MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Kink fm hits uit de periode 2000 t/m 2005

zoeken in:
Hoi,

Ik ben op zoek naar kink fm hits uit de periode 2000 t/m 2005. Van de jaren 90 zijn er lijsten op internet, van de periode 2006 en daarna ook en er is er een uit 2003. Er ontbreken nog heel wat jaren en prachtige kink hits. Ik hoop dat jullie me willen helpen met het maken van een zo'n volledig mogelijke lijst, het liefst met veel one hit onders, want die zijn het moeilijkste terug te vinden. Bedankt in ieder geval

Hier alvast een aantal:

The grand national - Cherry tree
Frank Popp ensemble - The world is waiting
Coldplay - Fix you (en vele anderen)
Hooverphonic - Jacke Cane
Daryl-Ann - We love danger
Johan - Day is done
Kosheen - Catch
Grandaddy - Chrystal lake
Decemberists - Sixty military wives
Weezer - Island in the sun
Nada surf - Hi speed soul
The bees - Horsemen
Bauer - Libitz in a car
Dogs die in hot cars - Godhopping
Transplants - Diamonds and guns

Internet Archive: Wayback Machine - web.archive.org

kinkfm.com invullen, doorklikken naar b.v. de Outlaw 41 en voila.

Poek, bedankt voor je antwoord. Ik was helemaal niet op de hoogte van deze mogelijkheid. En ze staan er inderdaad op. Thanks.

Waar kan je de andere lijsten vinden? Luisterde vooral in de periode 2004 tot 2008 veel Kinkfm, ben wel benieuwd wat ik vergeten ben.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:44 uur

geplaatst: vandaag om 21:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.