MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Billboard top 10 Hot R&B / Hip-Hop Songs

zoeken in:
|Joël|
De bedoeling is dat ik of iemand anders elke keer de nieuwste top 10 plaatsen. Dan kunnen we het hier hebben over de nummers die op dat moment in de top 10 staan en onze mening erover geven etc.
Ik zal proberen elke keer de nieuwste top 10 te posten, als de laatste top 10 is verlopen kan iemand anders natuurlijk ook de nieuwe top 10 posten.
Als je de nieuwe top 10 plaatst zet er dan wel bij van wanneer tot wanneer deze is anders vergeten we de top 10 misschien te updaten.
Het handigste is als je er ook een link in plaatst van de video clips
Let er ook op als je de nieuwe top 10 post dat het niet de top 10 is van de Billboard Charts Singles, je moet de Billboard Charts hot R&B / Hip-Hop Songs hebben
De top 10 kan je bijvoorbeeld hier vinden: Billboard Hot R&B / Hip-Hop Songs
Video Clips vind je hier: Youtube

Billboard Hot R&B / Hip-Hop Songs
13-10-2006 t/m 19-10-2006

01. Chris Brown - Say Goodbye
02. Ludacris feat. Pharrell - Money Maker
03. Lyfe Jennings feat. LaLa Brown - S.E.X.
04. Chingy feat. Tyrese - Pullin' Me Back
05. Beyoncé - Ring The Alarm
06. Janet Jackson feat. Nelly - Call On Me
07. Mary J. Blige - Take Me As I Am
08. Ne-Yo - Sexy Love
09. UNK-Walk It Out
10. Shareefa feat. Ludacris - I Need A Boss

Weliswaar staat er deze week geen leuk nummer tussen, maar het idee telt!

Weinig echte hiphop, ik vind sowieso de mainstream hiphop in de VS erg zwak.

Verder wel een leuk idee.

Wat een flauwe Neptunesproductie bij Luda trouwens, saaie zuidmuziek.

Pauper
Ik zag op MTV Base het hele weekend The Base 500. Rara, wat stond op 1? Geen klassieker maar Snoop Dogg ft. Pharell met Beautifull! Hoe dan ook ik vind deze top 10 beetje zielig, zie ze stuk voor stuk dagelijsk voorbij komen op MTV Base, allemaal zeer matige tracks die voldoen aan de eis van de consument.

Conway Twitty schreef:
(quote)

Zowel een beginpunt als een dieptepunt lijkt me.

Eigenlijk wel ja.

Staan 2 kwalitatieve nummers in:

Ne-Yo - Sexy Love

en

Lyfe Jennings - SEX

Vooral die laatste is erg lekker

|Joël|
Van wat ik tot nu toe van Lyfe Jennings heb gehoord vind ik het heel goed, ik ga The Phoenix ook nog eens luisteren want het schijnt wel een goed album te zijn

CaliLove
Die top 10 is zwaar fucked up........

Nummer 4 was redelijk, voor zijn doen dan. Ring the alarm vind ik dan wel weer best goed en redelijk vernieuwend. De rest is laag niveau vooral die laatste kan niet erger.

Leuk nummertje.
"Let me give you some swimming lessons on the penis
Backstroke, breaststroke, stroke of a genius"

jowietje schreef:
en redelijk vernieuwend.

Wat heb jij toch met vernieuwend

Reijersen schreef:
Staan 2 kwalitatieve nummers in:

Ne-Yo - Sexy Love

en

Lyfe Jennings - SEX

Vooral die laatste is erg lekker

huh vind je sexy love van Ne-Yo serieus lekker?

ik kies voor Beyoncé - Ring The Alarm, geweldige plaat geprodcueerd door SwissBeat!!.. veel powerr en goed uitgevoerd, tis r&b/punk naar een andere level.

Die video is wel even wennen, weer iets anders van Miss Bee, maar ik zeg altijd 'je moet het begrijpen'.

Duidelijk dat ik voor Mary J. Blige ga, Take Me As I Am is misschien niet orgineel qua beat, van Jay-Z dacht ik, maar de tekst is wel duidelijk goed.

Veertje007 schreef:
(quote)

huh vind je sexy love van Ne-Yo serieus lekker?

Ja, eigenlijk wel. Zijn gehele album zelfs.

Dat nummer van Mary J. Blige heb ik helemaal over het hoofd gezien. Dat is dus echt een topnummer.

|Joël|
Reijersen schreef:
(quote)

Ja, eigenlijk wel. Zijn gehele album zelfs.

Dat nummer van Mary J. Blige heb ik helemaal over het hoofd gezien. Dat is dus echt een topnummer.

Ja, dat nummer is ook goed

Nee man, dat is echt een dom nummer.. Als je dan toch Ne-Yo neemt.. doe dan, back like that.. Die vind ik dan wel weer okee.. Haha

|Joël|
Veertje007 schreef:
Nee man, dat is echt een dom nummer.. Als je dan toch Ne-Yo neemt.. doe dan, back like that.. Die vind ik dan wel weer okee.. Haha

Dat is geen nummer van Ne-Yo maar van Ghostface Killah, en ja dat is een goed nummer.

Staat één goede en één aardig nummer in. Numero 6 en 5.

|Joël|
Jay-Z
Alleen geen geweldig nummer

Mary is weer netjes 2 plaatsen gestegen. Ik blijf eigenlijk in herhaling vallen dat de nummers van Mary en Lyfe de enige 2 goede nummers zijn.

|Joël|
Opvallend is dat Jay-Z met Show Me What You Got vorige week nog 3e stond

Het wordt elke week erger daar lijkt het wel...

Aaaah ik hoor die Mary J song nu voor het eerst . Hoe kún je in hemelsnaam die prachtige beat gebruiken voor een R&B nummer. Van dit soort dingen wordt ik dus echt misselijk .

My Love is een erg lekkere track. Die van Beyonce vind ik ook niet onaardig. De track van MJB blijft de beste in deze top 10.

Je kan beter naar Dead Presidents II luisteren als je die van Mary J goed vindt...

Gast
geplaatst: vandaag om 11:13 uur

geplaatst: vandaag om 11:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.