Genres / Hip-Hop / Hiphop-party tracks gezocht
zoeken in:
0
geplaatst: 19 april 2006, 14:11 uur
Ik heb uw hulp nodig.
Binnenkort organiseerd een goede vriend van mij een feest. Hij heeft aan mij gevraagd of ik voor goede hiphop wil zorgen. Dat kon ik natuurlijk niet weigeren. Het zit met gewone hiphop wel goed met mij, daar kan ik wel 100den CD's van branden. Maar ook zei hij dat hij ook wel een paar CD'tjes met party en dansvloer nummers nodig had. En ja, daar heb ik niet verstand van. Dus vraag ik aan jullie: geef je altieme party tracks en help me met de CD samen te stellen. Het mooiste zou zijn een combi van Old Skool en Old School, en de partytracks van nu (crunk muziek e.d.), als er maar op te dansen valt, dat is het belangrijkste. Alvast bedankt. 
Binnenkort organiseerd een goede vriend van mij een feest. Hij heeft aan mij gevraagd of ik voor goede hiphop wil zorgen. Dat kon ik natuurlijk niet weigeren. Het zit met gewone hiphop wel goed met mij, daar kan ik wel 100den CD's van branden. Maar ook zei hij dat hij ook wel een paar CD'tjes met party en dansvloer nummers nodig had. En ja, daar heb ik niet verstand van. Dus vraag ik aan jullie: geef je altieme party tracks en help me met de CD samen te stellen. Het mooiste zou zijn een combi van Old Skool en Old School, en de partytracks van nu (crunk muziek e.d.), als er maar op te dansen valt, dat is het belangrijkste. Alvast bedankt. 
0
geplaatst: 19 april 2006, 14:51 uur
Natuurlijk zijn dancehall, R&B enz. ook welkom. Dansbaar, dat moet het zijn. 

0
geplaatst: 19 april 2006, 15:07 uur
Ik zou aanraden: Funkadelic - Knee Deep. Dat is zeer dansbaar, disco bijna, en zeer oldschool (1979). Leuk is dat dit nummer tevens de basistrack is van van Me, Myself and I van DelaSoul. Gevolgen op de dansvloer: 'Wat-is-dit-Waar-ken-ik-dit-van-onrust'. En dansen ja:
'Got ants in my pants and I need to dance' 
'Got ants in my pants and I need to dance' 
0
geplaatst: 19 april 2006, 15:11 uur
Ja, dat is iets té ver terug 1979
Ik weet niet of de gemiddelde gast van dat feest dat kent, maar ik ga hem zeker eerst luisteren.
Ook vinden veel de combi van meiden die hun ''ass shaken'' ook belangrijk. Crunk-achtig is denk ik het meest geschikt hoewel ik daar geen fan van ben.. o ja daarom vraag ik jullie hulp ook
Ik weet niet of de gemiddelde gast van dat feest dat kent, maar ik ga hem zeker eerst luisteren.Ook vinden veel de combi van meiden die hun ''ass shaken'' ook belangrijk. Crunk-achtig is denk ik het meest geschikt hoewel ik daar geen fan van ben.. o ja daarom vraag ik jullie hulp ook

0
geplaatst: 19 april 2006, 15:38 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik weet niet of de gemiddelde gast van dat feest dat kent, maar ik ga hem zeker eerst luisteren.
Ik weet niet of de gemiddelde gast van dat feest dat kent, maar ik ga hem zeker eerst luisteren.Dat is just het leuke, bijna NIEMAND zal het kennen, tenzij ouwe lul, of George Clinton-fanaat, of hopeloos beide als ik.
Daarentegen zal iedereen 'Me Myself and I' kennen, haalde de 1e plaats in de top 40 in 1989.
Ik draaide 'Knee Deep' een keer op een seventies-party, en er kwam meteen commentaar dat ik die vieze modernistische Hiphpop af moest zetten!!
0
geplaatst: 19 april 2006, 15:43 uur
Ja oke maar kijk, de gemiddelde leeftijd daar zal zijn.... 19 jaar? Die kunnen nog alleen maar dansen op crunk.. funk e.d. kennen ze niet eens of vinden het voor oude taarten (niet beledigend bedoeld), de meeste denk ik dan. Ik kan natuurlijk wel een aparte CD maken met dat soort nummers zoals het nummer dat je eerder noemde. 

0
Relax
geplaatst: 19 april 2006, 16:09 uur
met 50 Cent - Get Rich or Die Tryin trek je genoeg mensen aan, en het zijn leuk genoege dans nummers.
Dus succes ermee.
Dus succes ermee.
0
geplaatst: 19 april 2006, 16:10 uur
Rhythm Sticks van Blackalicious misschien. Ik vind het altijd wel een lekker nummer om op te dansen.
0
geplaatst: 19 april 2006, 17:29 uur
Sean Paul - Temperature vind ik stiekem nog best wel lekker, misschien je vriend ook 
Daddy Yankee ft Pharrel - Mamacita
Missy Elliot - Get Ur Freak On/Lose Control
NWA - Express Yourself
Kanye West - The New Workout Plan
Sugarhill Gang - Rappers Delight
NERD - Lapdance
M.I.A - Galang
Black Eyed Peas - Weekend
Kelis - Milkshake
Justin Timberlake - Senorita
Crunk?
Ludacris ft Kanye West - Stand Up (best goed nummer, nog:)
Lil John - Get Low (afschuwelijk, vreslijk en afgrijselijk, maar wel crunk
)
Voor de bubblingshit enzo:
Panjabi MC - Mundian To Bach Ke
Africanism All Star - Lift Your Leg Up

Daddy Yankee ft Pharrel - Mamacita
Missy Elliot - Get Ur Freak On/Lose Control
NWA - Express Yourself
Kanye West - The New Workout Plan
Sugarhill Gang - Rappers Delight
NERD - Lapdance
M.I.A - Galang
Black Eyed Peas - Weekend
Kelis - Milkshake
Justin Timberlake - Senorita
Crunk?
Ludacris ft Kanye West - Stand Up (best goed nummer, nog:)
Lil John - Get Low (afschuwelijk, vreslijk en afgrijselijk, maar wel crunk
)Voor de bubblingshit enzo:
Panjabi MC - Mundian To Bach Ke
Africanism All Star - Lift Your Leg Up
0
geplaatst: 19 april 2006, 17:54 uur
luc, luc, luc!!! Kun je in mijn hoofd kijken?
verder gewoon de "ordinaire" tracks als:
sound of the police- KRS one
let me clear my throat-DJ Kool
Woohah (als je dat zo schrijft)- Busta Rhymes
Baby I got your money- ODB ft Kelis
Raw- ODB
what goes around- grand puba
etc.
Wat is crunk?
verder gewoon de "ordinaire" tracks als:
sound of the police- KRS one
let me clear my throat-DJ Kool
Woohah (als je dat zo schrijft)- Busta Rhymes
Baby I got your money- ODB ft Kelis
Raw- ODB
what goes around- grand puba
etc.
Wat is crunk?
0
geplaatst: 19 april 2006, 17:55 uur
Outkast - Rosa Parks
Dr. Dre & Snoop Dogg - Nuthin But a G Thang
Camp Lo - Luchini
Redman - Time 4 Sum Aksion
Jurassic 5 - Quality Control
M.O.P. - Ante Up
The Prodigy - Diesel Power
Notorious B.I.G. - Big Poppa
Pharoahe Monch - Simon Says
Snoop Dogg - Gin & Juice
Misschien geen crunk, maar wel leuke tracks voor een (hiphop)feestje
Dr. Dre & Snoop Dogg - Nuthin But a G Thang
Camp Lo - Luchini
Redman - Time 4 Sum Aksion
Jurassic 5 - Quality Control
M.O.P. - Ante Up
The Prodigy - Diesel Power
Notorious B.I.G. - Big Poppa
Pharoahe Monch - Simon Says
Snoop Dogg - Gin & Juice
Misschien geen crunk, maar wel leuke tracks voor een (hiphop)feestje
0
geplaatst: 19 april 2006, 17:59 uur
Ik word altijd gek als ik ergens Still Dre hoor in een volle zaal. met allemaal mede rapliefhebbers die ook de hele tekst kennen.
0
geplaatst: 19 april 2006, 18:16 uur
House Of Pain - Jump Around
Black Eyed Peas - The Elephunk Theme
Ginuwine - Pony
Luniz - I Got 5 On It
Curtis Mayfield - Move On Up
Mark Ronson & Nate Dogg - Ooh Wee
Missy Elliot - Pass That Dutch
M.O.P & Busta Rhymes - Ante Up
Naughty By Nature - Hip Hop Hooray
Kubus - Buitenwesten (heb er weinig mee maar beat slaat wel aan)
Kelis ft. Nas - In Public
James Brown/Michael Jackson stuff zal t ook wel aardig doen denk ik..
Black Eyed Peas - The Elephunk Theme
Ginuwine - Pony
Luniz - I Got 5 On It
Curtis Mayfield - Move On Up
Mark Ronson & Nate Dogg - Ooh Wee
Missy Elliot - Pass That Dutch
M.O.P & Busta Rhymes - Ante Up
Naughty By Nature - Hip Hop Hooray
Kubus - Buitenwesten (heb er weinig mee maar beat slaat wel aan)
Kelis ft. Nas - In Public
James Brown/Michael Jackson stuff zal t ook wel aardig doen denk ik..
0
geplaatst: 19 april 2006, 18:23 uur
Alkaholiks - DAAAM!
Tony Touch - Return of the Diaz Brothers
Q-Tip - Breathe & Stop
Westside Connection - Bow Down
Delinquent Habits - Feel Real Good
Naughty By Nature - OPP
Main Source - Fakin' The Funk
EPMD - Crossover
Tony Touch - Return of the Diaz Brothers
Q-Tip - Breathe & Stop
Westside Connection - Bow Down
Delinquent Habits - Feel Real Good
Naughty By Nature - OPP
Main Source - Fakin' The Funk
EPMD - Crossover
0
geplaatst: 19 april 2006, 18:52 uur
hier kan ik mee vooruit 
O ja zou het nummer ''Grand Finale'' van Lil Jon van het album Crunk juice geschikt zijn, is dit een crunk nummer? Ik kan hem nu niet ff snel downloaden want ik ben nu weg

O ja zou het nummer ''Grand Finale'' van Lil Jon van het album Crunk juice geschikt zijn, is dit een crunk nummer? Ik kan hem nu niet ff snel downloaden want ik ben nu weg

0
geplaatst: 19 april 2006, 19:29 uur
MJ da Man, je gebruikt de hele tijd de term Crunk, maar volgens mij weten de meeste niet wat het is 
Ten eerste is het gewoon afschuwelijke muziek. Het is een soort schreeuwerige hiphop, met irritante beats. De Ying Yang Twins maken bijvoorbeeld crunk (misschien is The Whisper song niet zo'n goed voorbeeld) en in Need For Speed Undeground zit wat Crunk. Misschien herkennen jullie: Get Low, Get Low, Get Low, Get Low van Lil John. Volgens mij heeft crunk ook veel overlappingen met Dirty South.
@Haakje, je had zeker precies dezelfde nummertjes in je hoofd

Ten eerste is het gewoon afschuwelijke muziek. Het is een soort schreeuwerige hiphop, met irritante beats. De Ying Yang Twins maken bijvoorbeeld crunk (misschien is The Whisper song niet zo'n goed voorbeeld) en in Need For Speed Undeground zit wat Crunk. Misschien herkennen jullie: Get Low, Get Low, Get Low, Get Low van Lil John. Volgens mij heeft crunk ook veel overlappingen met Dirty South.

0
geplaatst: 19 april 2006, 19:41 uur
Jurassic 5 - What's Golden
Westside Connection - Gangsta Nation
Three 6 Mafia ft 8Ball & Young Buck - Gotta Stay Fly
Ruff Ryders, Snoop Dogg, Scarface - World War 3
Fabolous - Breathe
The Game - Higher
Foxy Brown - Oh Yeah
Delinquent habits - Tres Deliquentes
LL Cool J - Mama Said Knock You Out
Busta Rhymes ft Sean Paul - Make It Clap
MOP - Cold As Ice
Onyx - Slam
Snoop Dogg - What's my Name
Tony Touch ft B-Real & Nina Sky - Play That Song
N.O.R.E. ft Nina Sky & Daddy Yankee - Oye Mi Canto
Westside Connection - Gangsta Nation
Three 6 Mafia ft 8Ball & Young Buck - Gotta Stay Fly
Ruff Ryders, Snoop Dogg, Scarface - World War 3
Fabolous - Breathe
The Game - Higher
Foxy Brown - Oh Yeah
Delinquent habits - Tres Deliquentes
LL Cool J - Mama Said Knock You Out
Busta Rhymes ft Sean Paul - Make It Clap
MOP - Cold As Ice
Onyx - Slam
Snoop Dogg - What's my Name
Tony Touch ft B-Real & Nina Sky - Play That Song
N.O.R.E. ft Nina Sky & Daddy Yankee - Oye Mi Canto
0
geplaatst: 19 april 2006, 20:52 uur
WeSSeL.. schreef:
Ik word altijd gek als ik ergens Still Dre hoor in een volle zaal. met allemaal mede rapliefhebbers die ook de hele tekst kennen.
Precies hetzelfde hier

0
geplaatst: 19 april 2006, 21:57 uur
50's 2 albums doen het "steeds"
Virgo van Nas en Ludacris
Lil Jon
black eyed peas en Sean Paul zijn ook veilige keuze
Misschien wat dirty south van Bun B / Paul Wall ..
Mattafix
Die Lunaman-hit ...
Wat bekende Snoop - dre tracks uit de nineties
Eminem - tracks , voornamelijk encore
DMX the grand champ
Damian Marley
Virgo van Nas en Ludacris
Lil Jon
black eyed peas en Sean Paul zijn ook veilige keuze
Misschien wat dirty south van Bun B / Paul Wall ..
Mattafix
Die Lunaman-hit ...
Wat bekende Snoop - dre tracks uit de nineties
Eminem - tracks , voornamelijk encore
DMX the grand champ
Damian Marley
0
geplaatst: 19 april 2006, 22:16 uur
luc011190 schreef:
MJ da Man, je gebruikt de hele tijd de term Crunk, maar volgens mij weten de meeste niet wat het is

Ik vind het zelf ook afschuwelijk. Ik heb zowel een hekel aan Crunk als aan Dirty South, vandaar dat ik er niet veel van af weet. Maar die genres doen het vaak wel goed in de club en daarom wil ik oa die soorten gaan draaien op dat feest.. maar met alle tips die ik al binnen heb gekregen kan het al moeilijk meer mis gaan

0
geplaatst: 20 april 2006, 14:28 uur
Ja, volgens mij denken we er hetzelfde over. Ik hoorde vandaag op MTV Base nog zo'n vreselijk konteschudnummer. Van T.I ofso. What You Know About That? I Know All About It ! Hij draagt de hele tijd jassen met termen als King, en King of Crunk. Egt zoooo fout.
0
geplaatst: 20 april 2006, 14:30 uur
Het ergste aan crunk is nog wel dat ze van die hardstyle-synths gebruiken 

0
geplaatst: 20 april 2006, 15:31 uur
Crunk is erg ja, maar op een feest doet het het goed. Ikzelf kan er niet naar luisteren. Maargoed ik heb dat soort tracks wel nodig. T.I. is erg ja, maar wel geschikt ervoor.
0
geplaatst: 21 april 2006, 21:40 uur
Ik denk dat het meest geschikte nummer (hoewel ik hem verschrikkelijk vind) Get Low remix is van Lil Jon & The ESB feat Busta enz.
0
geplaatst: 21 april 2006, 22:08 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Crunk is erg ja, maar op een feest doet het het goed. Ikzelf kan er niet naar luisteren. Maargoed ik heb dat soort tracks wel nodig. T.I. is erg ja, maar wel geschikt ervoor.
Rubberband Man vind ik wel een goed nummer, eigenlijk. Lekker irritant orgeltje en koortje.
0
geplaatst: 21 april 2006, 23:44 uur
Mobb Deep - Burn mag in elk geval niet ontbreken. Dit nummer is echter niet aanbevolen als je je daarna geen afspraak bij de chiropractor kunt veroorloven. 

0
geplaatst: 22 april 2006, 10:32 uur
Outta Control- 50 Cent
Laffy Taffy-D4L
There It Go-Juelz Santana
Sittin Sidewayz-Paul Wall
Laffy Taffy-D4L
There It Go-Juelz Santana
Sittin Sidewayz-Paul Wall
* denotes required fields.