MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hop Fu

zoeken in:
MattDamon2
Ooit ervan gehoord??

Drum N Bass is de essentie van HipHop volgens die mensen
DJ'S en MC'S komen naar die evenementen waar ze freestylen , waar je tegelijkertijd een scherm ziet met kung fu flicks ofzo..

Wat vinden julie ervan.. Ik zelf vind het creatief en mooie

nog noooit van gehoord,, maar klinkt wel leuk
maar waarvoor is dat scherm mt kong fu dinge nodig? ., zijn t allemaal kong fu en hip hop lievhebbers dt ze t samen wilden voegen?

MattDamon2
Nou het is te vergelijken met Soundtracks
Als je bijvoorbeeld woede ziet bij een Samoerai, hoor je in de achtergrond een soort muziek wat bij die scene past,
Hopfu is denk ik ook wel afgeleid van Wu-Tang Clan, naja hier een voorbeeld , ik vind het diep en Mooi en creatief enne owjaah die link is hieronder..luister naar de lyrics.

http://youtube.com/watch?v=Kdqciowpzlk

Een trailer ofzo dacht ik.. die teksten moet je horen !! echt!

hard!

'....but the more inportend is that my mothers respect is priceles'

is wel cool ja.., ! het nummer draait ook meer om de muziek volgens mij.., en die man die daar dn bij praat (rapt) dt maakt t wel cool klinken., dit past ook goed bij zo'n clip (of trailer) van een film

MattDamon2
Jammer dat er zo weinig posts hier zitten ..achjah vast bezig met topics over 50 cent haha

ja,, naja dan blijvt het wel overzigtelijk

Gast
geplaatst: vandaag om 02:40 uur

geplaatst: vandaag om 02:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.