MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Child Rebel Soldier (Pharell, Kanye en Lupe)

zoeken in:
CRS is de nieuwe rapgroep bestaande uit Pharell W., Kanye W. en Lupe F..

Zelf geloof ik er niet echt in, Pharell is té mainstream en ik vond hem irritant als rapper, hij was leuker toen hij nog rock-achtige muziek maakte, Kanye is goed als producer, en leuk als rapper, maar ik denk niet dat hij goed uitkomt op de Pharrell producties, wat betekend dat Lupe alles goed moet gaan maken op rap-gebied.

Het zou vetter zijn als al het rapwerk aan Lupe zou worden gelaten....

Maar goed, aan de andere kant, de Kanye beats, en de verses van Lupe zullen het allemaal wel goed maken.

Maar ik vraag me af, geloven jullie hier in ?

Gaan zij een heel album maken, en zo ja: wat is je bron?

Nee, dat is nog niet zeker. Het zijn tot nu toe enkele liedjes, dacht ik. Maar misschien komt er wel album (aldus wat ik me herinner van Wikipedia).

Ach ja, ik weet niet wát eruit komt, maar ik ga het wel even uitproberen, dan. Ik vind (/vond ) Pharell wel OK, Kanye West begin ik steeds meer te waarderen (als producer), en Lupe Fiasco vind ik niks mis mee. Maar of dit ook iets wordt.. tjah, ik weet niet. Maarja, het lijkt me op z'n minst een grappig project.

Wikipedia is m'n bron luc0230394, maar goed, het lijkt me wel, anders ga je toch geen echte naam nemen als een groepje? anders zou het gewoon Kanye West FT Lupe and Pharrell staan.

Er staat 1 CRS track van op de "Can't Tell Me Nothing" mixtape....

cortez
mmmm, lijkt me wel leuk. Vind Pharrell wel een goede artiest
(leuke zanger en heeft al sterke dingen geproduceerd), ook Kanye
is toch vrij artistiek bezig de laatste tijd ... en Lupe, tja, die heeft
skills (maar ben er verder niet echt van overtuigd).

Hier kan je het nummer beluisteren:
http://www.zshare.net/audio/20411287d3254a/
een beetje teveel York/Radiohead precies ....

|Joël|
Vind de combinatie eigenlijk niet zo goed. Dan heb ik liever dat Pharrell gewoon helemaal wordt weg gelaten en dan Kanye & Lupe + nog een MC.

eazyfan
haha, de 2 grootste kneuzen naar mijn mening in 1 groep (Pharrel en Lupe), Kanye heeft z'n beste tijd gekent, jammer dat hij met hen in groep gaat.

raffael77
Deze groep ga ik zeker vergeten. Pharrel vind ik echt wack. Kanye is ook al niet echt mijn voorkeur omdat ik zijn producties niet echt leuk vind. Soms wel maar meestal niet. Lupe is nieuw maar vind hem niet leuk genoeg omdat hij met van die R&B hitjes komt en dat is niets aan.

Dus kortom een groep om snel te vergeten.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:42 uur

geplaatst: vandaag om 04:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.