Genres / Hip-Hop / Horrorcore
zoeken in:
0
raffael77
geplaatst: 19 juli 2008, 15:48 uur
Bruut laten verkrachten door gays met grote leuters en daarna laten verdrinken dat bekend staat als meest erge manier om dood te gaan.
0
CaliLove
geplaatst: 20 juli 2008, 18:27 uur
Nu ik dat verhaal van die Sicx lees, ben ik niet echt van plan om z'n album te gaan checken....
Je eigen dochter seksueel misbruiken....
Wtf?!
Wtf?!
0
raffael77
geplaatst: 20 juli 2008, 19:23 uur
CaliLove schreef:
Nu ik dat verhaal van die Sicx lees, ben ik niet echt van plan om z'n album te gaan checken....
Wtf?!
Wtf?!
Idd. Zulke dingen nooit luisteren.
0
geplaatst: 21 juli 2008, 04:00 uur
Het was zijn eigen dochter niet maardie van zijn vriendin. En Sicx maakte anders wel geweldige muziek, zeker de moeite waard om te checken.
0
geplaatst: 21 juli 2008, 13:01 uur
Jorge-E schreef:
Het was zijn eigen dochter niet maardie van zijn vriendin.
Het was zijn eigen dochter niet maardie van zijn vriendin.
Oh nee, dan is het goed, ik schrok al ff, je eigen dochter misbruiken! Maar als het maar van zn vriendin is, dan is het goed toch

0
Hypnotick
geplaatst: 21 juli 2008, 13:17 uur
Jorge-E schreef:
Het was zijn eigen dochter niet maardie van zijn vriendin. En Sicx maakte anders wel geweldige muziek, zeker de moeite waard om te checken.
Pedofilie valt in geen enkel geval goed te praten, achter slot en grendel houden die gast. en Sicx kan doodgaan met z,n kutmuziek Ik hoop dat al z,n materiaal verbrand wordt voor z,n ogen.
0
geplaatst: 22 juli 2008, 03:20 uur
Hypnotick schreef:
Pedofilie valt in geen enkel geval goed te praten, achter slot en grendel houden die gast. en Sicx kan doodgaan met z,n kutmuziek Ik hoop dat al z,n materiaal verbrand wordt voor z,n ogen.
(quote)
Het is anders geweldig goede muziek hoor, jullie hebben gewoon dat kleine stukje gelezen dat ik gepost had en jullie noemen zijn muziek al kut?
SICCMADE FAN 4 LIFE!!!!

0
raffael77
geplaatst: 22 juli 2008, 12:35 uur
Ik zeg niet dat zijn muziek slecht is maar als je dat werkelijk hebt gedaan hoop ik dat je snel dood gaat. Ik luister zijn muziek niet en zeker niet nu ik dit weet.
0
D0dg3r
geplaatst: 8 september 2008, 16:54 uur
Dat van Sicx en X-Raided wist ik niet. De muziek blijft dope, ook al is pedofilie nooit goed te praten. Van mij mag 'ie blijven zitten voor de rest van z'n leven, maar Dead 4 Life en Nigga Deep waren gewoon twee dikke classics.
0
grimy_jason
geplaatst: 18 januari 2009, 16:20 uur
Misschien wel me favo genre....
Het verbaast me overigens dat King Gordy hier niet vernoemd wordt....
Hiernaast luister ik natuurlijk ook naar Gravediggaz, Brotha Lynch Hung, Esham, Necro en zijn er nog veel rappers binnen dit genre die ik nog moet checken....
Het verbaast me overigens dat King Gordy hier niet vernoemd wordt....
Hiernaast luister ik natuurlijk ook naar Gravediggaz, Brotha Lynch Hung, Esham, Necro en zijn er nog veel rappers binnen dit genre die ik nog moet checken....
0
Hypnotick
geplaatst: 18 januari 2009, 18:23 uur
Horrorcore is een verschrikkelijk slecht subgenre van hiphop. Echt niet normaal hoeveel achterlijke debielen er in dat genre rondlopen. Totaal gezien is Horrorcore waardeloze troep, en tuurlijk zijn er gasten in dat genre die wel gewoon erg goed zijn en ontzettend veel kwaliteiten bezitten en idd King Gordy is daar 1 van maar het aanbod is kwalitatief gezien erg schaars heel schaars. Maar wel respect voor King Gordy dat zeker. Heb laatst Cobains Diary van hem geluisterd en dat was huidverscheurend goed dat album is zeker aan te raden.
0
raffael77
geplaatst: 19 januari 2009, 18:58 uur
Zo geweldig vind ik die Gordy niet. Beetje overschat zelfs.
Vergeleken met Mr Morbid en Necro of zelfs Nabo Rawk klinkt hij als een sissy.
Doet mij zelfs een beetje denken aan de Aftermath van de horrorcore.
Vergeleken met Mr Morbid en Necro of zelfs Nabo Rawk klinkt hij als een sissy.
Doet mij zelfs een beetje denken aan de Aftermath van de horrorcore.
0
Macabre
geplaatst: 11 april 2009, 13:30 uur
ShockingFear schreef:
Ik ben volgens mij 1 van de weinige in nederland die Horrorcore luistert. ik luister horrorcore tegenwoordig Zelfs meer dan gewoon hiphop. ik luisterde vroeger echt veel Esham toen ie nog lekker wicked was. en kkkil the Fetus is z,n beste album. maar ja anno 2007 vind ik hem Echt played out want 17 jaar achter elkaar dezelfde Formule en teksten helpt gewoon niet. en dan heb je nog De Flatlinerz en de Gravediggaz wat ik vroeger echt te Gek vond vooral Flatlinerz. verder luister ik Ill Bill, Goretex, Necro, Mr Hyde allemaal van hetzelfde label.
En het is trouwens jammer dan als we het over Horrorcore hebben Necro bijna de enige is die opgenoemd Wordt terwijl er nog veel meer artiesten rondlopen in het Genre en ook meer skills bezitten als Necro. ik bedoel Neem nou Judge Cryptic of Mr Morbid. die zijn echt ziek. Dat is nou echte shit. zieke rijms, zieke beats en zieke Rappers. dus veel probs naar Morbid en ook Judge Cryptic.
Want die shit die ze samen hebben gedaan is echt te Gruwelijk. vooral Mainstream Massacre is heerlijk. Morbid komt daar als gewoonlijk ziek met z,n lyrics. en Cryptic Heeft echt een angstaanjagende stem man echt dope. Ik ben trouwens nog steeds opzoek naar een album van Judge Cryptic. en wie hebben we nog meer ? Q Strange Natuurlijk die gast heeft echt een ille storytelling moet je Maar eens Creation To Exeqution luisteren een album Over een serialkiller. en Strangeland is ook dope though. Die shit moet je echt checken. en verder heb je nog Clowns die zichzelf Juggalo,s noemen ICP wat ik Persoonlijk echt dom en kinderachtig want je kan toch Geen clown serious nemen ?. verder luister ik naar nog Veel meer Sicksyde, Mijack Duce, Fury en nog veel meer.
Ik ben volgens mij 1 van de weinige in nederland die Horrorcore luistert. ik luister horrorcore tegenwoordig Zelfs meer dan gewoon hiphop. ik luisterde vroeger echt veel Esham toen ie nog lekker wicked was. en kkkil the Fetus is z,n beste album. maar ja anno 2007 vind ik hem Echt played out want 17 jaar achter elkaar dezelfde Formule en teksten helpt gewoon niet. en dan heb je nog De Flatlinerz en de Gravediggaz wat ik vroeger echt te Gek vond vooral Flatlinerz. verder luister ik Ill Bill, Goretex, Necro, Mr Hyde allemaal van hetzelfde label.
En het is trouwens jammer dan als we het over Horrorcore hebben Necro bijna de enige is die opgenoemd Wordt terwijl er nog veel meer artiesten rondlopen in het Genre en ook meer skills bezitten als Necro. ik bedoel Neem nou Judge Cryptic of Mr Morbid. die zijn echt ziek. Dat is nou echte shit. zieke rijms, zieke beats en zieke Rappers. dus veel probs naar Morbid en ook Judge Cryptic.
Want die shit die ze samen hebben gedaan is echt te Gruwelijk. vooral Mainstream Massacre is heerlijk. Morbid komt daar als gewoonlijk ziek met z,n lyrics. en Cryptic Heeft echt een angstaanjagende stem man echt dope. Ik ben trouwens nog steeds opzoek naar een album van Judge Cryptic. en wie hebben we nog meer ? Q Strange Natuurlijk die gast heeft echt een ille storytelling moet je Maar eens Creation To Exeqution luisteren een album Over een serialkiller. en Strangeland is ook dope though. Die shit moet je echt checken. en verder heb je nog Clowns die zichzelf Juggalo,s noemen ICP wat ik Persoonlijk echt dom en kinderachtig want je kan toch Geen clown serious nemen ?. verder luister ik naar nog Veel meer Sicksyde, Mijack Duce, Fury en nog veel meer.
Bericht is van 2 jaar geleden maar ik luister nu nog steeds naar die rappers. ICP vind ik trouwens nog steeds niks speciaals. Overigens luisterde ik nooit echt veel naar Westcoast , maar tijdje geleden kwam er iemand op rateyourmusic.com me Brotha Lynch Hung - Season Of Da Siccnes aanraden , dus heb die bijgevolg beluisterd en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Ik wist niet dat er vanuit de Westcoast ook Horrorcore artiesten actief waren.
* denotes required fields.