MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Heel lang geleden....... bij de LP SHOW

zoeken in:
Ik ben op zoek naar de eindtune van de LP-show (eind 80 er jaren). De presentator was destijds Wim van Putten.

Voor zover ik dacht ging het om een nummer van Steve Hackett, echter ik kan dit niet achterhalen. Mijn eerste gedachte was dat deze tune van het album ‘Voyage Of The Acolyte’ kwam; dit is echter niet zo.

De tekst van openingszin van dit nummer is: ‘The day has nearly ended………’. Voor wat de zang betreft denk ik aan Steve Hackett of Steve Winwood.

Wie kan mij verder helpen?

Dat is volgens mij een nummer van Mike Rutherford, van de CD Smallcreep's Day. En ChrisX is het met me eens, zie ik net bij dit album.

Jester,

heel erg goed, dit is hem.

bedankt!!

Veel plezier ermee!

Jammer trouwens, dat zulke programma's niet meer bestaan. Het enige dat er een beetje in de buurt komt is de show van Kees Baars op Arrows, al is de muziek daar over het algemeen wat steviger.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:33 uur

geplaatst: vandaag om 22:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.