MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Cool & Dre

zoeken in:
Improvision
ik heb er 2 tracks van gehoord (Hate it or love it van the Game en Say I van Christina Millian), en ik vind dat ze wel goede beats hebbe, kunne jullie mss nog enkele tracks geven?

Hate it Or Love it is ook maar gejat van het nummer Rubberband van The Tramps dus die tel ik eigenlijk al niet mee.

MJ_DA_MAN schreef:
Hate it Or Love it is ook maar gejat van het nummer Rubberband van The Tramps dus die tel ik eigenlijk al niet mee.

Haha dat kan je dan van bijna elke hiphopproducer zeggen. Die 3 bricks op het laatste ghostface album is ook door hun geproduceerd.

Vincent! schreef:
(quote)

Haha dat kan je dan van bijna elke hiphopproducer zeggen.

Bij veel wel ja, maar zeker niet elke.

Cool & Dre hebben dikke producties gedaan met dj khaled op die lp van Fat Joe... ik vind het strak... wat ze ook hebben gejat... het gaat erom dat beats strak zijn. En dat ze bij het liedje passen

Volgens mij zaten/zitten ze bij Terror Squad. Hier is een lijst van door hen geproduceerde nummers te vinden.

Tha Nigga Trap van Ice Cube die is ook wel vet en gemaakt door Dre.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:44 uur

geplaatst: vandaag om 21:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.