MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Labels 'Chrome Dreams' en 'Rams Horn' (+ Street Dance)

zoeken in:
eazyfan schreef:
ik had een hoop cd's toegevoegd van Street Dance willen toevoegen,allemaal verzamels van Dr. Dre-producties maar ze werden allemaal geweigerd.

Ik heb er ook 1 aangedragen, ma da was ook al niet goed. Die Dre2006, staan ook een aantal vette tracks op.

BoordAppel schreef:
Ze zijn daar toch ooit ook aangeklaagd door Eminem omdat ze een album uitbrachten zonder zijn toestemming?

Het blijft nogal dubieus allemaal en zonder harde bewijzen weren we deze albums maar gewoon. Ze voegen ook he-le-maal niets toe aan de site.

In deze scene wel, hier word door veel mensen commercie juist niet gewaardeerd, dus dan zou het wel degelijk iets toe moeten voegen...

Cd`s zijn toch cd`s als je ze in elke winkel kan kopen dan lijkt mij er niks mis mee, dus bullshit over harde bewijzen gaat hier niet op zolang een cd in de winkel ligt vind ik dat je er hier op moet kunnen stemmen, want zelfs de vaagste cds staan op jullie site, dus verdienen deze net zo goed een plaatsje.

AWA
Misty44 schreef:

Cd`s zijn toch cd`s als je ze in elke winkel kan kopen dan lijkt mij er niks mis mee, dus bullshit over harde bewijzen gaat hier niet op zolang een cd in de winkel ligt vind ik dat je er hier op moet kunnen stemmen, want zelfs de vaagste cds staan op jullie site, dus verdienen deze net zo goed een plaatsje.

Helemaal mee eens

zal niet zeggen dat alle cd's van Rams horn
Street Dance e.d. Top zijn,
maar zitten zeker erg goeie tussen
en vaak met niet eerder uitgebrachte tracks, remixes
zulke labels moet je waarderen en niet weren

en als je een exemplaar heb dat om een of andere reden uit de handel gehaald is, is toch gaaf om te hebben ?

Als een exemplaar uit de winkel word gehaald vind ik het een ander verhaal, dan moet ie ook wel van de site. Maar zolang iets te koop is moet je ook gewoon kunnen stemmen d8 ik zo.
Greatest hits cd`s zijn ook verzamelaars, net zoals mixtape verzamelaars ik vind dat ze allebei een plaatsje verdienen op de site.

Ma het is wel gaaf als je een zeldzame cd hebt idd, ik heb er ook 1, Invasion Part 2 van Eminem en gevolg, die is ook niet te koop geweest, ma ik heb em op een of andere manier in handen gekregen, erg vet.

Doorgaans zijn dat soort albums toch van abominabele kwaliteit. Een snelle cash in over de rug van de artiest om. Zo'n Dr. Dre album heb ik wel een keer beluisterd maar dat was om te huilen zo slecht.

Bovendien hebben ze eigenlijk niets te zoeken in de discografie van een artiest, dit in tegenstelling tot officiële greatest hits albums en in mindere mate mixtapes.

BoordAppel schreef:
Doorgaans zijn dat soort albums toch van abominabele kwaliteit. Een snelle cash in over de rug van de artiest om. Zo'n Dr. Dre album heb ik wel een keer beluisterd maar dat was om te huilen zo slecht.

Bovendien hebben ze eigenlijk niets te zoeken in de discografie van een artiest, dit in tegenstelling tot officiële greatest hits albums en in mindere mate mixtapes.

Jij wil zeggen dat een albums als; More crazy hits van Crazy Frog die potentie wel heeft? en geen snelle cash over de rug is? om maar ff een voorbeeld te geven.

Ik zie dat veel hip hoppers die deze site bezoeken niet down zijn met commerciele hip hop / rap en juist dit soort cd`s wel kunnen waarderen, en dat is iets wat jullie als crew ook wel kunnen aanvoelen denk ik zo. Daarom vind ik het gek dat jullie er niks aan doen.

Dr.Dre brengt elk jaar zo`n cd uit, das echt geen illegale shit, die serie loopt al vanaf de jaren negentig en mischien moet je er dan eens wat vaker naar luisteren, want Dre2006 bevat een aantal erg vette nummers, en een paar zeldzame tracks uit de jaren 80 ( world class wrecking crew) en wat remixes van bestaande tracks. Al met al zou ik er cker nog een 3 of 3,5 voor geven, maja da kan niet. Download Slip`n Slide maar eens.

Ik zal nu ophouden met zeuren, denk dat mijn punt nu wel duidelijk is, de rest is aan jullie als Crew zijnde.

AWA
BoordAppel schreef:
Doorgaans zijn dat soort albums toch van abominabele kwaliteit. .

Street Life - Natural born Hustler
Various - Urban Car tunes Vol.2
JT The bigga Figga - Dangerous Minds

zijn erg goed
staan wel wat nummers op die ik al had,
maar de kwaliteit op deze cd's is beter!

Volgende maand komt er een
"Boo-Yaa T.r.i.b.e." Mix cd uit
met (voor mij) bekende en onbekende tracks
heb al een stukkie gehoord en klinkt erg vet !
en alle versies zijn net ff anders (nieuwe beats e.d.)

Rams Horn bracht tijdens de gabber hype toch ook al ongelofelijk slechte hardcore cd´s uit?

AWA
Ramshorn heeft/had diverse labels
het ramshorn label zelf
brengt al een tijd geen releases meer uit

die gabber zat niet op Street Dance

Gast
geplaatst: vandaag om 10:09 uur

geplaatst: vandaag om 10:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.