Genres / Hip-Hop / Talib Kweli & Madlib - Liberation
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2007, 15:05 uur

Een duo-album van Talib Kweli en Madlib! Dat klinkt sowieso al goed en helemaal als ze ‘t als nieuwjaarspresentje gratis te downloaden aanbieden!
“In deze tijd van overgeproduceerd en overgemarket product, voert Madlib de onafhankelijke artiesten aan die daar maling aan hebben. Ik ben een onderdeel van de muziekindustrie en de Heer weet dat ik nodig ben, maar voor ons eigen welzijn moeten we buiten het systeem stappen en iets creëren dat niet voor massa-consumptie is verpakt.” Aldus Talib Kweli.
Het is een erg lekker tussendoortje geworden, met Funny Money, Over the Counter en The Function als uitschieters.
De Tracklist:
Talib Kweli & Madlib - Liberation
1. The Show
2. Funny Money
3. Time Is Right
4. Engine Runnin featuring Consequence
5. Over The Counter
6. The Function featuring Strong Arm Steady
7. Happy Home featuring Candice Anderson
8. Soul Music
9. What Can I Do
1. The Show
2. Funny Money
3. Time Is Right
4. Engine Runnin featuring Consequence
5. Over The Counter
6. The Function featuring Strong Arm Steady
7. Happy Home featuring Candice Anderson
8. Soul Music
9. What Can I Do
Aangezien het een internet album betreft is de CD gratis te downloaden.
Wat mij betreft mogen er meer van dit soort initiatieven gehouden worden.

0
geplaatst: 6 januari 2007, 15:10 uur
Het is een echt Kweli/Madlib ding, dus wat mij betreft wel officiëel. Beetje zoals Danger Doom's Occult Hymn EP.
0
geplaatst: 6 januari 2007, 15:26 uur
Ik heb hem al een weekje en de eerste indruk was niet echt heel goed. Maargoed, ik ga hem uiteraard nog wat meer beluisteren.
0
Gekkenhuis
geplaatst: 6 januari 2007, 16:03 uur
Dit album is echt goed. Madlib haalt het beste bij Talib naar boven. En zowiezo props, omdat het gratis is! Funny Money is heeerlijk 

0
Improvision
geplaatst: 6 januari 2007, 19:07 uur
Ik vind de refreinen soms nogal storend. Hier en daar mindere producties, dus niet top.
0
geplaatst: 6 januari 2007, 19:09 uur
Vind het ook niet best. Maar ik ga eerst nog paar keer luisteren voor ik me echt uitspreek. Heb alleen niet veel hoop; naast Train of Thought heeft Talib me nooit echt kunnen pakken.
0
geplaatst: 6 januari 2007, 19:16 uur
Als het goed is is dit album al toegevoegt en wacht hij op goedkeuring...
0
Relax
geplaatst: 6 januari 2007, 19:27 uur
Ja hij is 3x toegevoegd... snap niet waarom mensen doorgaaan als er al staat dat het 1x is toegevoegd.. idioten.
Maaaaar ik had gister al en ik vind het geweldig klinken.
0
Pauper
geplaatst: 6 januari 2007, 19:30 uur
Relax schreef:
Ja hij is 3x toegevoegd... snap niet waarom mensen doorgaaan als er al staat dat het 1x is toegevoegd.. idioten.
Even voor de duidelijkheid ik was de eerste

0
Relax
geplaatst: 6 januari 2007, 19:31 uur
Pauper schreef:
(quote)

Applaus

0
geplaatst: 7 januari 2007, 15:03 uur
je hebt ook nog deze cover:

veel mooier!
het is trouwens wel een officieel album, het staat ook op de Stones Throw site.

veel mooier!
het is trouwens wel een officieel album, het staat ook op de Stones Throw site.
0
Harco
geplaatst: 7 januari 2007, 15:08 uur
Daarom, ja. Maar die is in vreselijk formaat. 435x449. Waarom kan 'ie niet gewoon vierkant zijn? 8-|
0
geplaatst: 7 januari 2007, 16:39 uur
Oopss.... Dan heb ik niet goek gekeken denk ik, zal nummer 2 of 3 geweest zijn denk ik. Maar duurt wel lang met die goedkeuring zeg
0
Pauper
geplaatst: 7 januari 2007, 17:58 uur
Vizzle schreef:
Oopss.... Dan heb ik niet goek gekeken denk ik, zal nummer 2 of 3 geweest zijn denk ik. Maar duurt wel lang met die goedkeuring zeg
Die van mij was 3 dagen geleden afgekeurd...
T.O. schreef:
4 januari 2007, 18:31 uur
Je toevoeging van Talib Kweli & Madlib - Liberation (2007) is niet geaccepteerd, en naar de foute toevoegingen pagina verplaatst. Deze kun je vinden op http://www.musicmeter.nl/rejections.
Toelichting: Bewijs van goede hoes en tracklist....??
4 januari 2007, 18:31 uur
Je toevoeging van Talib Kweli & Madlib - Liberation (2007) is niet geaccepteerd, en naar de foute toevoegingen pagina verplaatst. Deze kun je vinden op http://www.musicmeter.nl/rejections.
Toelichting: Bewijs van goede hoes en tracklist....??
Na een reactie met bewijs
T.O. schreef:
4 januari 2007, 23:30 uur
Kan hij dan nu worden toegevoegd want de gegevens kloppen.
4 januari 2007, 23:30 uur
Kan hij dan nu worden toegevoegd want de gegevens kloppen.
0
Poisonpen123
geplaatst: 10 januari 2007, 12:47 uur
Word_Play schreef:
(afbeelding)
Een duo-album van Talib Kweli en Madlib! Dat klinkt sowieso al goed en helemaal als ze ‘t als nieuwjaarspresentje gratis te downloaden aanbieden!
“In deze tijd van overgeproduceerd en overgemarket product, voert Madlib de onafhankelijke artiesten aan die daar maling aan hebben. Ik ben een onderdeel van de muziekindustrie en de Heer weet dat ik nodig ben, maar voor ons eigen welzijn moeten we buiten het systeem stappen en iets creëren dat niet voor massa-consumptie is verpakt.” Aldus Talib Kweli.
Het is een erg lekker tussendoortje geworden, met Funny Money, Over the Counter en The Function als uitschieters.
De Tracklist:
(afbeelding)
De Tracklist:
(quote)

Lukt NIET LUKT NIET bij MIJ !

0
geplaatst: 12 januari 2007, 13:46 uur
0
geplaatst: 16 januari 2007, 22:51 uur
mijn album toevoegingen duren laatste tijd ook lang voordat ze erop staan 

0
geplaatst: 17 januari 2007, 09:55 uur
Dat komt omdat ik het nogal druk heb de laatste tijd en T.O. vast ook niet de hele dag albums kan gaan toevoegen. Eventjes geduld dus.
0
geplaatst: 17 januari 2007, 18:30 uur
Ik heb vandaag wel wat tijd kunnen vinden, onder andere dit album staat er nu op
.
.
0
Pauper
geplaatst: 30 januari 2007, 19:31 uur
http://www.stonesthrow.com/chromechildren/ en dan nu 1 maand later dit, kunnen we dit maandelijks verwachten?
0
geplaatst: 20 maart 2007, 17:26 uur
Talib is naar mijn mening een van de beste artiesten ATM, alleen wist dit album me niet echt heel erg te verassen, Talibs teksten waren goed, maar ik miste iets in de nummers.
* denotes required fields.