Genres / Hip-Hop / Zonen van bekende rappers die gaan rappen
zoeken in:
0
Relax
geplaatst: 12 juli 2006, 01:24 uur
Nou, ik heb de mixtape van de zoon van Dr. Dre, de zoon van Dr. Dre heet als rapper Hood Surgeon, hij rapt over moord en wat gangster achtige dingen.. maar hij is rijk opgevoed, toch ? lekkere villa enzo 
Hij heeft wel trekjes van Dr. Dre en je hoort Dre ook wel eens gesampled in de nummers.
Hood "Surgeon" Chirurg (ofzo) dus en niet Docter
Wat vinden jullie er nou van dat zonen van rappers ook gaan rappen
Straks gaat Hailie ook nog rappen (dochter van Eminem)

Hij heeft wel trekjes van Dr. Dre en je hoort Dre ook wel eens gesampled in de nummers.
Hood "Surgeon" Chirurg (ofzo) dus en niet Docter

Wat vinden jullie er nou van dat zonen van rappers ook gaan rappen

Straks gaat Hailie ook nog rappen (dochter van Eminem)
0
Relax
geplaatst: 12 juli 2006, 01:27 uur
Zelfs Lil' Eazy-E rapt, en wie is dat ? dat is de zoon van Eazy-E, waarom heet hij Lil ?? omdat hij zelf ook Eric Wright heet maar dan Junior
Hij lijkt op E maar zijn stem niet, wel grappig, maar echte skills heeft ie niet zoals Eazy-E, hij heeft geen stem en flow om een hele album vol te houden.
Maar wat ik grappig zou vinden is dat er een nieuwe NWA komt, met dus, de zoon van Dr. Dre, Eazy-E, MC Ren (??) en die van Ice Cube (??)
(??) = heeft die dat ?
Hij lijkt op E maar zijn stem niet, wel grappig, maar echte skills heeft ie niet zoals Eazy-E, hij heeft geen stem en flow om een hele album vol te houden.
Maar wat ik grappig zou vinden is dat er een nieuwe NWA komt, met dus, de zoon van Dr. Dre, Eazy-E, MC Ren (??) en die van Ice Cube (??)
(??) = heeft die dat ?

0
geplaatst: 12 juli 2006, 12:10 uur
Wat een onzin. Talent komt vanzelf boven drijven, maar ik geloof nooit dat het in hun genen zit en ben er ook totaal niet benieuwd naar. Trouwens, de zoon van Tim Buckley schijnt ook best te kunnen zingen 

0
geplaatst: 12 juli 2006, 19:32 uur
zoon van dr. dre klinkt oke, verder ga ik een artiest niet beter vinden omdat hij iemands zoon is, ze moeten me zelf overtuigen
0
geplaatst: 12 juli 2006, 21:59 uur
Relax schreef:
Dat lijkt me echt grappig

0
Relax
geplaatst: 12 juli 2006, 23:06 uur
NWA Junior je weet toch
En dan gaat Hood Surgeon eruit en dan word Lil Eazy kwaad op hem en gaat ook een dissalbum maken en dan later gaat de zoon van Ice Cube enzo (of het was andersom) eruit en Hood begint Death Row Records Junior met Suge Knight Junior..
Allemaal fantasie
En dan gaat Hood Surgeon eruit en dan word Lil Eazy kwaad op hem en gaat ook een dissalbum maken en dan later gaat de zoon van Ice Cube enzo (of het was andersom) eruit en Hood begint Death Row Records Junior met Suge Knight Junior..
Allemaal fantasie
0
geplaatst: 13 juli 2006, 11:33 uur
Relax schreef:
Zelfs Lil' Eazy-E rapt, en wie is dat ? dat is de zoon van Eazy-E, waarom heet hij Lil ?? omdat hij zelf ook Eric Wright heet maar dan Junior
(??) = heeft die dat ?
(??) = heeft die dat ?

Ice Cube heb ook wel een zoon ja, geen idee hoe oud etc. ma hij heeft wel een zoon.
van Ren durf ik het niet te zeggen,maar zal vast ook wel.
En zo`n slecht idee is het nog eens niet, ze wonen waarschijnlijk ook nog allemaal in L.A. dus samenwerken zou moeten kunnen.
Mischien moet je jezelf eens opstellen als manager en met dit idee komen, kan je een leuk zakcentje verdienen misschien...
0
CaliLove
geplaatst: 16 juli 2006, 21:49 uur
Misty44 schreef:
Ice Cube heb ook wel een zoon ja, geen idee hoe oud etc. ma hij heeft wel een zoon.
En zo`n slecht idee is het nog eens niet, ze wonen waarschijnlijk ook nog allemaal in L.A. dus samenwerken zou moeten kunnen.
Mischien moet je jezelf eens opstellen als manager en met dit idee komen, kan je een leuk zakcentje verdienen misschien...
(quote)
MC Ren is getrouwd maar heeft geen zoon

0
geplaatst: 1 augustus 2006, 12:32 uur
Zozo, Master P laat overigens niet alleen zijn zoon - Lil' Romeo - rappen, maar heeft nu ook een groep met zijn neefjes + Lil' Romeo: de rich boyz
0
CaliLove
geplaatst: 18 november 2007, 18:58 uur
thomzi50 schreef:
Zozo, Master P laat overigens niet alleen zijn zoon - Lil' Romeo - rappen, maar heeft nu ook een groep met zijn neefjes + Lil' Romeo: de rich boyz
Uch, wat walg ik van die rijke gastjes die willen gaan "rappen" en die zichzelf dan nog "Rich boyz" gaan noemen. Wrs zullen ze enkel rappen over hoe rijk ze zijn en wat ze allemaal met hun geld kunnen aankopen en/of bezitten...
0
|Joël|
geplaatst: 18 november 2007, 23:37 uur
Zegt me weinig. Als hij goed kan rappen dan is het leuk zo niet dan is er weinig aan, maar dat is ook zo voor rappers die geen bekende rappende vaders hebben. Dus vandaar dat het me weinig zegt.
0
geplaatst: 18 november 2007, 23:44 uur
Hood Surgeon en Lil Eazy-E vind ik wel oke opzich. Lil Eazy-E is nou niet echt een originele naam, maar je weet met die naam wel zeker dat je wat exposure krijgt.
0
raffael77
geplaatst: 19 november 2007, 08:19 uur
Ik ben het eens mat Cali.
De enige groepen die goed waren DA Youngsta's & Shyheim.
De rest is wack. Zelfs de zoon van Eazy-E bakt er niets van.
Andere jonge gasten die het goed deden zij:
Ilegal, Fam-Lee, Kris Kross & Chi-Ali
Nog meer slechte rappers. Lil Romeo en de rest van No Limit crew
en er zij er nog een paar maar kan niet op hun naam komen.
De rest is wack. Zelfs de zoon van Eazy-E bakt er niets van.
Andere jonge gasten die het goed deden zij:
Ilegal, Fam-Lee, Kris Kross & Chi-Ali
Nog meer slechte rappers. Lil Romeo en de rest van No Limit crew
en er zij er nog een paar maar kan niet op hun naam komen.
0
geplaatst: 19 november 2007, 19:34 uur
Geen A+ en Tragedy? Misschien geen zonen-van maar toch teen-rappers.
Zelfde gaat voor P en Hav. Nas was ook 20- toen hij Illmatic opnam (N.Y. State of Mind schreef hij geloof ik toen hij 17 was). Zeker niet de minsten.
Zelfde gaat voor P en Hav. Nas was ook 20- toen hij Illmatic opnam (N.Y. State of Mind schreef hij geloof ik toen hij 17 was). Zeker niet de minsten.
0
CaliLove
geplaatst: 19 november 2007, 20:03 uur
raffael77 schreef:
.
.
.
.
Shyheim was echt ill voor een 14/15 jarige indertijd. Op Show N Prove van Big Daddy Kane vind ik hem zelfs beter dan Jay-Z.
En wat een flow had ie ook.
0
geplaatst: 21 november 2007, 00:47 uur
Special Ed was ook best goed hoor. Had al een goede cd gemaakt toen hij nog maar 15 jaar oud was.
0
raffael77
geplaatst: 21 november 2007, 07:56 uur
hij was 16 maar wel jong.
Roxanne Shanté ook trouwens. 14 was ze toen ze al bekend stond om haar battle skills.
Roxanne Shanté ook trouwens. 14 was ze toen ze al bekend stond om haar battle skills.
0
geplaatst: 21 november 2007, 23:50 uur
Roxanne Shante mag nooit props krijgen voor battle skills. Kane schreef alles voor haar.
Special Ed is ook dope ja. Shyheim the rugged child, hij raped die hele Madison Garden Freestyle = ook dope.
Eigelijk is het dus helemaal niet zo bar slecht gesteld met die kiddie-rappers. Valt allemaal erg mee.
Special Ed is ook dope ja. Shyheim the rugged child, hij raped die hele Madison Garden Freestyle = ook dope.
Eigelijk is het dus helemaal niet zo bar slecht gesteld met die kiddie-rappers. Valt allemaal erg mee.
0
raffael77
geplaatst: 22 november 2007, 08:11 uur
[quote]Yohan schreef:
Roxanne Shante mag nooit props krijgen voor battle skills. Kane schreef alles voor haar.
Je hebt niet helemaal gelijk. Hij schreef wel teksten voor diverse rappers maar hij heeft niet alles geschreven.
Bespaar mij de moeite om te zeggen dat je het hebt gezien in een intervieuw, want ook die heb ik gezien. Zelfs meerdere maar zij heeft toch UTFO in haar eentje gedist op haar 14e jaar.
Daarna heeft ze wel wat hulp gehad maar niet alles. Dat zelfde geld voor Biz Markie.
Begin jaren is Kane legendarisch maar anno 2007 vind ik hem toch behoorlijk slaap verwekkend.
Je hebt niet helemaal gelijk. Hij schreef wel teksten voor diverse rappers maar hij heeft niet alles geschreven.
Bespaar mij de moeite om te zeggen dat je het hebt gezien in een intervieuw, want ook die heb ik gezien. Zelfs meerdere maar zij heeft toch UTFO in haar eentje gedist op haar 14e jaar.
Daarna heeft ze wel wat hulp gehad maar niet alles. Dat zelfde geld voor Biz Markie.
Begin jaren is Kane legendarisch maar anno 2007 vind ik hem toch behoorlijk slaap verwekkend.
0
Lil Bizzy Bone
geplaatst: 4 december 2007, 21:35 uur
Lil Eazy vind ik wel dope, luister naar Letter To My Homeboyz. wacht nog steeds op Prince of Compton. This Aint A Game met BTNH is ook dope.
0
geplaatst: 14 december 2007, 19:24 uur
zonen van bekende rappers....
ze zullen toch hun hele carriere met hun vader worden vergeleken.
ze zullen toch hun hele carriere met hun vader worden vergeleken.
0
t-h-y-$
geplaatst: 2 oktober 2009, 20:06 uur
de zoon van Dr. Dre is inmiddels dood, overdosis coke dacht ik.
dus dat hele NWA jnr. plan van julie gaat niet door
dus dat hele NWA jnr. plan van julie gaat niet door
0
geplaatst: 2 oktober 2009, 20:54 uur
Die rapte volgens mij niet, maar Dre heeft nog een andere zoon die wel probeert een carrière als rapper te maken: Hood Surgeon.
0
geplaatst: 2 oktober 2009, 20:56 uur
Niemand is zo goed als Faheem, de zoon van Brother Ali.
Hier slacht hij Slug af:
Voor de mensen die het filmpje nog niet kennen (wat me sterk lijkt
).
Hier slacht hij Slug af:
Voor de mensen die het filmpje nog niet kennen (wat me sterk lijkt
).
0
geplaatst: 2 oktober 2009, 21:29 uur
Yeah! Increase the peace
.
"If life gives me lemons I'ma throw 'em at ya car"
.
."If life gives me lemons I'ma throw 'em at ya car"
.
0
geplaatst: 2 oktober 2009, 21:53 uur
Je hebt een kindergroepje 3 Down. Hier zitten de zonen in van Benzino, Ray Ray. En de zoon van Big Pun, Baby Pun. Kon niks ervan vinden op internet, dus vraag me af of de groep nog bestaat. Heb er thuis wel en videoclip van.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 10:01 uur
Er is toch ook een nummer op het album van Freddie Foxxx waarin Angel, zijn zoon?, rapt. Dat vond ik wel okay.
Maar in het algemeen vind ik het een belachelijk fenomeen: zonen van rappers die ook gaan rappen. There's more than one way out of the ghetto.
Maar in het algemeen vind ik het een belachelijk fenomeen: zonen van rappers die ook gaan rappen. There's more than one way out of the ghetto.
* denotes required fields.