Muziek / Algemeen / JLjuju en Rhythm & Poetry nemen de muziekweek door
zoeken in:
0
geplaatst: 3 december 2009, 19:58 uur
Dag lieve users van deze prachtige site. Julian (JLjuju) en ik zaten midden in een brainstormsessie, we wilde namelijk een leuk topic bedenken dat daadwerkelijk van meerwaarde is voor MuMe. Toen bedacht een van ons het volgende:
Elke week brengen wij verslag uit van de muziekweek, wat zijn de opvallende gebeurtenissen, welke artiesten kwamen er in het nieuws en waarom?
Wij gaan dit op een leuke manier aanpakken, elke week maken wij een track over de muzikale gebeurtenissen van de week. Julian zal de beats maken en ik zal rappen danwel mijn soulstem opzetten.
Zaterdagavond zal onze eerste track in dit topic geplaatst worden.
Elke week brengen wij verslag uit van de muziekweek, wat zijn de opvallende gebeurtenissen, welke artiesten kwamen er in het nieuws en waarom?
Wij gaan dit op een leuke manier aanpakken, elke week maken wij een track over de muzikale gebeurtenissen van de week. Julian zal de beats maken en ik zal rappen danwel mijn soulstem opzetten.
Zaterdagavond zal onze eerste track in dit topic geplaatst worden.
0
geplaatst: 3 december 2009, 20:05 uur
Veel succes en ik kijk ernaar uit 
Dit topic gaat toch niet alleen maar over hiphop he?

Dit topic gaat toch niet alleen maar over hiphop he?

0
geplaatst: 3 december 2009, 20:06 uur
Nee, mijn eerste tekst zal onder meer over Ramses Shaffy gaan.
Overigens kan ik voor geen meter rappen, maar ach, het is zo leuk om te doen. Julian kan trouwens wel echt produceren.
Overigens kan ik voor geen meter rappen, maar ach, het is zo leuk om te doen. Julian kan trouwens wel echt produceren.
0
geplaatst: 4 december 2009, 16:32 uur
Dit is overigens vrij serieus bedoelt, en niet als grap zoals we van R&P a.k.a Robhef gewend zijn.
0
geplaatst: 4 december 2009, 16:34 uur
Inderdaad, mijn teksten kennen een licht poëtische lading. Ik zal nog wel wat moeten groeien, want ik ben het niet gewoon om oprechte teksten te schrijven die nog ergens over gaan.
0
geplaatst: 4 december 2009, 16:48 uur
Leuk idee
. Maar als je serieus bent, zorg dan dat jullie de raps van R&P in de file zelf stoppen, in plaats van dat R&P over de beats uit zijn stereo rapt, en dat vervolgens op neemt.
. Maar als je serieus bent, zorg dan dat jullie de raps van R&P in de file zelf stoppen, in plaats van dat R&P over de beats uit zijn stereo rapt, en dat vervolgens op neemt.
0
geplaatst: 4 december 2009, 16:58 uur
Haha, ooit heb ik daar het materiaal doen. Tot die tijd moeten 'we' het maar doen met wat matige maar nog altijd goed te volgen kwaliteit.
0
geplaatst: 4 december 2009, 17:07 uur
R&P, dat kan iedereen met een internetverbinding. Gewoon je raps opsturen naar Juju, en hij stopt het als een sample in FL. scheelt echt heel veel.
0
geplaatst: 4 december 2009, 17:10 uur
Ai, dat is het punt. Ik heb geen internetverbinding.
Nee dat kan natuurlijk. Alleen weet ik niet of Julian er veel tijd in wil steken, maar we zullen het zeker doen.
Julian wilde 1 keer in de maand een track maken, ik een keer in de week. Daarom gebruik ik nu ook wat oude Julian beats.
Nee dat kan natuurlijk. Alleen weet ik niet of Julian er veel tijd in wil steken, maar we zullen het zeker doen. Julian wilde 1 keer in de maand een track maken, ik een keer in de week. Daarom gebruik ik nu ook wat oude Julian beats.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 4 december 2009, 18:37 uur
Ik wil anders ook wel meehelpen, alles beter dan oude Juju beats 

0
geplaatst: 4 december 2009, 18:47 uur
Julian en ik hebben nu inderdaad de afspraak gemaakt om de nummers goed in elkaar te mixen. Zodat de kwaliteit beter is.
Fijn dat je mee wilt helpen Jelle, ik zal het eens met Julian bespreekbaar maken.
Fijn dat je mee wilt helpen Jelle, ik zal het eens met Julian bespreekbaar maken.
0
geplaatst: 5 december 2009, 19:29 uur
Ik weet niet of we vandaag gaan halen als deadline. Maar we proberen zo snel mogelijk onze eerste 'hit' te droppen.
0
geplaatst: 8 december 2009, 15:27 uur
Er zijn wat problemen, zo was mijn tekst wel heel slecht en klinkt een zak met aardappelen nog beter. Ik vond het zinloos om de track te plaatsen, ik ga zo snel mogelijk terug de studio in om er iets beters van te maken.
0
geplaatst: 11 december 2009, 15:55 uur
Ik heb hier wat geveegd, voordat het hele topic vol staat met slowchat.
0
geplaatst: 16 december 2009, 19:23 uur
Ik wacht op Rob, had de beat al meteen de eerste dag klaar xD
0
geplaatst: 16 december 2009, 21:56 uur
Denk het niet, even dit topic invriezen. Heb het momenteel toch druk met mijn baan en dan ook de kinderen die op tijd op school moeten zijn.
0
geplaatst: 16 december 2009, 22:04 uur
dit meen je niet
toen ik de eerste post van r&p las dacht ik oh leuk idee, totdat ik dit las :
toen ik de eerste post van r&p las dacht ik oh leuk idee, totdat ik dit las :
0
geplaatst: 16 december 2009, 22:17 uur
0
geplaatst: 17 december 2009, 17:51 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Denk het niet, even dit topic invriezen. Heb het momenteel toch druk met mijn baan en dan ook de kinderen die op tijd op school moeten zijn.
Bemerk ik hier een crisis in zelfvertrouwen? Kop op!
0
geplaatst: 17 december 2009, 22:02 uur
Mensen haten zonder dat ze weten wat de echte reden is. Misschien heb ik het momenteel wel heel moeilijk omdat ik last van die strokkels heb. Respecteer nou maar gewoon dat ik later nummers ga droppen.
0
geplaatst: 17 december 2009, 22:28 uur
Ik zal je niet dwingen om het te beluisteren. Met je achterlijke haat comments elke keer. Beter word je ook eens volwassen.
0
geplaatst: 18 december 2009, 08:18 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik zal je niet dwingen om het te beluisteren. Met je achterlijke haat comments elke keer. Beter word je ook eens volwassen.
hahahahahahha
je bent soms toch echt grappig enzo. btw ik ben nog niet volwassen dus zo hoef ik me niet te gedragen, maar volgens mij heb jij daar meer moeite mee, met volwassen gedragen
0
geplaatst: 18 december 2009, 13:09 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Mensen haten zonder dat ze weten wat de echte reden is. Misschien heb ik het momenteel wel heel moeilijk omdat ik last van die strokkels heb. Respecteer nou maar gewoon dat ik later nummers ga droppen.
Hé nu voel ik me aangesproken. Ik probeerde je oprecht op te beuren en niet te 'haten'. Als je je laat (af)leiden door negatief commentaar dan gebeurt er nooit wat.
Het gaat zeker heel dom klinken als ik vraag wat strokkels zijn?
* denotes required fields.