MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop albumcovers top15

zoeken in:
Een vliegtuig op zijn kop?

Juist Rob! Een joint

haha wel dope

Misschien leuke anekdote: Ze hebben dat toen gedaan omdat een joint niet mocht (by law ). Dus maar op deze manier!

Xtended

(afbeelding)

Vind dit een prachtige cover van Souls of Mischief

Idd en je avatar is ook erg mooi .

Xtended
Ja bedankt je hebt gelijk, schandalig dat ik hem ben vergeten te vermelden

(afbeelding)

Harco

(afbeelding)

Haha, dat haar had ik ook ooit. Maar dat is lang geleden, ik had toen dagen vast gezeten in een emmer.

(afbeelding)

(afbeelding)

Toch wel een prachtige cover vind ik zelf.

Rene1979

(afbeelding)

Dit vind ik persoonlijk een hele dope cover

Daily Operator
die van MJ_DA_MAN vind ik er echt cheesy en cheap uit zien

(afbeelding)
deze vind ik tof

En mijn favoriet:

(afbeelding)

Daily Operator schreef:
die van MJ_DA_MAN vind ik er echt cheesy en cheap uit zien
Durf je zoiets niet persoonlijk te quoten? Ook hoef je niet Popi Jopie te doen richting R&P hoor.

Nee inderdaad, het begint ook behoorlijk te vervelen. Hou het bij je vermakelijke recensies.

Overigens dacht ik dat die hoes die jij liet zien MJ niet met een serieuze bedoeling was. Vind hem zelf een tikkeltje fout.

Nee, ik vind het echt een masterlijke hoes hoor . Beter dan die quasi kunstige backpack-covers, alhoewel die term nu niet echt van toepassing is. In ieder geval, vette hoes van Z-Ro.

P-DawG
Hoe bedoel je persoonlijk quoten? Moet hij jou hiervoor een PM gaan sturen?
Kom nou.

Zeg eerlijk, die cover is vrij cheesy (no Maaslander).

Als ik bijvoorbeeld naar mijn top 10 kijk dan vind ik niet echt dat er een mooie cover tussen zit. Inprincipe beoordeel ik hier echt puur op de cover (ja duh ik weet het) en maakt de inhoud me niet veel uit. Als 50 Cent met een mooie cover komt dan kan ik die hier ook plaatsen. Enfin, tijd voor wat covers:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Vind deze altijd wel iets bizars hebben

(afbeelding)

En om deze moet ik altijd wel lachen

(afbeelding)

Daily Operator
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Durf je zoiets niet persoonlijk te quoten? Ook hoef je niet Popi Jopie te doen richting R&P hoor.

Het is onnodig om een heel plaatje te quoten, dat is alleen maar storend.

Het kan niet eens. In een quote verandert een plaatje automatisch in de tekst: (afbeelding).

En verder vind ik dat je niet zo moet overdrijven, MJ, als hij alleen maar zegt dat ie die hoes cheesy vindt.

RedLightCityBoy
ja inderdaad. we leven in 2010 kom op he. we hebben wel wat beters te doen.

Hé MJ, die hoes is echt ontzettend lelijk.

Mijn backpack is zo groot harco, daar past zelfs een hark in. Dus ik zie niet in waarom die afbeelding er niet in zou passen.

Ik heb ook zo'n handig vakje in mijn rugzak waar een drinkbeker - met yoghi - in kan.

Die hoes van Z-ro is echt hard. Die van de deluxe edition (denk ik), vind ik misschien nog wel mooier.

(afbeelding)

Daily Operator

(afbeelding)

RedLightCityBoy
hot or hot?

(afbeelding)

Beetje slowchat weggehaald.

RedLightCityBoy schreef:
hot or hot?
(afbeelding)

Ik vind hem niet zo aantrekkelijk hoor. Post ook eens een cover die je echt mooi vind. Zal binnenkort een top 15 maken, want dat is natuurlijk de bedoeling.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:17 uur

geplaatst: vandaag om 08:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.