MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Waar worden fatsoenlijke jewelcases verkocht?

zoeken in:
Ik heb een kleine hoeveelheid (geen honderden) goede jewelcases nodig (enkel, dubbel, zwarte en transparente tray), maar ik kan niet een (online) winkel vinden die claimt alle 4 types te verkopen. Ze zijn ter vervanging van enkele beschadigde doosjes (+voorraad voor de toekomst).

Dat wordt steeds lastiger, is ook mijn ervaring. Ik heb ooit bij de kringloopwinkel eens een doos met zo'n honderd van die doosjes (met een zwarte tray) gekocht, daar kan ik voorlopig mee vooruit. Maar ik heb gemerkt dat veel doosjes die ze in computerzaken verkopen van mindere kwaliteit zijn; die buigen en breken veel gemakkelijker.

Even snel gezocht op internet. Wellicht is dit wat?

BigDennis CD Jewel Case

http://www.walvisproducts.nl/producten.php?view=productListPage&category=4

Ik heb met deze online-winkels zelf geen ervaring. Als je er wilt bestellen, zou ik eerst even informeren of het wel echt stevige doosjes zijn, de 'echte' zeg maar, waar cd's in winkels ook in geleverd worden.

Zoek eens in een onafhankelijke platenwinkel, daar hebben ze meestal wel van die spullen voor een laag prijsje.

DjFrankie (moderator)
gaucho schreef:
Dat wordt steeds lastiger, is ook mijn ervaring. Ik heb ooit bij de kringloopwinkel eens een doos met zo'n honderd van die doosjes (met een zwarte tray) gekocht, daar kan ik voorlopig mee vooruit. Maar ik heb gemerkt dat veel doosjes die ze in computerzaken verkopen van mindere kwaliteit zijn; die buigen en breken veel gemakkelijker.

Even snel gezocht op internet. Wellicht is dit wat?

BigDennis CD Jewel Case

walvisproducts.nl - CD DOOSJES

Ik heb met deze online-winkels zelf geen ervaring. Als je er wilt bestellen, zou ik eerst even informeren of het wel echt stevige doosjes zijn, de 'echte' zeg maar, waar cd's in winkels ook in geleverd worden.

Big Dennis is prima, betrouwbaar en goedkoop, geldt ook voor www.opus.nl

Van Big Dennis:

Helaas zijn deze niet gelijk aan de doosjes voor commerciële cd’s.

Ik weet niet of je ook op de Grote Verzamelbeurs in Utrecht komt, maar daar staat altijd een grote stand, die dit soort van spullen verkoopt.
Ik ga er van uit dat ze ook wel minstens een adres, zo niet een hele winkel, zullen hebben, waar ze deze artikelen verkopen, buiten de twee wekenden tijdens de beurs om.
Ze hebben echt alle soorten cd-doosjes te koop.
Een jaar geleden heb ik er zelf bv een stapel cd doosjes gekocht voor vier en zes cd's. Die kun je normaal niet in een gewone winkel kopen.

Edit: Mss heeft iemand nog de plattegrond van de afgelopen beurs thuis liggen.
Staan daar niet de namen van de standhouders op?
Die van die doosjes staat altijd helemaal links tegen de muur ongeveer in het midden van de rij.

Ik weet precies welke je bedoelt, Thunderball, afgelopen beurs stonden ze er ook weer, maar die plattegrond heb ik niet meer, en ik weet ook niet hoe ze heten...

Gast
geplaatst: vandaag om 19:25 uur

geplaatst: vandaag om 19:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.