MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Rapper zoekt producer

zoeken in:
Hey allemaal,

Als iemand dit leest die een producer is/kent en wil samen werken aan enkele projecten zou dat fantastisch zijn. Ik ben een jonge rapper van 20 jaar met als naam PM. Ik schrijf al sinds mijn 13-14 jaar en heb dat dus al wel onder de knie. Ik heb al eens enkele dingen opgenomen maar dit met beats van youtube en met verschrikkelijke productie. Er is dus weinig van te vinden. Als jij mij wil helpen laat dan iets weten en dan spreken we elkaar nog.

PM_

Hoi ik maak beats en teksten en zou je graag willen helpen
Ik ben 14 weet niet of dat wat uitmaakt
Als je wat van me beats en texten wilt zien dm me op insta bassim2605

Beste Peter,

Het is al enige tijd geleden dat je deze post hebt gedaan, maar wellicht ben je nog steeds op zoek.
Ik ben Lil Streaky, ik ben een hiphop producer/artiest, audio engineer en lyricist van 24 jaar uit Nederland.

Ik maak hiphop/trap beats, ik mix tracks, ik record en mix vocals en ik master de audio tot op zekere hoogte.
Ik help beginnende artiesten op weg daarom wil ik graag mijn hulp aanbieden aan jou, en een ieder die dit leest en zich aangetrokken voelt tot het vak van rapper/artiest.

Ik zal je begeleiden in het proces van eventueel nog te schrijven teksten en het recorden van jouw vocals en je voorzien van feedback tijdens de sessie(s) om tot het best klinkende resultaat te komen.

Jouw eigen rap track opnemen?
Bezoek dan mijn website om een impressie te krijgen van wat ik doe via de onderstaande link:
Lil Streaky Hiphop Music Productions

Overtuigd?
Ga dan snel naar de pagina
Of mail mij direct op
Ik hoor graag van je.

Lil Streaky

Peter_Marcus schreef:
Hey allemaal,

Als iemand dit leest die een producer is/kent en wil samen werken aan enkele projecten zou dat fantastisch zijn. Ik ben een jonge rapper van 20 jaar met als naam PM. Ik schrijf al sinds mijn 13-14 jaar en heb dat dus al wel onder de knie. Ik heb al eens enkele dingen opgenomen maar dit met beats van youtube en met verschrikkelijke productie. Er is dus weinig van te vinden. Als jij mij wil helpen laat dan iets weten en dan spreken we elkaar nog.

PM_

Misschien dat je kunt zeggen wat voor beats je zoekt, ik zit redelijk diep verstrengeld in het Hip Hop-Wereldje en als je goed kunt spitten valt er bijna altijd een mouw aan te passen. Afhankelijk van welk soort beats kan ik je wel of niet helpen. Maar het zou dingen ook zoveel duidelijker maken.

Opzoek naar iemand die rap beats maakt samen op youtube wil zetten en kijken wat we bereiken kunnen ik schrijf zelf de rap wie wil samen werken? Stuur Gerust een mail naar [email protected]

Gekkecleo schreef:
Opzoek naar iemand die rap beats maakt samen op youtube wil zetten en kijken wat we bereiken kunnen ik schrijf zelf de rap wie wil samen werken? Stuur Gerust een mail naar [email protected]
ik ben op zoek naar het zelfde haha

minniefuut schreef:
(quote)
ik ben op zoek naar het zelfde haha

Neem eens een kijkje op www.soundcloud.com/rensbeats of het een beetje in te straatje past.

'rens. schreef:
(quote)

Neem eens een kijkje op www.soundcloud.com/rensbeats of het een beetje in te straatje past.

Ik vind het Rensationeel!

Hi wij zoeken, producers, rappers om live (synths, tracks, gitaar drums Ableton etc) te kunnen knallen. Wat we hierboven horen lijkt ons tegek. Laat weten of je interesse hebt. Wij bereiden je tracks live voor en kunnen kennismaken met bv 2 tracks. En believe me.. we makken het dikker dan dik... [email protected]

Ik ga me er ongevraagd tegenaan bemoeien in dit topic... Is er een van de bovenstaande oproepjes al daadwerkelijk een keer succesvol geweest? Lijkt me niet eigenlijk, dit nodigt ook niet echt uit imho... Ik wilde het gewoon ff kwijt.

Ik ben ook opzoek naar een producer die mij kan helpen om mijn artiesten carrière het leven in te blazen. Ik schrijf al vanaf kleins af aan muziek, alleen heb ik nog niemand gevonden die mij daarbij kan helpen. Dus is er misschien iemand die mij daarbij zou kunnen helpen?

MAS
[email protected] schreef:
Ik ben ook opzoek naar een producer die mij kan helpen om mijn artiesten carrière het leven in te blazen. Ik schrijf al vanaf kleins af aan muziek, alleen heb ik nog niemand gevonden die mij daarbij kan helpen. Dus is er misschien iemand die mij daarbij zou kunnen helpen?

Ik kan je niet helpen, maar ken wel verschilende Facebookgroepen waar je wellicht gelijkgestemden kan vinden. Mocht je daar interesse in hebben, dan stuur maar even een DM.

Monteiro ik ga jou een e-mail sturen
Ik zoek rappers voor mijn Beats
als iemand dit leest stuur mij een e-mail naar [email protected]
en stuur me gelijk een kleine sample
Met wat muziek

[email protected] schreef:

Ik kan je helpen stuur mij een e-mail met je records en dan gaan we knallen

Gast
geplaatst: vandaag om 19:49 uur

geplaatst: vandaag om 19:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.