MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / nieuwe liedje van Britney Spears

zoeken in:
wat vinden jullie van het nieuwe liedje van britney spears waar ze zwanger in is?

ik heb er m'n buik vol van

Bevalt me niet

Ik zag de clip gisteren in Brand New. Dat mens moet zelf nog geld verdienen tijdens haar zwangerschap zeg. Hoelang was ze even in pauze? Vier maanden? Nondedju zeg.
En het liedje bevalt me ook zeker niet.

my ook niet hoor .. ik vind het saaaaaaaai .. zoals alles van haar

Als het van het zelfde niveau is als de rest van haar repertoire, dan hoef je niet te gissen naar de algemene mening hier op de site.

hoezo.. wat is die dan?

jamaar Britney niet zo beledigen hé
hoewel het wel begrijpbaar is allemaal

Ik las dat ze in financiële probleempjes zit, zeker nu met een (dure) baby op komst en toch maar ff heeft besloten wat te gaan werken dan, gezien die low life man van d'r ook geen brood op de plank brengt.

Liedje bevalt me niet en de clip al helemaal niet.

Ben nog best te spreken over het kleurfiltertje in het clipje. Kan je hier met z'n allen wel gaan afgeven op Britney, maar het gemiddelde rockclipje al eens bekeken ? 50% debiel verhaal of film + 50% bandje dat speelt. Sorry, dan liever dit.

Onderhond je blijft me verbazen

Graag gedaan

voor een britney-hater zoals ik vind ik het eigenlijk ook wel best meevallen hoor!

Hoe heet het liedje eigenlijk?

kellyverspaget schreef:

Hoe heet het liedje eigenlijk?

Look at me, I'm an attention whore...

Schitterende titel! Had ze het zelf maar bedacht!

Ze maakt eentonige muziek ze moet perse altijd in sexy, halfblote pakjes aan omdat ze anders niet opvalt. Pffff je valt juist op als je anders bent.

Lotteke schreef:
Ik las dat ze in financiële probleempjes zit, zeker nu met een (dure) baby op komst en toch maar ff heeft besloten wat te gaan werken dan, gezien die low life man van d'r ook geen brood op de plank brengt.

Liedje bevalt me niet en de clip al helemaal niet.

volgens mij heeft die haar pensioen al veilig gesteld hoor
Anyway, ik vind het liedje echt niks aan. En de lyrics vind ik al helemaal niet bijzonder, een beetje zeurderig enzo.

Ik heb het liedje nog niet gehoord of gezien...ik denk ook wel dat Britney zich geen zorgen hoeft te maken over haar pensioentje, maar ik las idd dat ze geld problemen heeft vanwege Mr. Federline.

Uhm, tsja, dit soort artiesten vind ik het bespreken dus niet waard.

moviefreak#1
In de woorden van Gompie :

Britney, who the %^* is Britney.

Als ze nou eens niet loopt te trouwen met allerlei loverboys die geen enkele vorm van brood op de plank leggen zou ze kunnen rentenieren maar ja eens een dom blondje altijd een dom blondje.

In de woorden van Bert Visscher :

Ga van mijn planeet jij

En ook nog een lelijke dom blondje. Kan het nog erger??

Weer een nieuwe liedje die heel erg veel weg heeft van dit nummer is: Just yesterday, speciaal voor haar zusje gemaakt.

Opzich wel mooi nummer maar komt erg in de buurt van Someday.

http://whatspoppin.punt.nl/index.php#278931 Daar is het nieuwe liedje van Britney te luisteren, ik weet niet of dat de nieuwe single word, ik verwacht van niet. Ik heb het lied zelf nog niet geluisterd.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:39 uur

geplaatst: vandaag om 20:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.