MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Poster musici '60 en '70

zoeken in:
Gor
Jaren geleden hing er op mijn werk een poster waarop, als ik het me goed herinner, een boom was afgebeeld met daarin en daarnaast heel veel namen van bekende muzikanten en in welke groepen ze allemaal gespeeld hebben. Op internet ben ik deze poster nog niet tegengekomen. Ik zou hem graag willen hebben. Iemand een idee?

sq
Was het wellicht een onderdeel van de fameuze ´Rock family trees´. Zoek maar eens op die term. Een voorbeeld:

http://www.eaglesfans.com/info/frame/frame3.jpg

Gor
Dankjewel. Ik denk dat je gelijk hebt. Ik ga op jacht.

Gor schreef:
Jaren geleden hing er op mijn werk een poster waarop, als ik het me goed herinner, een boom was afgebeeld met daarin en daarnaast heel veel namen van bekende muzikanten en in welke groepen ze allemaal gespeeld hebben.

Waar werk je?

Klinkt in ieder geval culturistisch stukken interessanter dan de algemene hopeloze smaak op mijn werk! (Al werkt er wel een mede-hardrocker met een gelijkwaardige muziekkennis)

Gast
geplaatst: vandaag om 19:31 uur

geplaatst: vandaag om 19:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.