Genres / Hip-Hop / Wat is nou echt een Album dat je MOET kopen
zoeken in:
0
Relax
geplaatst: 17 juni 2006, 20:49 uur
Ja, veel mensen zeggen IK KOOP ALBUMS, maar dat is juist het omgekeerde van wat ze doen 
Maar wat is nou echt een album dat je MOET kopen, ik heb namelijk in mijn dorpje een winkel gevonden dat gewoon nog steeds Hip Hop Klassiekers verkoopt, zoals Boogie Down Productions
Nou, zegt het eens

Maar wat is nou echt een album dat je MOET kopen, ik heb namelijk in mijn dorpje een winkel gevonden dat gewoon nog steeds Hip Hop Klassiekers verkoopt, zoals Boogie Down Productions

Nou, zegt het eens

0
geplaatst: 17 juni 2006, 21:09 uur
Marrilion - Brave.......maar daar zit jij vast niet op te wachten.... je vraag is niet erg specifiek 

0
geplaatst: 17 juni 2006, 21:10 uur
bonothecat schreef:
Marrilion - Brave.......maar daar zit jij vast niet op te wachten.... je vraag is niet erg specifiek

Marrilion is geen R&B of Hip-Hop.

0
geplaatst: 17 juni 2006, 21:11 uur
psychonaatje schreef:
R&B of Hip-Hop.
Dat zou ik inderdaad niet kopenR&B of Hip-Hop.
0
geplaatst: 17 juni 2006, 21:15 uur
VanDeGriend schreef:
Dat zou ik inderdaad niet kopen
Dat zou ik inderdaad niet kopen
Maar toch plaats je een bericht op het R&B en Hip-Hop-onderdeel van het forum. Volgens mij is er dan toch een soort verlangen in je om het te kopen. Alleen wil je er nog niet aan toegeven. Toe maar, VanDeGriend, geef je maar over aan die fijne hip-hopbeats.

0
geplaatst: 18 juni 2006, 15:43 uur
Relax schreef:
Ja, veel mensen zeggen IK KOOP ALBUMS, maar dat is juist het omgekeerde van wat ze doen
Nou, zegt het eens

Nou, zegt het eens

Ik denk dat je gewoon de albums moet kopen van de artiesten die jij het waard vind. Heel individueel dus. Ik heb albums als Illmatic, Enter the Wu-Tang, Life After Death, Great Adventures of Slick Rick, Capital Punishment , eigenlijk alles wat ik goed vind origineel. Maar goed, de beste tip die ik je kan geven is om bij de mensen die regelmatig posten op dit forum in hun top 10 te kijken. Daar zul je goede suggesties vinden om een aantal keer te luisteren en daarna eventueel te kopen.
0
Sietse
geplaatst: 19 juni 2006, 00:12 uur
dat ene album van A tribe called quest (de eerste ofzo, ben te lui om de titel te zoeken) en Arrested Development - 3 years... etc
0
geplaatst: 19 juni 2006, 00:54 uur
Sietse schreef:
dat ene album van A tribe called quest (de eerste ofzo, ben te lui om de titel te zoeken)
dat ene album van A tribe called quest (de eerste ofzo, ben te lui om de titel te zoeken)
Nou hun eerste is niet echt een must-have, maar The Low End Theory en Midnight Marauders wel
0
Improvision
geplaatst: 19 juni 2006, 14:35 uur
Kanye West - College Dropout as je die nog niet zou hebbe, veeel beter dan Late Registration
Black Star - Mos Def & Talib Kweli are Black Star
Common - Like Water For Chocolate
Black Star - Mos Def & Talib Kweli are Black Star
Common - Like Water For Chocolate
0
Sietse
geplaatst: 19 juni 2006, 15:24 uur
MJ_DA_MAN schreef:
The Low End Theory
(quote)
The Low End Theory
Die is ook wel goed ja, maar toch bedoel ik de eerste. Die andere ken ik niet.
0
geplaatst: 19 juni 2006, 15:32 uur
People's Instinctive Travels and the Paths of Rhythm. Vind ik wel redelijk. Beter dan hun 2 laatste albums (Low Movement en Beats Rhymes & Life) in ieder geval.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 20:26 uur
0
geplaatst: 26 juni 2006, 20:28 uur
Wel jammer, maar ik denk wel dat velen hem wel zullen waarderen
0
geplaatst: 28 juni 2006, 10:55 uur
Mobb Deep - The Infamous
Muggs presents Soul Assassins 1 & 2
The Rza, Big Cap - Wu-tang Mix
en zo nog wel een groot aantal
Muggs presents Soul Assassins 1 & 2
The Rza, Big Cap - Wu-tang Mix
en zo nog wel een groot aantal
0
geplaatst: 8 juli 2006, 13:46 uur
Percee P- Legendary Status
die MOET iedereen in zijn bezit hebben
die MOET iedereen in zijn bezit hebben
0
Melle K
geplaatst: 8 juli 2006, 15:25 uur
Nas - Illmatic --> must have
Enter The Wu-Tang ook.
Er zijn echt gigantisch veel klassiekers het is maar waar je van houdt, wat ik super vind vind iemand anders misschien wel helemaal niks, dus ik zou zeggen luister zelf
.
Enter The Wu-Tang ook.
Er zijn echt gigantisch veel klassiekers het is maar waar je van houdt, wat ik super vind vind iemand anders misschien wel helemaal niks, dus ik zou zeggen luister zelf
.
0
geplaatst: 8 juli 2006, 18:31 uur
Brother Ali - Shadows on the sun
hoor je ook zeker in je collectie te hebben
hoor je ook zeker in je collectie te hebben
0
geplaatst: 9 juli 2006, 10:20 uur
Notorious B.I.G. - Ready To Die
Notorious B.I.G. - Life After Death
Ghostface Killah - Fishscale
Wu-tan Clan - Enter the Wu-tang (36 Chambers)
Nas - Illmatic
Notorious B.I.G. - Life After Death
Ghostface Killah - Fishscale
Wu-tan Clan - Enter the Wu-tang (36 Chambers)
Nas - Illmatic
* denotes required fields.