Muziek / Algemeen / Openingsnummer Bruiloft
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juli 2015, 20:03 uur
Goede avond,
Ik ben naar een nummer opzoek voor onze openingsdans op de bruiloft.
We willen een aantal liedjes achter elkaar aan mixen maar willen graag met een knal intro beginnen.
We komen samen de trap afgelopen en daarna zal de dans beginnen.
We zoek iets met een melodie die iedereen kent en kan meezingen of klappen. bijvoorbeeld Robbie Williams - Angels versie met melodie van we will rock you. We zijn wel opzoek naar meer modernere liedjes.
Hopelijk kan iemand ons helpen! zou erg leuk zijn.
alvast bedankt!
We willen een aantal liedjes achter elkaar aan mixen maar willen graag met een knal intro beginnen.
We zoek iets met een melodie die iedereen kent en kan meezingen of klappen. bijvoorbeeld Robbie Williams - Angels versie met melodie van we will rock you. We zijn wel opzoek naar meer modernere liedjes.
alvast bedankt!
0
geplaatst: 20 juli 2015, 10:27 uur
Zijn de intro's van Pharell (Happy, Blurred lines) knallend genoeg?
Of iets van The Black Eyed Peas, pump it, I gotta feeling, Let's get it started?
Of iets van The Black Eyed Peas, pump it, I gotta feeling, Let's get it started?
0
silverlake
geplaatst: 20 juli 2015, 18:56 uur
Dat kan je misschien beter vragen aan mensen in je omgeving, Die weten beter wat bij jullie past.
-Lets Dance Across The Floor(Lets Do It Some More)
-Voulez Vous Coucher Avec Moi,...Ce Soir?
-Gaga met Poker Face
-Ballroom Blitz
-Nelly Furtado Maneater
-
@poek: Blurred Lines heeft bij Thicke tot een echtscheiding en tot wat rechtzaken. geleid dat lijkt me géén knaller
Ik ken overigens iemand die is op Bloody Kisses van Typo negative getrouwd.
Het was best een beetje stemmig,bijna méér plechtig dan een "gewone"trouwetrij
-Lets Dance Across The Floor(Lets Do It Some More)
-Voulez Vous Coucher Avec Moi,...Ce Soir?
-Gaga met Poker Face
-Ballroom Blitz
-Nelly Furtado Maneater
-
@poek: Blurred Lines heeft bij Thicke tot een echtscheiding en tot wat rechtzaken. geleid dat lijkt me géén knaller

Ik ken overigens iemand die is op Bloody Kisses van Typo negative getrouwd.
Het was best een beetje stemmig,bijna méér plechtig dan een "gewone"trouwetrij
0
geplaatst: 20 juli 2015, 20:30 uur
Chapel Of Ghouls van Morbid Angel knalt als een malle en je kunt ook lekker meeklappen enzo. Tante Sjaan zal dan wel naar huis willen maar kleinigheidjes hou je toch.
0
tuktak
geplaatst: 20 juli 2015, 20:37 uur
Stromae is wel een leuke bekende klapbare artiest, maar voor zover mijn Frans het toelaat zijn de teksten van zijn nummers niet zo passend...
0
geplaatst: 20 juli 2015, 20:41 uur
Tja, ik weet niet maar kun je niet beter gewoon iets kiezen waar jullie samen warme herinneringen aan hebben?
0
Schnee
geplaatst: 20 juli 2015, 20:41 uur
It's the final countdown...tatatadaaaaaaaa tatatatataaaaaaaaaaaa
0
geplaatst: 20 juli 2015, 20:54 uur
Ik stelde voor mijn bruiloft You Give Love A Bad Name voor. Maar dat mocht niet..
0
geplaatst: 20 juli 2015, 21:24 uur
Goed, ik weet niet of je bovenstaande berichten serieus kan nemen sjocky, maar ik zou inderdaad voor iets gaan waar jullie samen goede herinneringen aan hebben, zoals Edwynn ook al voorstelde.
Wat ik persoonlijk een erg mooi liefdesnummer vind dat ik bij een bruiloft vind passen is de volgende:
Maar goed, dat kan je niet bepaald een "knal intro" noemen. Qua knal intro is mijn vraag: wat is een beetje de muziek waar jullie beiden wel wat van houden?
Ik kan namelijk genoeg voorbeelden noemen uit het genre dat ik in mijn gebruikersnaam heb verwerkt, maar ik heb natuurlijk geen idee of dat in dit geval gepast zou zijn ja of nee.
Wat ik persoonlijk een erg mooi liefdesnummer vind dat ik bij een bruiloft vind passen is de volgende:
Maar goed, dat kan je niet bepaald een "knal intro" noemen. Qua knal intro is mijn vraag: wat is een beetje de muziek waar jullie beiden wel wat van houden?
Ik kan namelijk genoeg voorbeelden noemen uit het genre dat ik in mijn gebruikersnaam heb verwerkt, maar ik heb natuurlijk geen idee of dat in dit geval gepast zou zijn ja of nee.
0
silverlake
geplaatst: 20 juli 2015, 21:51 uur
Of de Paso Doble.
De bekende tune uit Pirates Of The carribean. Kan zeker iedereen meeklappen,en het is een zeer meeslepende dans.
Zij verovert hem,hij is willoos,herpakt zich,en samen vormen ze een ijzersterk team.
Wel even de pasjos oefenen!
De bekende tune uit Pirates Of The carribean. Kan zeker iedereen meeklappen,en het is een zeer meeslepende dans.
Zij verovert hem,hij is willoos,herpakt zich,en samen vormen ze een ijzersterk team.
Wel even de pasjos oefenen!
0
geplaatst: 20 juli 2015, 23:12 uur
0
geplaatst: 22 juli 2015, 10:46 uur
Iedereen alvast bedankt voor de reacties!!
Wij houden zelf wel van een oude nummers met een nieuw sausje er overheen.
Om in de term sausje te blijven, nummer van Afro jack Remia reclame! en nummers van Wildstylez zijn ook altijd lekker.
Maar Final countdown is ook lekker!!
gr
Mocht iemand nog meer suggesties hebben, altijd welkom!
Wij houden zelf wel van een oude nummers met een nieuw sausje er overheen.
Om in de term sausje te blijven, nummer van Afro jack Remia reclame! en nummers van Wildstylez zijn ook altijd lekker.
Maar Final countdown is ook lekker!!
gr
Mocht iemand nog meer suggesties hebben, altijd welkom!
0
geplaatst: 22 juli 2015, 12:04 uur
Voor de openingsdans wil ik ook graag een paar liedjes aan elkaar mixen. Na het eerste liedjes wil ik de muziek laten 'vastlopen'. Heeft iemand hiervan een mp3 bestandje?
gr
gr
0
geplaatst: 22 juli 2015, 12:33 uur
sjocky schreef:
Goede avond,
alvast bedankt!
Goede avond,
alvast bedankt!
Eye Of The Tiger van Survivor ?? ( niet modern maar begin is lekker).
0
geplaatst: 22 juli 2015, 22:49 uur
We Found Love van Rihanna & Calvin Harris werkt altijd wel, merk ik. Passende tekst, makkelijk mee te zingen en prima om op (mee) te dansen. Werkt altijd goed als ik hem draai op bruiloften. 

0
geplaatst: 23 juli 2015, 00:53 uur
Spit deze lijst eens door, wellicht zit er iets voor je bij.
Muziek >> Muziekgames >> Top 100 - ingredienten voor een geslaagd huwelijk!
Muziek >> Muziekgames >> Top 100 - ingredienten voor een geslaagd huwelijk!
0
geplaatst: 23 juli 2015, 15:56 uur
Edwynn schreef:
Chapel Of Ghouls van Morbid Angel knalt als een malle en je kunt ook lekker meeklappen enzo. Tante Sjaan zal dan wel naar huis willen maar kleinigheidjes hou je toch.
Er zit zelfs nog een mooie waltz in.

0
Onweerwolf
geplaatst: 24 juli 2015, 00:26 uur
Edwynn schreef:
Chapel Of Ghouls van Morbid Angel knalt als een malle en je kunt ook lekker meeklappen enzo.
Chapel Of Ghouls van Morbid Angel knalt als een malle en je kunt ook lekker meeklappen enzo.
Die doet het sowieso altijd goed. 's Ochtends vroeg als wekker, 's Nachts tijdens een feestje op de shuffle, tijdens het hardlopen, in de auto, etc. Dus bij een huwelijksceremonie moet dat ook gewoon lukken.
* denotes required fields.