MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Mothers Against Noise

zoeken in:
Sietse
Check deze site uit, die is echt te grappig.
http://www.mothersagainstno...

SelmaDuim

Sietse
ik wil graag op die website genoemd worden met een van mijn projecten....

EVIL ME!!!!

ik heb trouwens al op hun forum gepost dat ik het onzin vind.

Yak
Dit moet een grap zijn.

Lijkt me wel ja.

Duidelijk een parodie. Maar best geinig.

Lijkt mij ook een parodie dit, maar je lijkt 't wel erg serieus te nemen Sietse

http://launch.groups.yahoo.com/group/mothersagainstnoise/message/609

Sietse
tuurlijk is het een grap, maar er zullen waarschijnlijk wel hele lieve ouders zijn die dit eng vinden en serieus nemen.

tevens daar posten is goede promotie, ik had iets vaker mijn artiesten naam moeten noemen.

Yak
Via Retecool: download hier Mothers Against Noise Vol. 1.

Everything indicates that, originally, "Mothers Against Noise" (as represented by www.mothersagainstnoise.us) was a marketing hoax to build hype for a Big Record Company "alternative" release.

As usual, it would seem that the public is taken for idiots who can be royally fucked on a regular. Feel free to gobble all the mindless hype you were fed at www.mothersagainstnoise.us. Or feel free to send them a big "fuck you".

Nowadays, www.mothersagainstnoise.us is registered under a false name, a false address in Washington and a Nextel (cellphone operator) phone number in Jersey. Draw your own conclusions.

Kwam die .us site kort geleden tegen op een ander forum. Erg mee vermaakt.

Sietse
ik kreeg gisteren toevallig net een mail binnen over deze compilatie via een mailinglist. (antenne-tilburg mailing list)

Heb hem nog niet geluisterd, maar ben wel benieuwd.

Noise Against Mothers

Zie net deze verzameling staan, geproduceerd door de man achter Milieu.

Eén van de tracks is door een 6 jarig meisje geproduceerd Ze hebben veel plezier gehad in het maken van het album, was te verwachten.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:12 uur

geplaatst: vandaag om 05:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.