Muziek / Algemeen / Op welk nummer ga jij helemaal los?
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juli 2006, 16:43 uur
0
geplaatst: 20 juli 2006, 18:52 uur
verre van, verder momenteel ook op:
Arctic Monkeys - When the Sun goes Down
Babyshambles - Fuck Forever !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
geplaatst: 21 juli 2006, 18:52 uur
Haddaway - What Is Love?
The O.T. Quartet - Hold That Sucker Down
JX - There's Nothing I Won't Do
Opvallend dat iedereen rocknummers noemt...
Ik ga pas los op dance
The O.T. Quartet - Hold That Sucker Down
JX - There's Nothing I Won't Do
Opvallend dat iedereen rocknummers noemt...
Ik ga pas los op dance

0
geplaatst: 22 juli 2006, 20:10 uur
Dat heb ik ook wel, rock vind ik toch meer iets voor thuis.
Laat ik er ook maar 's een paar noemen:
Vitalic - La Rock
Aphex Twin - Come To Daddy
Laat ik er ook maar 's een paar noemen:
Vitalic - La Rock
Aphex Twin - Come To Daddy
0
geplaatst: 22 juli 2006, 22:28 uur
Ik kan niet stilzitten op veel nummers van Omnia (Pagan polska, Saltatio). En op Rhiannon van Faun. Maar dat kent hier vast niemand, dus om over te gaan op de wat bekendere muziek.. Flogging Molly is altijd wel goed voor beweging (Devil's dance floor).
0
geplaatst: 22 juli 2006, 22:45 uur
0
geplaatst: 3 augustus 2006, 22:33 uur
Ja, er zijn er wel een aantal waarbij m'n voeten beginnen te tintelen, of moet gaan 'bangen' of misschien wel intrinsiek helemaal los ga.. Het kan eigenlijk van alles zijn. Als het maar energie, dynamiek, een heftig ritme of een flinke dosis power heeft.
- She sells sanctuary - The Cult
- Ullyses - Dead can Dance
- Sabotage - Beasty Boys
- She said - The Godmachine
- The perfect drug - Nine Inch Nails
- Vanilla queen (live) - Golden Earring
- No more drama - Mary G. Blidge
- Maneater - Nelly Furtado
- Smack my bitch up - Prodigy
Jammer alleen dat ik met house minder bekend met namen ben. Want op goede house laat ik me ook wel gaan. Maar ja, kan niet alles hebben. Wel ben ik onlangs een tent tegengekomen waar dit soort nummers wel eens gedraaid worden. Erg leuk.
- She sells sanctuary - The Cult
- Ullyses - Dead can Dance
- Sabotage - Beasty Boys
- She said - The Godmachine
- The perfect drug - Nine Inch Nails
- Vanilla queen (live) - Golden Earring
- No more drama - Mary G. Blidge
- Maneater - Nelly Furtado
- Smack my bitch up - Prodigy
Jammer alleen dat ik met house minder bekend met namen ben. Want op goede house laat ik me ook wel gaan. Maar ja, kan niet alles hebben. Wel ben ik onlangs een tent tegengekomen waar dit soort nummers wel eens gedraaid worden. Erg leuk.
0
eazyfan
geplaatst: 7 juni 2008, 12:00 uur
Charles Mingus - Better Git It In Your Soul 
All Night Long!

All Night Long!

0
geplaatst: 7 juni 2008, 14:14 uur
Het beste nummer allertijden. live een hele belevenis. (Ik kan niet stil zitten terwijl ik dit typ
) Dit is er echt over. Wie dan kan blijven stil zitten is vermoedelijk gewoon doof.

0
Bobiej
geplaatst: 7 juni 2008, 17:01 uur
Afgelopen donderdag had ik een schoolfeest, waar de een bandje speelde waar ook de gitarist van mijn band in speelt, en op een gegeven moment veranderde het zaaltje waar we ons bevonden in 1 grote mosh pit, toen "Killing in the Name" werd gespeeld. Op een schoolfeest! 

0
clutch
geplaatst: 8 juni 2008, 22:08 uur
Bobiej schreef:
Afgelopen donderdag had ik een schoolfeest, waar de een bandje speelde waar ook de gitarist van mijn band in speelt, en op een gegeven moment veranderde het zaaltje waar we ons bevonden in 1 grote mosh pit, toen "Killing in the Name" werd gespeeld. Op een schoolfeest!

Tjonge, zat ik maar op zo'n school

0
geplaatst: 8 juni 2008, 22:14 uur
Bobiej schreef:

Doet het altijd goed, ook vorig jaar op de Afrekeningsfuif van Studio Brussel. We hebben daar de mensen eens leren pitten

0
geplaatst: 9 juni 2008, 01:39 uur
Killing in the Name of doet het inderdaad áltijd goed! Ik heb 'm vaak door een goede band horen coveren, en anders is het altijd leuk om alternatieve songteksten mee te brullen ('fuck to die, I'm justified, remember the bad take the Trojan wife'
)
)
0
Father McKenzie
geplaatst: 18 juni 2008, 19:24 uur
Ik op het met niets te vergelijken:
Once In A Lifetime van wijlen de Talking Heads.
Dan word ik, zo ik het nog niet was, geheel kirrewiet en zot. Dan loopt er zovéél adrenaline door mijn body dat ik....
Once In A Lifetime van wijlen de Talking Heads.
Dan word ik, zo ik het nog niet was, geheel kirrewiet en zot. Dan loopt er zovéél adrenaline door mijn body dat ik....
0
tangmaster
geplaatst: 19 juni 2008, 09:15 uur
Ozric Tentacles - Oddentity. Vooral de live versie op het album Live at the Pongmasters Ball, weergaloos.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 15:23 uur
ik vindt dance nummers helemaal geweldig als ik uitga zeker no stress van laurent wolf en low van flo rida is zeker ook niet verkeerd en speed up
0
geplaatst: 27 juni 2008, 18:25 uur
Voodoo People (Pendelum rmx) - The Prodigy
Octavarium solo (12.15 in Octavarium) - Dream Theater
en, klinkt misschien wat vreemd,
Always in the past - Tears For Fears
Octavarium solo (12.15 in Octavarium) - Dream Theater
en, klinkt misschien wat vreemd,
Always in the past - Tears For Fears
* denotes required fields.