MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Welke videoclip heeft jouw leven veranderd?

zoeken in:
Thejournalist

..hoe dat zo?

De video die mijn leven voorgoed heeft veranderd is :

Ik was tot 1991 alleen maar into deathmetal/grindcore en andere vormen van strepsils-rock.
Met open mond keek ik met mijn vriendjes naar de video die grijs werd gedraaid op MTV.
Nirvana opende een nieuwe muzikale wereld voor mij.

Waarom staat dit bij electronic?

Dit is de enige video die ooit echt impact heeft gemaakt, volgens mij. Hiermee begon mijn interesse voor een track en een artiest. Ik zou groot Lil Wayne fan worden (heb ook een tijd een hekel aan heb gehad, nu kan ik veel van zijn muziek weer waarderen). Vanuit die positie ben ik steeds meer gaan ontdekken, etc. Nu vind ik het een alleraardigst popnummertje (voor een groot deel vanwege een soort jeugdsentiment), maar zelf zou ik het niet snel opzetten.

niels94 schreef:
Waarom staat dit bij electronic?

Topic verplaatst en titel veranderd.

KEMPI CHANGED MY LIFE

Kan ik alleen maar beamen. Heel die film is trouwens schitterend.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:31 uur

geplaatst: vandaag om 01:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.