menu

Genres / Hip-Hop / Fantasie-samenwerkingen

zoeken in:
Ataloona schreef:
(mits hij zijn oude niveau kan halen, zoals hij tegenwoordig rapt kan gewoon niet ) BEST POSSE CUT EVA

Laatste vier woorden: eens. De rest niet

DOOM mag ook op die posse cut voorkomen.

Outkast, B.o.B., Frank Ocean en Big K.R.I.T. in een supergroep. Met naast de vocalen ook gewoon producties van Frank Ocean en Big K.R.I.T..

Wacht, ik weet een geweldige posse cut

Danger Mouse maakt een afwisselende, veelgelaagde beat met de volgende rappers: Vast Aire, Lil Wayne, Sage Francis, Danny Brown, DOOM, Rick Ross en Aesop Rock.

Hij doet 6 minuten en de beat veranderd meermaals, heel subtiel enzo. Iedereen doet hier geweldig zijn best op. Desnoods gaan mensen ghostwriten voor Lil Wayne en Rick Ross.

Waarom dat laatste? De teksten van Rick en Weezy zijn juist zo fijn. Kan niet iemand gaan ghostwriten voor Vast Aire?

Om ze ertussen laten passen en omdat ik ze tekstueel nou niet bepaald je van het vind, met name Ross kan wel wat hulp gebruiken wil hij écht vlammen. Ik heb vaak het idee dat Rick Ross nog veel vetter zou kunnen klinken dan hij doet, en Lil Wayne slaat soms toch de plank mis, terwijl hij echt geweldig kan klinken. Vinnik. Gewoon, om het perfect te laten klinken Die andere rappers doen ook allemaal geweldig hun best, zei ik al Ook Vast Aire. Met lines als "I'll stab you with an icicle, tell CSI to find that". Want het is geen concept track.

Een nieuwe Weathermen zou ook wel tof zijn. (komt er nooit meer van, dus fantasie )

Producties van RJD2, Aesop Rock en El-P. Raps van:

Aesop Rock, El-P, Cage, Murs, Breeze Brewin, Yak Ballz, Tame One
Vast Aire, Copywrite, Jakki, & Mr. Lif

(al blijft nog altijd Del, Vast Aire en El-P mijn grootste wens. Zoals beschreven op vorige pagina)

Laatste fantasiesamenwerking van vandaag:

Dälek, The Death Grips en Aesop Rock op één plaat, waarin ze alle drie de producties leveren. Moet lekker gevarieerd zijn. Lekker speels, wall of sound, experimenteel en losgeslagen. Veel coole samples (Faust en Darkspace, klein beetje Sunn O ed.) en gastbijdrages van cLOUDEAD en Sole.

Een album van Royce en Elzhi met beats van vooral Black Milk. Hier hebben ze het al een paar keer over gehad, maar er is helaas nog nooit iets van gekomen.

Wat me ook wel iets lijkt is een album met beats van Snowgoons zoals ze die een aantal jaren geleden maakten. En dan niet al te veel nummers en vooral verses van Reef, Celph, Eso, Sean Strange, M-Dot, Virtuoso, Reks en misschien nog een paar van dat soort rappers, maar niet te veel. Gewoon een aantal 'underground rappers' die goed bij de Snowgoons sound passen en vrijwel zeker met een goede verse komen.

En dan op het einde een verse van Bun B om iedereen even te 'killen' natuurlijk.

bennerd schreef:
(quote)

Madlib is divers, maar een samenwerking met Rick Ross zie ik heel slecht aflopen. Madlib-beats zijn veel te nerveus voor de logge flow van Rozay.

Misschien een beetje lullig maar ik maakte een grapje

Hehehehehe. Hehehe.

Ataloona schreef:

Dälek, The Death Grips en Aesop Rock op één plaat, waarin ze alle drie de producties leveren. Moet lekker gevarieerd zijn. Lekker speels, wall of sound, experimenteel en losgeslagen. Veel coole samples (Faust en Darkspace, klein beetje Sunn O ed.) en gastbijdrages van cLOUDEAD en Sole.
Ja.

Aangezien Mr. Green lekker bezig is zie ik een samenwerking tussen hem en Insight wel zitten.

Rob, laten we even eerlijk zijn: wat weet jij nou van hiphop?

Ik denk dat mijn kennis van hiphop bovengemiddeld is. Niet zozeer op deze site, maar in het algemeen.

Groetjes,

Rob

Ataloona schreef:

Ik zou bijna willen dat het gebeurt.

Ik zou ook wel eens een combinatie van Dälek met de metalband Godflesh willen horen. Ik denk dat die bands best wel goed bij elkaar passen.

Zoiets lijkt mij überhaupt erg gaaf. Dat een metalband met een hiphopartiest gaat samenwerken, en dan het liefste een artiest als Dälek inderdaad.

Glaciers of Ice schreef:
(quote)

Misschien een beetje lullig maar ik maakte een grapje

Ik heb geen gevoel voor humor.

Rhythm & Poetry schreef:
Outkast, B.o.B., Frank Ocean en Big K.R.I.T. in een supergroep. Met naast de vocalen ook gewoon producties van Frank Ocean en Big K.R.I.T..

Als je Outkast zou wisselen met UGK, dan zet ik een -smiley neer.

UGK is halfdood. Bun B kan er wel een aantal keer bij als gastartiest.

Freddie Gibbs ook?

Rhythm & Poetry schreef:
UGK is halfdood. Bun B kan er wel een aantal keer bij als gastartiest.

Ja, maar Outkast is veel, veel slechter dan UGK. En in dit topic kan het, want fantasie.

Outkast is beter. En past beter bij Frank Ocean en Krit. En het was mijn fantasie. Niet inbreken.

Freddie Gibbs?

Dennisami
Nas ft Redman op een beat van Q-tip , iemand mee eens ?

Met een beat van Eric Sermon zou die track pas echt knallen, denk ik.

Joey Bada$$, Earl Sweatshirt en Quasimoto. Gastbijdrages van MF DOOM, Sean Price en Del the Funky Homosapien.

Earl, Tyler, MF DOOM & Captain Murphy op beats van FlyLo en El-P. Moet kunnen.

Dennisami
Ik zou niet echt weten wat ik me daarbij moet voorstellen nou ben ik ook niet echt bekend met die artiesten op een paar na

Kanye West en Vinnie Paz op Lex Luger beats.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:46 uur

geplaatst: vandaag om 01:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.