over (zacht uitgedrukt)

Wie is RED!? Waar moet ik die van kennen?
Het is niet echt mijn muziek, ik vind het blij gedoe maar misschien is het een groeiplaat...

Dat waren de finalisten van Popstars vorig jaar (even moeten Googlen, want er zijn zoveel van die quasi talentenjachten)

Oh nee, die mensen ken ik niet, maar bedankt voor het opzoeken! Had ik eigenlijk ook wel zelf kunnen doen haha

Toch leuk dat die mensen nog een singel uitbrengen, meestal hoor je niks meer van ze na zo'n programma. Ik vraag me alleen af of dit lied ze een nationale beroemdheid kan maken.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:19 uur

geplaatst: vandaag om 16:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.