MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / wie kan me helpen

zoeken in:
ik ben voor me werk (ja klinkt raar) opzoek naar de instrumentale versie van ben je ook voor nederland. ik weet dat het een geremixte versie is van de vogeltjesdans maar we hebben hier zelf een nummer opgeschreven.

nu ben ik wel opzoek gegaan naar een programma waar mee ik de zang er uit kan halen maar kan niks vinden. of waar ik het mee wil lukken.

wie heeft er een (makkelijk) programma voor mij of wie heeft dit nummer voor mij

In Overig > Algemeen > Kan geen diavoorstelling met muziek maken!:

Hallo vrienden, ik wil graag een diavoorstelling maken met muziek op de pc. Maar ik ben niet in staat dit te doen. Kan iemand mij alstublieft vertellen hoe ik dit moet doen?

DjFrankie (moderator)
DennisHutchinson schreef:
In Overig > Algemeen > Kan geen diavoorstelling met muziek maken!:

Hallo vrienden, ik wil graag een diavoorstelling maken met muziek op de pc. Maar ik ben niet in staat dit te doen. Kan iemand mij alstublieft vertellen hoe ik dit moet doen?

Muziek afspelen in meerdere dia’s in uw diavoorstelling - Microsoft Ondersteuning - support.microsoft.com

Gast
geplaatst: vandaag om 02:52 uur

geplaatst: vandaag om 02:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.