MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Albums Aanraden Voor Bij Hiphop Collectie's

zoeken in:
Madvillain - Madvillainy
Dizzee Rascal - Boy in da Corner
cLOUDDEAD - Ten
Dälek - Absence
The Streets - Original Pirate Material

Koenr schreef:
r
cLOUDDEAD - Ten

Is die beter dan cLOUDDEAD?

Ja, maar wel minder hiphop.

Nas-Illmatic

luc011190 schreef:
Waarom die scepsis tegen The Game? Ik heb bijvoorbeeld echt een hekel aan 50 Cent, maar The Game maakt daarintegen gewoon heel goede hiphop. Hate it or Love It was commercieel, maar dat vind ik een fantastisch nummer. Like Father Like Son is erg compleet. Start From Stratch legt wat meer gevoel in de cd. Dreams heeft een typische Kanye stijl.

Maar Higher, dat is volgens mij één van de beste hiphopnummers ooit gemaakt. Wat bonkt dat nummer !

Die nummers worden door Game ingerapt , verder doet ie er NIKS aan, ok de tekst maar daar luister je niet voor naar Game. Hij heeft geluk met o.a. Dr. Dre, Kanye en Cool & Dre

Relax
Sway - This Is My Demo
Big L - naam van album ff kwijt

Melle K
MJ_DA_MAN schreef:

Die nummers worden door Game ingerapt , verder doet ie er NIKS aan, ok de tekst maar daar luister je niet voor naar Game. Hij heeft geluk met o.a. Dr. Dre, Kanye en Cool & Dre

Waar heb jij het nou weer over gast, alsof andere rappers wel allemaal hun eigen nummers produceren?

Improvision
Juvenile & Masta Ace

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Aan Kanye heeft ie ook weinig gehad, die heeft 1 nummertje geproduceerd en die is volgens mensen nog geflopt ook.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Ik zeg dat The Game goede muziek maakt, ik heb het niet over zijn eigen inbreng daarin, geloof ik. En wat doet Eminem dan meer op Dr Dre tracks als The Game?
Mensen leggen vaak de link van The Game naar 50 Cent, maar ik denk dat er in talent een wereld van verschil zit. Ik weet dan toevallig dat jij een behoorlijke hiphopkennis heb, dus dan kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je een tracks als Higher niet voelt.

Nee dat vind ik ook een goed nummer. Ik heb Documentary 3,5 gestemd, onder andere ook omdat Game beter rapt dan 50. Maar Eminem produceerd wel degelijk ook zelf, vooral de laatste tijd (jaren) veel. Niet altijd groots, ok.

Ik zeg dat The Game goede muziek maakt, ik heb het niet over zijn eigen inbreng daarin, geloof ik

Ja ok, maar meestal gaat het om de beat, en die maakt Game niet. Maargoed ik snap je punt wel. Church for Thugs vond ik ook wel lekker.

Meestal gaat het om de beat?
Zonder erg goede beats krijg je nooit een goed album nee, maar de inbreng van de rapper zelf is zo ontzettend groot. Geef een andere rapper alle beats van The Marshall Mathers LP, en je weet zeker dat het niet zo'n duister meesterwerk vol met humor wordt.

Klopt, maar dat is een erg persoonlijk album, en dat is Documentary niet echt. MM LP is maar voor 1 man bestemd: Eminem. Documentary had je ook aan een andere rapper kunnen schenken die goed genoeg kan rappen. Game heeft bewezen dat te kunnen, maar ik vind hem verder niet veel.

The Game... heeft goede nummers, de beats zijn goed, maar geen garantie voor suc6, kyk maar naar tony yayo en Mobb deep

Gast
geplaatst: vandaag om 23:40 uur

geplaatst: vandaag om 23:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.