MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / 10 beste hiphop-tracks ontdekt op Mume

zoeken in:
Ik ben wel een beetje benieuwd welke artiesten of tracks je hier ontdekt hebt en welke nummers je het meest bevallen zijn. Mijn 10 (willekeurige volgorde)

01 DJ Honda ft Jeru The Damaja - El Presidente
02 MF Doom - Potholderz
03 Organized Konfusion - Bring It On
04 Binary Star - Reality Check
05 Pete Rock & CL Smoothe - T.R.O.Y.
06 Killarmy - Fair, Love & War
07 Murs - Walk Like A Man
08 EPMD - Da Joint
09 DITC - Thick
10 Cyne - Steady

Dus bedankt iedereen

raffael77
Heb ik niet sorry. Geen idee of ik hier nog nieuwe dingen tegen kom oja Nul7Negen die was nieuw voor mij.
Maar dat komt dat ik niet echt into dutch hiphop ben.
Verder about de amerikaanse rap ken ik er zo veel.
Misschien zelfs teveel waardoor ik hier weinig nieuwe dingen zie. Al jou artiesten ken ik dus al maar zeker goede gasten.

Kos
Pfoe, geen idee. Binary Star kende ik nog niet.

|Joël|
Ik heb hier zoveel geweldige nummers ontdekt, daar kan ik er echt geen 10 van kiezen

Harco
Binary Star - Masters of the Universe.
Lone Cataylsts - Good Music.

Ik heb hier ongelovelijk veel nieuwe hip-hop (zowel artiesten als albums) ondekt. Voor mij dan.

Omdat het er zo veel zijn, zou ik wel artiesten ipv liedjes opnoemen.

Blackalicious (The Craft, Blazing Arrow)
MF Doom (Vaudeville Villain, Operation Doomsday, etc. etc.)
MF Grimm (Downfall of the Iblyis, American Hunger)
Binary Star (Masters of the Universe, met het geniale liedje Honest Expression)
Cee Lo Green (Is The Soulmachine)
Canibus
Mr. Lif
Arrested Development
Non-Phixion

... Zelf Jedi Mind Tricks kende ik nog niet écht.

En nog véél en véél meer. Maar het is vaak een combinatie van wat google-en en daarna kijken wat MuMe over de muziek/artiest te zeggen heeft. Als het me een beetje leuk lijkt (aan de hand van de recensies), kijk ik wat ik er van vindt.

Ik kende de meeste artiesten wel al... Maar enkelen hebben enkel mijn interesse meer gewekt door de goede commentaren hier...

bv. Blackalicious...

Verder heb ik hier het nummer El Presidente van Jeru the Damaja ontdenkt. Ben grote fan van Jeru, maar dat nummer kende ik niet: en wat een knaller !

Gruwelijk veel ontdekkingen gedaan, maar dat is logisch.

rico-bballer
vreselijk veel ontdekkingen gedaan beginnend met jmt, army of the pharaohs , jeru the damaja , sage francis , atmosphere en alf def jux enzovoort.

Voor ik op deze site kwam had ik nog nooit van Enter the Wu-tang en Me against the world gehoord. Luisterde alleen maar mainstream wist voorderest nix van andere hiphop.
Dankzij deze site heel erg veel goede hiphop gekregen. en eigenlijk ook niet echt nieuwe nummers maar maar vooral nieuwe albums en artiesten

Raekwon the chef
Mf doom is wel een van de grootste ontdekkingen
Madvillainy ook
KMD - Black Bastards
Royce Da 5'9 - death is certain

en nummers:
Canibus - Poet Laureate
Canibus - Genabis (maar eigenlijk ook gewoon het hele album Rip The Jacker)
OC - time's up
Pete rock & Cl Smooth - TROY

Gast
geplaatst: vandaag om 14:44 uur

geplaatst: vandaag om 14:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.