MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Muziek10Daagse

zoeken in:
Het is misschien wat laat, maar toch wil ik een lans breken voor de laatste Muziek10daagse CD. Een toppertje dit jaar, in tegenstelling tot voorgaande jaren. Het concept (de beste nederpop klassiekers van toen, door topartiesten van nu) slaat 2 vliegen in 1 klap en de uitvoering is met Krezip, Blof, Trijntje en De Dijk bijzonder geslaagd. Ik zie al uit naar het vervolg in 2006. Ik stel voor dat we dan Anouk, Kane en Racoon aantreffen en dat Earring, Brood en Doe Maar gecoverd worden, want die miste ik nog. Wie weet er nog een leuke/mooie combinatie?
Trouwens jammer dat deze CD niet toegevoegd mag worden.

Ik heb 'm ook, maar ik vind 'm net zo totaal oninteressant als de rest van de muziekkado's die ik heb liggen. Wat wil je ook, er staat welgeteld 1 fatsoenlijke uitvoerende op die CD. De Dijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:41 uur

geplaatst: vandaag om 20:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.