Genres / Hip-Hop / Yo!MTV Raps
zoeken in:
0
geplaatst: 1 december 2006, 13:20 uur
Deze schitterende show zorgde voor de doorbraak van verschillende rap-artiesten. Schitterend hoe Fab5Freddy, Ed Lover en Dre dit programma op een zeer primitieve manier toch immens populair maakten. Vinden jullie dat het terug op de buis te bewonderen zou moeten zijn en is het haalbaar? Hier alvast enkele clipjes voor mensen die niet weten wat Yo!MTV Raps was.
Fab5Freddy met Snoop Doggy ...
Ed & Dre met Premier, Guru ...
Een ongeloofelijk nuchtere ...
Afscheid van Yo!MTV Raps me...
Fab5Freddy met Snoop Doggy ...
Ed & Dre met Premier, Guru ...
Een ongeloofelijk nuchtere ...
0
geplaatst: 1 december 2006, 14:01 uur
Was een paar dagen geleden nog een mooie docu over op MTV met oude beelden. Vooral het stukje van Fab 5 Freddy bij Digital Underground was grappig, hij en zijn tv-crew wisten namelijk niet dat Shock G en Humpty Hump dezelfde persoon zijn. Waarna Shock hen een poets bakte natuurlijk 

0
geplaatst: 1 december 2006, 16:23 uur
En Flavor Flav, die kerel is echt gestoord, Dré altijd complimentjes geven 

0
geplaatst: 1 december 2006, 18:25 uur
Of die aflevering met de Leaders of the New School. Waar ze zo'n beetje voor de camera uitelkaar vielen. Continu overleg waarbij de camera uitmoest enzo. Wel zonde
Maar het was een zeer stoer programma. Heb als het goed is nog ergens de laatste aflevering met allemaal freestyles oid. Zal eens zoeken
Of was dat geen Yo maar een ander programma? Weet niet helemaal zeker meer.
edit:
Dôh.... staat al in de startpost
.... niks gezegt
Maar het was een zeer stoer programma. Heb als het goed is nog ergens de laatste aflevering met allemaal freestyles oid. Zal eens zoeken
edit:
.... niks gezegt
0
geplaatst: 1 december 2006, 19:27 uur
Steez schreef:
Of die aflevering met de Leaders of the New School. Waar ze zo'n beetje voor de camera uitelkaar vielen. Continu overleg waarbij de camera uitmoest enzo. Wel zonde
edit:
.... niks gezegt
edit:
.... niks gezegtJup, gebeurde in één van de afleveringen. Toonden ze ook in VH1 Review van Yo!MTV Raps.
0
geplaatst: 1 december 2006, 19:46 uur
Jeugdsentiment inderdaad, vaste prik op de zaterdagochtend/middag. Leuk om weer 's terug te zien.
0
geplaatst: 1 december 2006, 21:14 uur
Zjapp schreef:
Deze schitterende show zorgde voor de doorbraak van verschillende rap-artiesten. Schitterend hoe Fab5Freddy, Ed Lover en Dre dit programma op een zeer primitieve manier toch immens populair maakten. Vinden jullie dat het terug op de buis te bewonderen zou moeten zijn en is het haalbaar?
Deze schitterende show zorgde voor de doorbraak van verschillende rap-artiesten. Schitterend hoe Fab5Freddy, Ed Lover en Dre dit programma op een zeer primitieve manier toch immens populair maakten. Vinden jullie dat het terug op de buis te bewonderen zou moeten zijn en is het haalbaar?
Ik denk dat dat best mogelijk zou zijn.. Tuurlijk zou het niet hetzelfde worden, maar gewoon een programma gewijd aan de 'real mcs' en aan mensen die underground bezig zijn enzo. Maarja, dan komt de vraag, hoeveel mensen willen dat zien..
0
geplaatst: 1 december 2006, 23:09 uur
Weinig. Yo MTV raps was ook echt niet gericht op de underground scene hoor. Gewoon alle bekende rappers van die tijd.
0
geplaatst: 2 december 2006, 00:20 uur
Kos schreef:
Weinig. Yo MTV raps was ook echt niet gericht op de underground scene hoor. Gewoon alle bekende rappers van die tijd.
Weet ik. Maar aangezien de bekende rappers van deze tijd niet allemaal even veel voorstellen het idee van meer underground artiesten die de hiphop levende houdende. If you know what I mean.
0
geplaatst: 2 december 2006, 00:35 uur
2Pac die op basis van wat hij in die show roept veroordeeld kan worden
.
Met een Ed Lover die Pacs mond dicht probeert te houden.
.Met een Ed Lover die Pacs mond dicht probeert te houden.
0
geplaatst: 2 december 2006, 00:41 uur
Ja, dat was echt een superdomme actie van Tupac, typisch 1 van die achterlijke dingen die hij in die tijd opeens ging doen.
0
geplaatst: 2 december 2006, 13:07 uur
Kos schreef:
Nou, het waren vooral opkomende talenten die doordat ze te gast waren bij Ed & Dre echte faam begonnen te verwerven.
0
geplaatst: 2 december 2006, 13:26 uur
Nah, tuurlijk waren die er ook veel, maar ook gewoon veel bekenden die langs kwamen of waar ze op bezoek gingen.
0
CaliLove
geplaatst: 3 december 2006, 14:06 uur
eazyfan schreef:
(quote)
Die freestyle gewoon, GENIAAL!!!Idd

0
raffael77
geplaatst: 23 december 2006, 20:53 uur
Kos schreef:
Ja, dat was echt een superdomme actie van Tupac, typisch 1 van die achterlijke dingen die hij in die tijd opeens ging doen.
in het verleden waren de underground gasten die het voor hetzeggen hadden YO mtv raps waren tegen die watjes met bling bling hiphop althans de beginners ervan
toen dre en lover ermee stopte kwam het in handen van de verkeerde gasten
0
raffael77
geplaatst: 23 december 2006, 20:56 uur
R.I.P. Yo MTV RAPS form 80's till 90's toen de echte shit nog werd uitgezonden omdat het nu alleen nog maar om geld draaid en als je geld maakt ben je goed dat is is de quote van MTV die hebben alles kapot gemaakt
0
geplaatst: 2 augustus 2007, 23:54 uur
Ja, zaterdagmorgen yo MTV raps. Teletekst pagina 113.
Met interviews met NWA, Wu Tang, Bone thugs,
en dan die clips:
Special Ed
Smif n Wessun-Wontime
erick sermon-hostile
black moon- i got cha open
redman-time 4 sum aktion
geto boys-mind playin tricks on me
biohazard and onyx-judgement night
saafir-lightsleeper
nwa-100 miles and running
eazy e-we want eazy
epmd-crossover
show biz and ag
gangstarr-mass appeal
ik kan nog even zo door gaan.
Het was echt tof. en clips die ik nu op tv zie. Ik hou van hiphop en toch vind ik het allemaal slecht, hoe kan dat??
Waarom kennen die jonge gastjes allemaal rappers die ik niet eens ken, en als ik het hoor dan vind ik het niks. en dat zijn dan hele bekende rappers. 50 cent en zo. The Game en al die onzin. Maar dat is een ander onderwerp.
Met interviews met NWA, Wu Tang, Bone thugs,
en dan die clips:
Special Ed
Smif n Wessun-Wontime
erick sermon-hostile
black moon- i got cha open
redman-time 4 sum aktion
geto boys-mind playin tricks on me
biohazard and onyx-judgement night
saafir-lightsleeper
nwa-100 miles and running
eazy e-we want eazy
epmd-crossover
show biz and ag
gangstarr-mass appeal
ik kan nog even zo door gaan.
Het was echt tof. en clips die ik nu op tv zie. Ik hou van hiphop en toch vind ik het allemaal slecht, hoe kan dat??
Waarom kennen die jonge gastjes allemaal rappers die ik niet eens ken, en als ik het hoor dan vind ik het niks. en dat zijn dan hele bekende rappers. 50 cent en zo. The Game en al die onzin. Maar dat is een ander onderwerp.
0
raffael77
geplaatst: 3 augustus 2007, 12:34 uur
Because we love the real hiphop music.
Ga luisteren naar Ugly Duckling, People Under The Stairs, Lone Catalysts, Lootpack, Soundproviders om er een paar te noemen.
Ga luisteren naar Ugly Duckling, People Under The Stairs, Lone Catalysts, Lootpack, Soundproviders om er een paar te noemen.
0
geplaatst: 3 augustus 2007, 17:10 uur
didacticus schreef:
Waarom kennen die jonge gastjes allemaal rappers die ik niet eens ken, en als ik het hoor dan vind ik het niks. en dat zijn dan hele bekende rappers.
Herkenbaar. Waarom kennen die jonge gastjes allemaal rappers die ik niet eens ken, en als ik het hoor dan vind ik het niks. en dat zijn dan hele bekende rappers.
.* denotes required fields.