MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Sigur Rós-fans opgelet

zoeken in:
Hun laatste concert in Europa, afgelopen zondag gespeeld in Reykjavik, is (132 minuten lang) online te zien:
Windows high - low
Real high - low

Bedankt Martin, ziet geweldig goed uit, nu nog een manier vinden om 't op te slaan ..

Pat Chuli schreef:
Bedankt Martin, ziet geweldig goed uit, nu nog een manier vinden om 't op te slaan ..

Als je t weet hoor ik t graag

Interessant, een van dees eens bekijken!

Enne, op download.com staan precies enkele programma's waarmee je streams als file op je harde schijf kan opslaan. Heb het zelf wel nog niet geprobeerd, dus kan nog niet zeggen welk er juist voor geschikt is.

Superzalig concert was dat, bijna de perfectie benadert !

Geweldig! Ik heb deze link net beluisterd en ik vind het erg fascinerend!

Je kunt dit o.a. opslaan door de Windows Media file (ziet er uit als een MP3-icoontje) vanuit "Temporary Internet Files" naar "My Downloads" te slepen.

Dit wil ik nog wel vaker horen! : -)

De afgelopen maanden heb ik dit concert nog vele malen afgespeeld, en ik ben inmiddels zwaar verslaafd. Wat een briljante muziek!! Vooral bij het allerlaatste nummer sloeg de bliksem in... jawel, dat geniale "nummer 8" oftewel "Popplagid"... Wow... Woorden schieten tekort...

Sit back, relax & enjoy the full 12 minutes of emotional rollercoaster from gentle flowing guitar melodies slowly changing into eerie chanting, building up to an explosive outburst in the hard rocking grand finale.

Ik moet deze gasten gewoon live zien!! Ze touren deze zomer uitgebreid door Europa, waaronder Rock Werchter en Roskilde, maar uitgerekend niet in Nederland...

http://sigur-ros.co.uk/tour/index.php

Oh what the heck, dan maar naar Luxemburg...!

Kennen jullie deze al: ftp://freebox.mistur.org/[/url]

Gast
geplaatst: vandaag om 14:12 uur

geplaatst: vandaag om 14:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.