Genres / Hip-Hop / Grappigste HipHopnummers
zoeken in:
0
raffael77
geplaatst: 6 juli 2010, 08:25 uur
hahahaha. Milionakis heet die gast toch. Hij lijkt heel jong maar is al in de veertig ofzo
0
geplaatst: 6 juli 2010, 14:39 uur
Milonakis ik wou net zeggen hij is hooguit 20 ofzo maar je hebt gelijk hij is er gewoon 34 !!! Man dat maakt het allemaal zoveel erger, als hij hier zou wonen, zou iedereen zeggen: zoek werk, leegloper. Maar in de VS tja daar wordt je rijk als je je blijft gedragen als een obese tiener 

0
raffael77
geplaatst: 6 juli 2010, 19:13 uur
Ik wist niet eens dat hij dit gedaan had.
Volgens mij is hij verliefd op mij aangezien hij toch wel heel vaak over mij begint. Zijn meestal voor tekenen dat je iemand leuk vind.
Sorry Rob maar ik ben geen homo.
Volgens mij is hij verliefd op mij aangezien hij toch wel heel vaak over mij begint. Zijn meestal voor tekenen dat je iemand leuk vind.
Sorry Rob maar ik ben geen homo.
0
geplaatst: 6 juli 2010, 19:44 uur
Julian heeft de clip gemaakt, track is van een tijd geleden (jaartje terug ofzo). Mjah, best hilarisch.
En raffael, je bent te oud voor mij. Ik val op jongere mensen zoals Sander.
Edit. Die kiwi is dodelijk.

0
geplaatst: 6 juli 2010, 22:55 uur
0
geplaatst: 6 juli 2010, 23:16 uur
Hahahaha, ik proestte bijna mijn tandpasta over mijn toetsenbord
.
Tik tak, tik tak.
.Tik tak, tik tak.

0
geplaatst: 7 juli 2010, 13:30 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Julian heeft de clip gemaakt, track is van een tijd geleden (jaartje terug ofzo). Mjah, best hilarisch.
Wie is Julian?
0
geplaatst: 7 juli 2010, 15:26 uur
Heel slecht die clip van R&P wtf, ik neem aan dat je geen mc bent in het dagelijkse leven en iets wou proberen...
0
geplaatst: 7 juli 2010, 16:56 uur
0
geplaatst: 8 juli 2010, 01:27 uur
thgryda schreef:
Heel slecht die clip van R&P wtf, ik neem aan dat je geen mc bent in het dagelijkse leven en iets wou proberen...
R&P tekende bijna bij Top Notch maar die maffe Zuid Afrikaan was hem voor. Volgende keer harder zuigen dan maar...
0
geplaatst: 8 juli 2010, 10:47 uur
Ik ga voor Rhymesayers. Dat weet toch iedereen? Kees de Koning mag me niet eens meer bellen, zoals ik op De Vaas spit.
0
geplaatst: 11 juli 2010, 14:15 uur
De Vaas is Baas! Ik citeer: "Kijk moeder een bloemvaas met bloemen en een stuk kaas".
Elke echte hip-hop fan moet hier toch de genialiteit van inzien
Dat einde is echt master, Hoogvliet big up naar Hef... StreetKnowledge
Elke echte hip-hop fan moet hier toch de genialiteit van inzien

Dat einde is echt master, Hoogvliet big up naar Hef... StreetKnowledge
0
geplaatst: 13 juli 2010, 16:28 uur
Geniaal nummer van Hev D. Kan dit nummer zeker waarderen. En hij heeft een aantal goeie artiesten bij elkaar gescharreld waaronder Pete Rock, Kool G Rap en Q-Tip.
0
geplaatst: 9 juni 2011, 22:42 uur
Zowel tekstueel als qua titel geniaal! Vooral als je hoort hoe het album na dit nummer verder gaat. In mijn ogen een van de meest grappige parodieën op gangstarap.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 23:28 uur
Stapler schreef:
Maar dit is natuurlijk wel grappig he Rob
(embed)
Maar dit is natuurlijk wel grappig he Rob

(embed)
Ja. Dat was grappig, die clip erbij maakt het wel een heel stuk genialer xD
Colucci_Era schreef:
DeRus en Vas over hun passie
(embed)
DeRus en Vas over hun passie

(embed)
Beetje JvT-achtig, ook qua flow lijken ze een beetje na te apen, maar verder weet ik dat niet zo heel goed. ERRUG grappig, dat wel. xD
0
geplaatst: 30 augustus 2011, 22:11 uur
Ik verstond altijd Laura en begreep die zin dus ook nooit haha dankje wel!

* denotes required fields.