MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Stop Snitchin Stop Lyin DvD vraagje

zoeken in:
Hey , heeft er iemand deze DVD gezien ? je hoort verschillende vette beats op de dvd , alleen ze staan niet op de soundtrack , weet iemand hoe deze nummers heten/ waar ze vanaf komen ?

De beat, die je na de intro van Game in de auto hoort, is echt geweldig ja. Wou ook al weten waar die vandaan kwam.

idd , en nog veel meer bijv , als ze een paar auto's laten zien , ongeveer na een kwartier , de beat die je dan hoort , omg... , ik heb echt overal gezocht maar kan al die beats nergens vinden

Je moet maar s alle mixtapes downloaden van The Game dan kom je er vanzelf wel achter, ookal heeft ie iets van 30 mixtapes, grotendeels zijn ze t luisteren waard.
Maar over die intro,
die komt van t nummer The Game - A New Day af.
Ook hoor je die beat van The Game - U Ain't Gangsta vaak in die dvd.

Verder is The Game - Southside ook een goeie aanrader. Die beat dreunt gwn lekker door:P

de Who Got Game mixtape is erg aanteraden:) Heb er veel plezier van.

eazyfan
beste Cd van The Game , de rest is wel zwakjes tot redelijk goed ,maar Who Got Game heeft zeer aardige tracks als Murderville ,Cocaine,Soldier enzo....
Stop Snitchin-DVD is leuk maar Cd .

die dvd is een grap, stoer doen als 50 weg is, auto's showen, joepie

eazyfan
ja ik zei gewoon leuk, maar verder ook niks .

eazyfan
en die tracks en beats komen van de Cd ervan dacht ik .

Misschien van Eazy ft The Game - Still cruisin ( G-Unit mixtape)

Die beat is igg wel erg wreed, iedereen die ik hem heb laten horen vind hem het einde, ken verder die dvd niet, maar misschien heb je er wat aan.

die is vet he missy! je hoort wel goed dat de game erin geplakt is.

eazyfan
die track is gekopieëerd van Impact Of A Legend : Switchez, die track is het origineel, is veel beter .

Check deze:
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:The_Game_mixtapes

Dit zjn er trouwens maar een paar. De titels van de nummers staan er bij..

Ook een vette mixtape van the Game: Face Of L.A.

ik vind Game idd soms echt te stoer en overdreven. In zijn clips ook hij meer gansta hij doet, hoe dommer en nep hij alleen maar overkomt.

Flakes schreef:
ik vind Game idd soms echt te stoer en overdreven. In zijn clips ook hij meer gansta hij doet, hoe dommer en nep hij alleen maar overkomt.

maar toch blijft het een lachuh film. Hij dissed 50 cent wel hard met die wouten en al.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:43 uur

geplaatst: vandaag om 14:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.