MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Chris Rea, 11 cd-set Blue Guitars

zoeken in:
Laatst las ik op internet diverse stukken over het nieuwe werk van Chris Rea. Het schijnt een soort boekwerk te zijn met afbeeldingen van zijn schilderijen, fotomateriaal, 11 cd's en een dvd. Het geheel schijnt in het teken te staan van de geschiedenis van de blues.

Dit schijnt een verreweg zijn beste werk te zijn en ook behoorlijk indrukwekkend.

Ik ben geen groot kenner van zijn muziek, maar ben toch behoorlijk nieuwsgierig geworden. Is er iemand onder de gebruikers die hier meer van weet?

Op de platen en cd beurs zag ik het pakket staan bij de stand van Fame. Voor 60 euro hetgeen een beurs aanbieding bleek te zijn. Een verkoper wist een geinteresseerde (niet ikzelf overigens) te melden dat het inderdaad allemaal erg goed was. Het zag er in ieder geval wel heel mooi uit.

Dit is echt de moeite waard. Het is een prachtig boekwerk met daarin 11 cd`s waarop zo`n beetje alle stijlen van de blues voorbijkomen. En het zijn geen covers ofzo,maar allemaal nieuw werk.Het is een openbaring voor iedereen die Chris Rea alleen kennen van hits als Josephine of On The Beach. Het pakket ligt voor zo`n 60 euro in de winkels.
Ik kocht het bij Amazon voor 50 euro incl.verzendkosten.
Geen geld voor zo`n prachtige set.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:43 uur

geplaatst: vandaag om 20:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.