MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Op welk nummer ga jij helemaal los?

zoeken in:
yoeridedeygere schreef:
de outro van Instant Street van dEUS is gewoon om op te flippen

Ik ben dus niet de enige die dat vindt

yoeridedeygere schreef:
de outro van Instant Street van dEUS is gewoon om op te flippen

Die is inderdaad tof!

Solar-Plexus schreef:
Fear Factory - Zero Signal

Inderdaad een van de beste nummers van ze.

Deep Purple-Child in time

VdB
Arno schreef:
(quote)

Ik ben dus niet de enige die dat vindt

verre van, verder momenteel ook op:

Arctic Monkeys - When the Sun goes Down
Babyshambles - Fuck Forever !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haddaway - What Is Love?
The O.T. Quartet - Hold That Sucker Down
JX - There's Nothing I Won't Do

Opvallend dat iedereen rocknummers noemt...
Ik ga pas los op dance

Dat heb ik ook wel, rock vind ik toch meer iets voor thuis.

Laat ik er ook maar 's een paar noemen:

Vitalic - La Rock
Aphex Twin - Come To Daddy

Ik kan niet stilzitten op veel nummers van Omnia (Pagan polska, Saltatio). En op Rhiannon van Faun. Maar dat kent hier vast niemand, dus om over te gaan op de wat bekendere muziek.. Flogging Molly is altijd wel goed voor beweging (Devil's dance floor).

Klijn schreef:
Flogging Molly is altijd wel goed voor beweging (Devil's dance floor).

Ja, er zijn er wel een aantal waarbij m'n voeten beginnen te tintelen, of moet gaan 'bangen' of misschien wel intrinsiek helemaal los ga.. Het kan eigenlijk van alles zijn. Als het maar energie, dynamiek, een heftig ritme of een flinke dosis power heeft.
- She sells sanctuary - The Cult
- Ullyses - Dead can Dance
- Sabotage - Beasty Boys
- She said - The Godmachine
- The perfect drug - Nine Inch Nails
- Vanilla queen (live) - Golden Earring
- No more drama - Mary G. Blidge
- Maneater - Nelly Furtado
- Smack my bitch up - Prodigy
Jammer alleen dat ik met house minder bekend met namen ben. Want op goede house laat ik me ook wel gaan. Maar ja, kan niet alles hebben. Wel ben ik onlangs een tent tegengekomen waar dit soort nummers wel eens gedraaid worden. Erg leuk.

eazyfan
Charles Mingus - Better Git It In Your Soul

All Night Long!

Het beste nummer allertijden. live een hele belevenis. (Ik kan niet stil zitten terwijl ik dit typ )

Dit is er echt over. Wie dan kan blijven stil zitten is vermoedelijk gewoon doof.

John Starlight - Blood Angels

Bobiej
Afgelopen donderdag had ik een schoolfeest, waar de een bandje speelde waar ook de gitarist van mijn band in speelt, en op een gegeven moment veranderde het zaaltje waar we ons bevonden in 1 grote mosh pit, toen "Killing in the Name" werd gespeeld. Op een schoolfeest!

Mijn lijflied, namelijk Road to Nowhere van de Talking Heads!

The Prodigy - Full Throttle

French afair - sexy

Porcupine Tree - Blackest Eyes

clutch
Bobiej schreef:
Afgelopen donderdag had ik een schoolfeest, waar de een bandje speelde waar ook de gitarist van mijn band in speelt, en op een gegeven moment veranderde het zaaltje waar we ons bevonden in 1 grote mosh pit, toen "Killing in the Name" werd gespeeld. Op een schoolfeest!

Tjonge, zat ik maar op zo'n school

Bobiej schreef:

Doet het altijd goed, ook vorig jaar op de Afrekeningsfuif van Studio Brussel. We hebben daar de mensen eens leren pitten

Killing in the Name of doet het inderdaad áltijd goed! Ik heb 'm vaak door een goede band horen coveren, en anders is het altijd leuk om alternatieve songteksten mee te brullen ('fuck to die, I'm justified, remember the bad take the Trojan wife' )

Father McKenzie
Ik op het met niets te vergelijken:

Once In A Lifetime van wijlen de Talking Heads.

Dan word ik, zo ik het nog niet was, geheel kirrewiet en zot. Dan loopt er zovéél adrenaline door mijn body dat ik....

tangmaster
Ozric Tentacles - Oddentity. Vooral de live versie op het album Live at the Pongmasters Ball, weergaloos.

sxesven

La Quiete - Helas

COME ON EVERYBODY: GO CRAZY !

ik vindt dance nummers helemaal geweldig als ik uitga zeker no stress van laurent wolf en low van flo rida is zeker ook niet verkeerd en speed up

Story of the Year - In the Shadows!

Voodoo People (Pendelum rmx) - The Prodigy
Octavarium solo (12.15 in Octavarium) - Dream Theater
en, klinkt misschien wat vreemd,
Always in the past - Tears For Fears

Wolf Parade - I'll Believe in Anything

Gast
geplaatst: vandaag om 08:59 uur

geplaatst: vandaag om 08:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.