MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / It Dockumer Lokaeltsjen?

zoeken in:
Hallo...

Lang geleden was er op onze Vlaamse radio, omroep Brabant elke zaterdagavond het programma "Domino". Deel I waren the Originals met Arnold Rijpens, en deel II was het meer alternatievere werk met Lux Janssen. En daar heb ik dus destijds veel zaken leren kennen waar ik nu nog naar luister.

Wat daar ook gedraaid werd destijds was een plaat van een Nederlandse (Friese) punkrockgroep genaamd "It Dockumer Lokaeltsjen", hun LP noemde geloof ik "Wil Met U Neuken" (ja in vind het ook niet uit hoor). Nu was ik daar zo door geintigreerd geraakt dat ik die plaat wou vinden. Wel vinden heb ik dat dus niet gedaan, en nu is het allemaal moelijk! Zijn er Nederlandse MusicMeters die deze band
a) kennen/kenden
b) weten of je nog ergens daar iets van vindt?

Thanks!

Mark/ C'Moon

Dat is inderdaad lang geleden, die zijn al minstens 15 jaar uit elkaar. Voortreffelijke band, later overgegaan in Deinum en LUL (ja ook ík verzin het niet zelf).

Er is nog een soort overzicht van hun carriére uitgegeven, It Dockumer totaeltsje, waarop voor nog geen € 17 het hele repertoire van de band staat, plus een opname die ze ooit voor de VPRO maakten. Hier te bestellen, veel plezier ermee!

lebowski / Marc

Hallo Lebowski/ Marc!

Wablief, is LUL ontstaan uit "It Dockumer Lokaeltsjen"? Goh, dat wist ik niet! Zeg, en bedankt voor de link, ik ga zeker proberen die CD te bestellen!

Greetzz

besteld

En wat vind je ervan c-moon (beter laat dan nooit)....Lul spreekt me wel aan.....staat voor Lui uit Leeuwarden, en laat ik daar nu ook zijn geboren en getogen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:09 uur

geplaatst: vandaag om 11:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.