MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Deep into Artist

zoeken in:
Heey Mensen Ik Ben Iemand die ff wat vragen wil.

Kijk het zit zo

Ik ben een jongen die van hiphop geniet. Hiphop is iets magisch. ik kan niet zonder het. maa rik ebn niet egt zo een hitte gozer weet je zo iemand die alleen maar van hits houdt. daarom Ga ik altijd erg deep in artists. ik geef jullie hiphoppers een voorbeeld kennen jullie het nummer welcome to the south? van young buck feat. lil flip and 8ball. nou youn buck is gewoon goed iedereen heeft respect voor hem zelfs game lusiter maar eens naar de disstracks van game tegen 50 hij rapt over olivia over lloyd banks en 50 maar nooooit over young buck

alleen maar kleine shit naja iniedergeval dus. ik keek zo lil flip Hummm hij rapt wel hard. dus al gauw kwam ik wat meer into the southern texas kant terecht waar lil flip vandaan komt. En ik moet zeggen hij is een van mijn favoriete op dit moment. moet je eens proberen. maar mijn vraag was dus gaan jullie soms ook zo deep into artists weet je

swizz schreef:
een hitte gozer weet je zo iemand die alleen maar van hits houdt

Dat moet echt de quote van de dag zijn

Om even een serieus antwoord te geven:

alleen bij artiesten die ik echt goed vind en dan echt heel soms. (Ik ga er van uit dat je met Deep into Artist bedoelt dat je al het werk van de muzikant gaat beluisteren etc.)

Ik doe dat nu met Emiliana Torrini. Ik luister weer met hernieuwde interesse naar haar muziek sinds ik wat liedjes van haar naar een vriendin uit Duitsland heb gestuurd. Ben toen meer naar haar gaan luisteren en ben tot de ontdekking gekomen dat zij echt fantastische muziek maakt (hiervoor vond ik het mooi, maar een beetje saaiig)

Ik ken bijna alle liedjes van Thin Lizzy (behalve misschien een paar B-sides en live-opnames) en ze zijn me nog geen dag gaan vervelen. Thin Lizzy tot nu toe de enige band die mij nog nooit is gaan vervelen.. Maar afijn, je komt hier vast niet om naar mijn gebazel over mijn favoriete band te gaan luisteren Swizz

Yo homey, welkom op de site weetsje. Respect.

HammerHead schreef:
Yo homey, welkom op de site weetsje. Respect.

ROFLOL

Gast
geplaatst: vandaag om 04:37 uur

geplaatst: vandaag om 04:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.