MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Soul Assassins

zoeken in:
Muggs had zeker een gruwelijke stijl met cypress hill, funkdoobiest en house of pain tot en met '97. Het lijkt als niemand deze groepen meer kennen terwijl iedereen wel nog over wu tang praat. Als je van de sound van 36 chambers houd, moet je zeker deze groepen checken. Ben ik de enigste dat er zo over denkt?? Rza heeft wel gezegt dat muggs een leerbron voor hem is geweest door zijn ruwe soul samples.
als je niet veel van soul assassins hebt gehoord moet je deze checken:
Cypress hill: cypress hill
black sunday
temples of boom
funkdoobiest: whitch doobie u be?
brothers doobie
House of pain: house of pain
same as it ever was

Ook zijn werk op Ice Cube's "the predator" ('92) was dope!

Denk dat wij de enigste 2 zijn dat zo denken...

Doobie schreef:
Denk dat wij de enigste 2 zijn dat zo denken...

Ik ben wel fan van Muggs etc. Alles wat je noemde heb ik ook. Alleen vind ik de basis voor een discussie wat magertjes in deze topic. Dit kan prima bij de betreffende artiestenpagina's.

Idd, By the way waarom vermeld je Cypress Hill 4 niet. Laatste album van hun wat me echt aansprak

Revo schreef:
(quote)

Ik ben wel fan van Muggs etc. Alles wat je noemde heb ik ook. Alleen vind ik de basis voor een discussie wat magertjes in deze topic. Dit kan prima bij de betreffende artiestenpagina's.

let er de volgende keer wel op

herbertwest schreef:
Idd, By the way waarom vermeld je Cypress Hill 4 niet. Laatste album van hun wat me echt aansprak

ik vind 4 niet zo goed. vond muggs minder worden na soul assassins vol. 1

Gast
geplaatst: vandaag om 13:04 uur

geplaatst: vandaag om 13:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.