MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Classics of the new millenium

zoeken in:
O ja en en ik wil Devin The Dude - Just Tryin' Ta Live nog graag een keer noemen . Damn wat een chille plaat is dat (o.a. Dr. Dre en Primo-producties). Allemaal gaan checken!

Misty44 schreef:

- Xzibit - Resteless ( beste uit zijn carriere)

Vind je 'At The Speed Of Life' niet 10 keer beter dan?

Relax
Conway Twitty schreef:
(quote)

Misty44 = WestCoast fan dus is At The Speed of Life niet WestCoast genoeg snap je

Nog eentje. Ik heb hem pas een uur maar wil hem nu al noemen:

Masta Ace - A Long Hot Summer

Misty44 schreef:
(quote)

Yo heb jij die nieuwe album van The Dogg Pound? Ik heb em geprobeert om verschillende manieren aan te komen, maar dat wil niet lukken, die zingle Caly Is Active vind ik wel vet. Waar kan ik em aankomen?

Ik wil er nog wel wat bij zetten:

-Snoop Dogg - Blue Carpet Treathment (gewoon toppertje)
-Ice Cube - Laugh Now, Cry Later (goede comebackplaat)
-50 Cent - Get Rich Or Die Tryin
(toch wel grote impact gehad wereldwijd)
- Xzibit - Resteless ( beste uit zijn carriere)

ik heb ze via itunes

MJ_DA_MAN schreef:
O ja en en ik wil Devin The Dude - Just Tryin' Ta Live nog graag een keer noemen . Damn wat een chille plaat is dat (o.a. Dr. Dre en Primo-producties). Allemaal gaan checken!

Lange Frans was daar ook erg over te spreken, kan je em gewoon in de winkel krijgen of moet het een download worden?

Conway Twitty schreef:
(quote)

Ik moet eerlijk zijn dak die niet ken, is da ook Xzibit?
Resteless is gewoon mega cd, vind ik bijna geen skip nummers op staan, oftewel een goed album voor mij met een aantal leuke samenwerkingen .

Misty44 schreef:
(quote)

Lange Frans was daar ook erg over te spreken, kan je em gewoon in de winkel krijgen of moet het een download worden?

Zul je ongetwijfeld kunnen kopen alhoewel hij denk ik moeilijk te vinden is. En tja dat van Lange Frans had ik gehoord, Mee Naar Diemen Zuid is denk ik een nummer waarbij hij Devin na probeert te doen qua beat. Totaal mislukt, en bovendien een dikke belediging voor ''The Dude''. Maar Lange herkent dus wel goede hiphop. Als ie dan zo'n nummer als Moppie uitbrengt, zal ie dan niet denken van: ''wat is dit nou eigenlijk voor kutnummer?''. Zou ie dat nou serieus niet doorhebben (dom ingesteld) of juist wel (commerciël ingesteld). Een combinatie van die 2 lijkt me het meest logische.

eazyfan
Immortal Technique - Revolutionary Volume 2
Canibus - Rip The Jacker
De 2 beste tot nu toe als je het mij vraagt.

MJ_DA_MAN schreef:
Nog eentje. Ik heb hem pas een uur maar wil hem nu al noemen:

Masta Ace - A Long Hot Summer

Dan zou ik toch eerder Disposable Arts noemen. A Long Hot Summer is ook heel goed, maar ik vind Disposable Arts op alle fronten beter

eazyfan schreef:
Immortal Technique - Revolutionary Volume 2
Canibus - Rip The Jacker
De 2 beste tot nu toe als je het mij vraagt.

Ik voeg daar murs - the end of the beginning aan toe.

Relax
C Changes schreef:
(quote)

Ik voeg daar murs - the end of the beginning aan toe.

Sjawel!

Wat vinden jullie zo geniaal aan die plaat?

Misty44 schreef:
(quote)

Ik moet eerlijk zijn dak die niet ken, is da ook Xzibit?
Resteless is gewoon mega cd, vind ik bijna geen skip nummers op staan, oftewel een goed album voor mij met een aantal leuke samenwerkingen .

Ga dan snel At The Speed Of Life checken, een van de betere westcoast albums.

raffael77
Masta Ace, MF Doom a.k.a Zev van KMD(1991-1996).

Gast
geplaatst: vandaag om 13:03 uur

geplaatst: vandaag om 13:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.