MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Jazz in de ether? Zo ja, welke zender?

zoeken in:
Morgen zet ik favoriete radiozenders op m'n nieuwe autoradio en ik wilde weten of er in de ether nog wat te beleven valt betreft jazz en/of soul of dat soort werk. Arrow Jazz zit er helaas niet meer in, maar via Google las ik dat Radio 6 wél te vinden was, maar ik zag nergens de frequenties staan.

Help me out, s.v.p.

"Helaas is Radio 6 Soul & Jazz niet via de ether te beluisteren, hoe graag we dat zelf ook zouden willen"

Van de site van Radio 6.

Voor zover ik weet de enige soul & jazz-zender, samen met Arrow Jazz.

Dus komt het er op neer dat Radio 2 zo'n beetje het spannendste biedt?

Stijn_Slayer
Ik weet het helaas ook niet. Hopelijk komt er nog iemand langs die het wel weet, dan programmeer ik 'm zelf ook even.

Zou geinig zijn als ik pa's Giel Beelen kanaaltje wis en overal geflipte free-jazz op zet. Hij weet toch niet hoe die radio werkt, en hij kan geloof ik niet eens uit.

Free-jazz op de radio...

Kon zoiets maar.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:10 uur

geplaatst: vandaag om 02:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.