Muziek / Algemeen / lyric site
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2005, 16:50 uur
Mijn ervaring met de meeste lyrics-sites is niet zo goed. Over het algemeen wordt mijn computer bestookt met pop-ups, en is de kwaliteit niet te best. Wat ik ook vaak mis is dat je de lyrics van een complete cd in 1 keer in beeld krijgt.....het moet vaak per nummer. Heel lastig als je alle nummers in 1 keer wilt printen ofzo.
Simpele vraag: heeft iemand van jullie tips over goede lyrics-sites?
Simpele vraag: heeft iemand van jullie tips over goede lyrics-sites?
0
geplaatst: 18 oktober 2005, 17:04 uur
Ik vind deze wel fijn: www.songmeanings.net[/url]
Vaak ga ik ook naar fansites van de betreffende bands, dat is een stuk fijner dan die commerciele sites die jij beschrijft.
edit: songmeanings ligt op dit moment plat, merk ik.
Vaak ga ik ook naar fansites van de betreffende bands, dat is een stuk fijner dan die commerciele sites die jij beschrijft.
0
geplaatst: 18 oktober 2005, 17:09 uur
herman schreef:
........zie dat je berichtje hebt aangepast, zou net hetzelfde zeggen!
0
geplaatst: 19 oktober 2005, 00:52 uur
Voor metal: www.darklyrics.com
Per album en dan alle lyrics van 1 plaat op 1 pagina.
Songmeanings is altijd gruwelijk traag bij mij.
Per album en dan alle lyrics van 1 plaat op 1 pagina.
Songmeanings is altijd gruwelijk traag bij mij.
0
geplaatst: 19 oktober 2005, 09:16 uur
lyricsondemand.com ga ik niet meer heen... daar staat regelmatig de verkeerde tekst (dus van een heel ander nummer van de betreffende artiest). heel irritant!
0
geplaatst: 19 oktober 2005, 09:24 uur
0
geplaatst: 10 januari 2006, 18:21 uur
0
geplaatst: 11 februari 2006, 16:58 uur
www.lyrics.com
Gebruik k tenminste altijd. Dr wil wel eens een foutje in zitten, maar dat haal je dr zo uit.....
Gebruik k tenminste altijd. Dr wil wel eens een foutje in zitten, maar dat haal je dr zo uit.....
0
geplaatst: 11 februari 2006, 17:00 uur
Ik zoek altijd gewoon in Google op '{titel} lyrics' nog nooit voorgekomen dat ik een tekst niet kon vinden
0
geplaatst: 11 februari 2006, 18:00 uur
Eddie schreef:
Ik zoek altijd gewoon in Google op '{titel} lyrics' nog nooit voorgekomen dat ik een tekst niet kon vinden
Vind ik ook het makkelijkst

0
geplaatst: 15 maart 2006, 19:32 uur
Mooi dat je daar mee bezig bent bono, songmeanings. Want die zijn zeer belangrijk merk ik wel. Vooral mee door blijven gaan, of die site t nou wel of niet doet! 

0
geplaatst: 18 juli 2007, 13:46 uur
www.songtekst.net
en www.nedtlyrics.nl (waar ook Nederlandse veraling bij staat)
vind ik wel goede site's
maar zoals hiervoor gezegt, met google werkt het ook prima
en www.nedtlyrics.nl (waar ook Nederlandse veraling bij staat)
vind ik wel goede site's
maar zoals hiervoor gezegt, met google werkt het ook prima
0
geplaatst: 18 juli 2007, 14:03 uur
Ja, maar de kwaliteit van de vertalingen is ook niet om over naar huis te schrijven...
Gewoon titel van het nummer intypen bij google, 'lyrics' erachter zetten, altijd beet.
0
yoeridedeygere
geplaatst: 11 februari 2008, 21:15 uur
voor de winamp en wmp gebruikers: www.lyricsplugin.com
een plug-in waar je meteen de lyrics ziet als je het liedje afspeelt.
een plug-in waar je meteen de lyrics ziet als je het liedje afspeelt.
0
geplaatst: 18 juni 2011, 23:17 uur
Reclame-spam verwijderd.
Overigens vind ik Songmeanings ook erg fijn, ook omdat er in de reacties vaak interessante dingen te lezen zijn, interpretaties, achtergrondinformatie, enzo.
Overigens vind ik Songmeanings ook erg fijn, ook omdat er in de reacties vaak interessante dingen te lezen zijn, interpretaties, achtergrondinformatie, enzo.

0
geplaatst: 18 juni 2011, 23:37 uur
Songmeanings is inderdaad erg interessant. Het lezen van interpretaties van nummers helpt vaak wel een nummer beter te begrijpen.
Cowboylyrics vind ik verder ook wel fijn.
Wel erger ik me vaak dat lyricsite vaak ook collectief gewoon lyrics fout hebben. Zo zie je maar dat ze gewoon knippen en plakken van elkaar.
Cowboylyrics vind ik verder ook wel fijn.
Wel erger ik me vaak dat lyricsite vaak ook collectief gewoon lyrics fout hebben. Zo zie je maar dat ze gewoon knippen en plakken van elkaar.
* denotes required fields.