MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Spaanse zangeressen met babystem / hijgstem

zoeken in:
Ik ben op zoek naar Spaanse zangeressen met een babystem of een hijgstem. Ik heb er tot nu toe maar twee kunnen vinden, namelijk: "Jeanette Dimech" bekend van het nummer "Porque te vas" en de zangeres "Niza"

Ik zoek geen Franse zangeressen op dit gebied, want die zijn er genoeg te vinden, alleen Spaanse. Kunnen jullie me eraan helpen? Alvast bedankt!

Voorbeeld:

Baccara

Daar had ik een tijdje geleden al een topic over geopend, wel een goed voorbeeld ja

Ik heb alleen nog Claudine Longet gevonden.

RobbyT schreef:
Ik zoek geen Franse zangeressen op dit gebied [...].

RobbyT schreef:
Ik heb alleen nog Claudine Longet gevonden.

Ik ken haar pas sinds vandaag, dacht dat ze van Spaanse komaf was, sorry

Mjah, Souvenir is een Spaans bandje met hijgerige zangeres - maar ze zingt in het Frans... Toch best de moeite waard om eens op te zoeken als je het genre leuk vind; op hun eerste albums maakten ze erg leuke Frans/Spaanse fladderpop, de laatste twee zijn richting de elektro opgeschoven. Van de eerste soort - bevalt mij beter - is helaas op YouTube niets te vinden.

Bertus schreef:
Mjah, Souvenir is een Spaans bandje met hijgerige zangeres - maar ze zingt in het Frans... Toch best de moeite waard om eens op te zoeken als je het genre leuk vind; op hun eerste albums maakten ze erg leuke Frans/Spaanse fladderpop, de laatste twee zijn richting de elektro opgeschoven. Van de eerste soort - bevalt mij beter - is helaas op YouTube niets te vinden.

Bertus, bedankt. Ik ben me trouwens gaan verdiepen in Spaanse en Portugese hijgerige Latin, en zal binnenkort mijn bevindingen hier plaatsen.

Graag, ik ben benieuwd

Hmm tja, ik ben bang dat het nogal tegenvalt een zangeres te vinden die op dergelijke wijze zingt, en die muzikaal gezien nog een beetje interessant is. Ze zijn er wel:

Tatiana
Belanova
Emma Salokoski

Maar geweldige muziek vind ik het niet.

Dan kom je eerder terecht bij bossanova artiesten als:

Elis Regina
Rosalia de Souza

Die klinken enigszins wat hijgachtig, terwijl de muziek ook aangenaam is.

Ik ben bang dat we niet verder komen

Gast
geplaatst: vandaag om 19:30 uur

geplaatst: vandaag om 19:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.