MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / 2Pac, Buckshot, Tek, Steele & The Outlaws - One Nation

zoeken in:
westside/ eastside collabo album uit '96

kent iemand dit album ook??
hij is nooit uitgekomen helaas, ik heb wel de rough studio version

engelse beschrijving:
These are the original recording's of the "One Nation" album. After Pac was released from prison in 96 he invited Buckshot & Smif N Wessun to his home on the West Coast to record an album to get the East & West reunited. For some reasons unknown the album was never released to the public. The cuts are a little rough but if your a big Pac & BCC fan you wont mind how raw it comes off. This is not for the average fan...only die hard headz will appreciate this joint.

dit is wel goed
maar je merkt dat het totaal niet af was

Misschien is dat ook wel een rede achter zijn moord geweest, omdat mensen west en east niet united wilden zien.

Pauper
Misty44 schreef:
Misschien is dat ook wel een rede achter zijn moord geweest, omdat mensen west en east niet united wilden zien.

Jij maakt het helemaal spannend

Buckshot en Smif N Wessun heb ik toch wel een stuk hoger zitten dan the Outlawz. Laat ze meer lekker met Boot Camp Click samen werken.

Kos
Zij zitten toch zelf bij BCC?

Melle K
Misty44 schreef:

Hahahaha

het is nooit uitgebracht dus als iemand het wil hebben stuur maar n pm

Kos schreef:
Zij zitten toch zelf bij BCC?

Ja klopt, ik bedoel laat ze maar lekker met dat project bezig zijn

Harco
Zou fucking dope zijn geweest.

Eternal Thug 08
Je post verkeerde info...

Ten eerste, het zou een gewone 2Pac album worden, met veel collabo's zoals Scarface en BONE THUGS.

Hij zou een nummer Com'rads met BTNH maken...

Hij wou mensen van de East ook op t album hebben!!

raffael77
East/West lol. 2Pac zelf kwam uit de east en heeft 3 albums east gedaan.

Daarna stapte hij over.

Die collabo's laat ik wel gaan en zeker meer van dat soort nummers van rappers die dood zijn en dan zitten ze ineens in een nummer van jaren later lol.

Over collabo's gesproken... hier voor de collabo fan en zeker echte aanrader.

Big daddy kane kwam ook op dit album
zie youtube voor: Where ever U R (echte aanrader)
Ik weet van dit album
dit was de tracklist ongeveer als je de orginele versie van het nummer wilt hebben moet je er OG achter zetten.
Hier een paar nummers:
Military Minda OG
Lets Fight OG
Tatoo tearz OG
One Nation OG
World wide dime pieces OG
Where ever U R ft Big Daddy Kane
Brothaz at arm OG
Thug Nigga
My own style
Sectretz of war OG
Struggle continues

Hier een link naar deze nummers

http://nl.youtube.com/profile_videos?user=Sooge90&p=r

zeker aanteraden zo zie je dat pac meer in z'n mars had en dat hij wist waar z'n roots vandaan kwamen.

Als pac een eigen recordlabel had ( dat zou Deathrow East heten) zou hij Big Daddy Kane er op willen en The Wu-Tang clan samen met the Outlawz dan zou BadBoy er echt niet tegen op kunnen.
En omdat de beef met Nas net werd gestopt denk ik dat 2pac ook hem zou signen. (dangerous)

Gast
geplaatst: vandaag om 04:20 uur

geplaatst: vandaag om 04:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.