MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Foto's van artiesten / hoezen voor op schilderij

zoeken in:
Ik ben al een tijdje op zoek naar dingen om mijn kamer op te fleuren. Aangezien mijn geluidssysteem en mijn gitaar daar ook staat, wil ik graag dingen hebben die aansluiten op die passie. Nu vind ik een gewone poster maar lelijk en absoluut niet passend bij mijn meubelen, dus heb ik besloten om in de plaats van posters schilderijen te hangen. Nu ben ik absoluut geen kunstkenner en ik denk ook niet dat men het op prijs zou stellen moest ik vragen, aan de schilderaar, die het wel zitten om The Scream na te schilderen. Nu is er ook wel een copyright op bijvoorbeeld hoezen, maar ik denk niet dat ze er enig probleem mee zullen hebben als ik het enkel gebruik voor eigen doeleinden.

Nu heb ik twee afbeeldingen op het oog die ik wel ergens wil hangen op mijn kamer, zoals die hoes van Electric Ladyland en deze afbeelding van Ian Curtis, maar ik ben eens benieuwd of er nog meer afbeeldingen / hoezen bestaan die geschikt zijn om op een doek te zetten.

Ik vind de single hoezen van Depeche Mode altijd wel mooi.
Depeche Mode Discography UK - Large Images - 45cat

Gast
geplaatst: vandaag om 10:20 uur

geplaatst: vandaag om 10:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.