MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Itunes: Single van de week

zoeken in:
Elke week geeft Itunes een gratis single weg van artiesten die 'ze' goed vinden.
Het leek mij een goed idee om een topic te beginnen over de Itunes Single van de week. Het verdient wel wat extra aandacht. Elke week kan je een verrassend nummer legaal downloaden.
Dus vanaf nu ga ik een proberen elke week de nieuwe single hier te plaatsen. Natuurlijk mag iemand anders dat ook doen.

?

Deze week Apparat - Ash / Black Veil
van het album The Devil's Walk

Zo jammer dat je wel een iTunes account nodig hebt. En om dat aan te kunnen maken heb je een gift card van iTunes nodig of een credit card

Het kan ook met een "click and buy" account. Ik doe het op die manier. Zelfde idee als een creditcard. Het is vrij gemakkelijk aan te maken.

Beetje jammer dat ik dit topic in de verkeerde categorie heb ingedeeld Had eigenlijk bij muziek > overig moeten staan.

Dat is bij deze opgelost.

Je kan een gratis account aanmaken door een gratis applicatie te downloaden. Staat ook op de Apple support site.

Maar even naar dit onderwerp, in ieder geval leuk iniatief. Meestal vind ik de singles echter niet zo leuk, het zijn dan vaak slechte covers ofzo (tenminste de keren dat ik gekeken heb).

Toch zit er nog wel eens iets leuks tussen.

De single van week 41 is:
Renske Taminiau - To You We Sing

Het album staat nog niet op de site, dus ik heb het toegevoegd. Ook staat het nummer niet op youtube. Ik heb hier maar een link geplaatst naar een recensie op nu.nl

Hier de link naar het album waar iedereen met smart op heeft gewacht!

De single van week 42 is:
A Brand - For Blood

Van het album Future You

De single van week 43 is:
King Jack - Rider On Fire

Van het gelijknamig album (is nog niet toegevoegd)

Van het album King Jack

De single van week 44 is:
Shary-An - I Could Care Less

Van het album Love Me For Who I Am

Dit is de eerste single sinds het maken van dit topic wat ik echt helemaal niks vind. Heel erg standaard.

De single van week 45 is:
Emmett Tinley - Takes a Long Time to Heal

Van het gelijknamig album Emmet Tinley

Overzicht:

40: Apparat - Ash / Black Veil
41: Renske Taminiau - To You We Sing
42: A Brand - For Blood
43: King Jack - Rider On Fire
44: Shary-An - I Could Care Less
45: Emmett Tinley - Takes a Long Time to Heal

Gast
geplaatst: vandaag om 05:29 uur

geplaatst: vandaag om 05:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.