MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Golden Sun Soundtrack

zoeken in:
Hey,

Sinds 2001 speelde ik 't spel ''Golden Sun'' (Game Boy Advance) en in 2003 ''Golden Sun: The Lost Age'' (Game Boy Advance). Deel 2 gaat verder waar deel 1 stopte, fantastische spellen met een goed verhaallijn. Maar wat ik echt mooi vind van de 2 delen is de Soundtrack, Na jaren luister ik nog steeds naar de Soundtrack en krijg er geen genoegen van.

In 2010 kwam ''Golden Sun: Dark Dawn'' (Nintendo DS) (de 3de en losse deel met een ander verhaallijn) uit, die speelt zich 30 jaar later af na de gebeurtenissen van de 2 vorige delen. Ook van die spel luister ik naar de Soundtrack. Alhoewel Ik de Soundtrack van deel 1 en 2 beter vind.

Ik heb ook per deel een meest favoriet.

Van deel 1: Venus Lighthouse.

Van deel 2: Ruins of Lemuria.

Van deel 3: Apollo Sanctum.

Motoi Sakuraba is de Componist van de 3 delen.

Wat vinden jullie van de Soundtrack van ''Golden Sun'', ''Golden Sun: The Lost Age'' en ''Golden Sun: Dark Dawn''?.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:44 uur

geplaatst: vandaag om 21:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.