Genres / Hip-Hop / MTV's Top 10 Rappers
zoeken in:
0
geplaatst: 31 juli 2007, 13:41 uur
Vorig jaar was het Jay-z die boven aan stond. Dit jaar... (Ik durf het niet eens te zeggen, bekijk de lijst zelf maar).
10. Jim Jones
9. Common
8. 50 Cent
7. Jay-Z
6. Young Jeezy
5. Kanye West
4. Andre 3000
3. Game
2. T.I.
1. Lil Wayne
Er staat 1 goede rapper in, en Andre 3000 is geen rapper, maar hij is wel goed. Schandalig!
De TV show is hier te zien :
http://www.rapbasement.com/news/rap/mtv-names-their-top-10-rappers.html
10. Jim Jones
9. Common
8. 50 Cent
7. Jay-Z
6. Young Jeezy
5. Kanye West
4. Andre 3000
3. Game
2. T.I.
1. Lil Wayne
Er staat 1 goede rapper in, en Andre 3000 is geen rapper, maar hij is wel goed. Schandalig!
De TV show is hier te zien :
http://www.rapbasement.com/news/rap/mtv-names-their-top-10-rappers.html
0
Social_Mask
geplaatst: 31 juli 2007, 13:54 uur
Is mijn Top10 allertijden! Alleen moet Common worden vervangen door Romeo en Andre door de Paashaas.
0
geplaatst: 31 juli 2007, 14:02 uur
Opmerking van het jaar...
Ik heb er hier nog een artikel over geschreven :
http://www.high-tune.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=1
Wie heeft er zin in een rondje Musicmeters Hottest MC's?
Ik heb er hier nog een artikel over geschreven :
http://www.high-tune.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=1
Wie heeft er zin in een rondje Musicmeters Hottest MC's?
0
Hypno
geplaatst: 31 juli 2007, 14:15 uur
Het is inderdaad te triest voor woorden maar hallo het is MTV dus Dit had je kunnen verwachten en die nerds die het voor het kiezen Hadden, hadden nou niet echt verstand van hiphop en dat blijkt Maar weer aangezien Lil Wayne echt helemaal de hemel in werd Geprezen door die mongolen daar.
0
rico-bballer
geplaatst: 31 juli 2007, 14:20 uur
Die van vorig jaar viel mee niet goed maar er werden wel mc's als nas, rakim, jay-z, 2pac enzo in geplaatst. En Andre 3000 rapt toch gewoon?
0
raffael77
geplaatst: 31 juli 2007, 14:54 uur
Hypno schreef:
Het is inderdaad te triest voor woorden maar hallo het is MTV dus Dit had je kunnen verwachten en die nerds die het voor het kiezen Hadden, hadden nou niet echt verstand van hiphop en dat blijkt Maar weer aangezien Lil Wayne echt helemaal de hemel in werd Geprezen door die mongolen daar.
Ik ben het helemaal met jou eens. Lil Wayne wordt gezien als super tallent. Dat werd mij ook al duidlijk toen hij bij dat programma was dat ze tegen elkaar gaan dissen(Niet Yo Mamma) Willing out of zoiets.
Ik pis op alle MTV Bitches ook Common. Hij heeft net als vele anderen de rug toegekeerd voor geld succs inplaats van goede teksten te schrijven. Ik vond No.ID ook beter bij he passen dan Kanye. Misschien zien we DJ Premier ook wel daar binnenkort.
0
geplaatst: 31 juli 2007, 15:21 uur
Dat Common wat commerciëler is geworden maakt hem niet meteen een zogenaamde pispaal zoals je dat noemt. Common is een van de weinigen die commerciël ook nog goed blijft, dat bewijst ie op zijn laatste plaat en Be. Ik vind het wat overdreven van je gezien hij een legende is en naar mijn mening nog nooit een slechte plaat heeft uitgebracht (een van de weinige rappers).
0
eazyfan
geplaatst: 31 juli 2007, 16:42 uur
Deze lijst staat ook op Nobodysmiling, je maakt 1 foutje, dit is de lijst van "Beste Actieve MC's" voor zover ik weet en idd rotlijst.
0
geplaatst: 31 juli 2007, 17:05 uur
Toen ik de top 25 van MTV zag was top 6
1 Tupac
2 Biggie
3 Eminem
4 Jay Z
5 Nas
6 Rakim dus snap niet dat die in 3 jaar zo verandert is. Maar goed, was ook een bullshitlijst met Lil Kim op 8 en Nelly op 12 geloof ik
1 Tupac
2 Biggie
3 Eminem
4 Jay Z
5 Nas
6 Rakim dus snap niet dat die in 3 jaar zo verandert is. Maar goed, was ook een bullshitlijst met Lil Kim op 8 en Nelly op 12 geloof ik
0
rico-bballer
geplaatst: 31 juli 2007, 19:04 uur
raffael77 schreef:
Ik ben het helemaal met jou eens. Lil Wayne wordt gezien als super tallent. Dat werd mij ook al duidlijk toen hij bij dat programma was dat ze tegen elkaar gaan dissen(Niet Yo Mamma) Willing out of zoiets.
Ik pis op alle MTV Bitches ook Common. Hij heeft net als vele anderen de rug toegekeerd voor geld succs inplaats van goede teksten te schrijven. Ik vond No.ID ook beter bij he passen dan Kanye. Misschien zien we DJ Premier ook wel daar binnenkort.
(quote)
Misschien wat commercieler maar hij is altijd bij zijn ding geweest en houdt een aardig constant niveau aan. Hoor je hem ooit over blingbling en bitches praten?
0
geplaatst: 31 juli 2007, 20:12 uur
raffael77 schreef:
IK heb n mooie teksts geschreven bij Hoe is R&B zo...... check dat maar ff. Korte uitleg over wat echte hiphop is. Zeker de mooite waard om het t lezen. Over de 4 elementen (belangrijkste).
(quote)
IK heb n mooie teksts geschreven bij Hoe is R&B zo...... check dat maar ff. Korte uitleg over wat echte hiphop is. Zeker de mooite waard om het t lezen. Over de 4 elementen (belangrijkste).
Ik vind het toch elke keer weer frapant om te lezen hoe vol jij elke keer weer van jezelf bent. Sorry dat ik het zeg.
0
raffael77
geplaatst: 31 juli 2007, 20:39 uur
Bedoelde je dit.
1 grootte misvatting is wel dat hiphop geen party muziek was.
Het was muziek waarin jongeren uit de ghetto hun gevoelens op een rijmende manier konden uiten. Of het nou over de straat ging of levens verhaal. Ze konden zich alleen daarmee uiten omdat velen niet geaccepteerd werden in de maatschappij.
Waarom is hiphop ook soul, omdat in begin jaren 70 en gemixed werd met soul platen in de Roxy's door Cool Herc en Flash. In die tijd waren er ook al breakdancers ook wel B-Boys(Girls) genoemd.
Graffitti was er als eerste maar hebben zich aangesloten bij de rest.
Toen kwamen de mc's zoals Busy Bee, Spoonie G & Melle Mel en meer.
De vier elementen van hiphop zijn: Graffitti - DJ's - B-Boys - MC's
Elke hiphophead die zich bezig houd met 1 van deze elementen is HIPHOP.
Cashmoney, Bitches & Ho's, Big Cars en Fat Houses.
ZIJN GEEN HIPHOP DUS
1 grootte misvatting is wel dat hiphop geen party muziek was.
Het was muziek waarin jongeren uit de ghetto hun gevoelens op een rijmende manier konden uiten. Of het nou over de straat ging of levens verhaal. Ze konden zich alleen daarmee uiten omdat velen niet geaccepteerd werden in de maatschappij.
Waarom is hiphop ook soul, omdat in begin jaren 70 en gemixed werd met soul platen in de Roxy's door Cool Herc en Flash. In die tijd waren er ook al breakdancers ook wel B-Boys(Girls) genoemd.
Graffitti was er als eerste maar hebben zich aangesloten bij de rest.
Toen kwamen de mc's zoals Busy Bee, Spoonie G & Melle Mel en meer.
De vier elementen van hiphop zijn: Graffitti - DJ's - B-Boys - MC's
Elke hiphophead die zich bezig houd met 1 van deze elementen is HIPHOP.
Cashmoney, Bitches & Ho's, Big Cars en Fat Houses.
ZIJN GEEN HIPHOP DUS
0
raffael77
geplaatst: 31 juli 2007, 20:41 uur
Reijersen schreef:
Ik vind het toch elke keer weer frapant om te lezen hoe vol jij elke keer weer van jezelf bent. Sorry dat ik het zeg.
(quote)
Heb je teksten aan elkaar geplakt ofzo
0
geplaatst: 31 juli 2007, 20:43 uur
raffael77 schreef:
(quote)
? U bedoeld ?
0
|Joël|
geplaatst: 31 juli 2007, 22:02 uur
Trieste lijst ja, maar dat was beetje te verwachten als je ziet welke artiesten nu de meeste airplay krijgen op de muziek zenders en radio.
Ben het trouwens ook niet met raffael77 eens over Common. Had laatst het album Be uit 2005 weer eens opgezet en die heb ik meteen weer in mijn top 10 gezet. Dat is gewoon een heel mooi album, dus echt slecht zal die Common nu niet zijn toch?! Hoor hem trouwens op Be ook nog steeds ongeveer net zo goed rappen als op Resurrection uit 1994. Maar oke zijn maar meningen weet ik... meningen en smaken kunnen verschillen.
Ben het trouwens ook niet met raffael77 eens over Common. Had laatst het album Be uit 2005 weer eens opgezet en die heb ik meteen weer in mijn top 10 gezet. Dat is gewoon een heel mooi album, dus echt slecht zal die Common nu niet zijn toch?! Hoor hem trouwens op Be ook nog steeds ongeveer net zo goed rappen als op Resurrection uit 1994. Maar oke zijn maar meningen weet ik... meningen en smaken kunnen verschillen.
0
|Joël|
geplaatst: 1 augustus 2007, 18:52 uur
Ik vind het trouwens ook een belediging voor Common dat hij op DIE plaats (#9) in die lijst staat. Hij had er dan liever niet in gestaan denk ik 

0
raffael77
geplaatst: 1 augustus 2007, 19:07 uur
|Joël| schreef:
Ik vind het trouwens ook een belediging voor Common dat hij op DIE plaats (#9) in die lijst staat. Hij had er dan liever niet in gestaan denk ik

Denk het wel omdat hij ook ineens fan is van MTVmUsic Award en daarom zeik ik hem ook af.
Wie Overloopt blijft overloper en kan nooit meer echt terug komen.
Nas zijn beste album is Illmatic en er wordt door velen beweerd dat hij nooit meer zo is geweest als toen.
0
|Joël|
geplaatst: 1 augustus 2007, 19:17 uur
raffael77 schreef:
Nas zijn beste album is Illmatic en er wordt door velen beweerd dat hij nooit meer zo is geweest als toen.
Snap waar je heen wil... ja Hip-Hop was vroeger zoveel beter volgens jou. Common was vroeger beter, Nas was vroeger beter, etc. dat roep jij steeds. Ik vind dat er van 2000 t/m 2007 ook genoeg goeie Hip-Hop is. Bijvoorbeeld het Jazzy Jeff album van 2007 heb ik in mijn top 10 en ik weet nog dat jij er zelfs 5,0* voor gaf. Vandaag de dag is er nog genoeg leuke Hip-Hop vind ik.Nas zijn beste album is Illmatic en er wordt door velen beweerd dat hij nooit meer zo is geweest als toen.
(Hier zie je het, je gaf het 5,0
3,5Osiris Apis
geplaatst: 23 juni
4,0The_Answer
geplaatst: 23 april
4,5J.M.
geplaatst: 18 juni
4,5|Joël|
geplaatst: 22 mei
5,0raffael77
geplaatst: 28 april)
Nou noem je Jazzy Jeff natuurlijk ook geen overloper, en terecht die man geilt absoluut niet op media aandacht maar vind je dat van Common dan wel zo erg? Volgens mij blijft Common ook altijd gewoon zijn ding doen, al wordt het dan volgens jou misschien wel minder ik vind hem echt geen overloper/verrader ofzo.
0
raffael77
geplaatst: 1 augustus 2007, 19:43 uur
Duhhh dat album heb ik ook.
Maar Jongens als Ugly Duckling, Giant Panda, PUTS, C-Rayz Walz, Speech Defect, Pete Rock, Ill Bill en Abdominal.
Krijgen nooit credits voor wat zij doen terwijl zij op dit moment veel betere dingen brengen dan Common.
Kijk maar wat meer MTV en zie hoe hij is veranderd. Meer clips met schaars geklede vrouwen. Wacke 3e rangs look-alike J Dilla beats van Kanye West. Zijn rhymes zijn gemiddeld en geen hoogstaand niveau. Kanye deed het ook al met Be album daar wou hij op 9th Wonder en Krysis lijken met zijn beats.
Hij heeft bes een paar leuke dingen maar echt niet fantastisch ofzo
Maar Jongens als Ugly Duckling, Giant Panda, PUTS, C-Rayz Walz, Speech Defect, Pete Rock, Ill Bill en Abdominal.
Krijgen nooit credits voor wat zij doen terwijl zij op dit moment veel betere dingen brengen dan Common.
Kijk maar wat meer MTV en zie hoe hij is veranderd. Meer clips met schaars geklede vrouwen. Wacke 3e rangs look-alike J Dilla beats van Kanye West. Zijn rhymes zijn gemiddeld en geen hoogstaand niveau. Kanye deed het ook al met Be album daar wou hij op 9th Wonder en Krysis lijken met zijn beats.
Hij heeft bes een paar leuke dingen maar echt niet fantastisch ofzo
0
|Joël|
geplaatst: 1 augustus 2007, 21:04 uur
Dirty South is trouwens ook een nieuwe stijl, al is dat absoluut niet mijn favoriet.
Ik weet er niet zoveel van dat ik dat van vroeger allemaal weet omdat ik dat niet heb meegemaakt maar het klinkt natuurlijk wel logischer dat er steeds meer stijlen bijkomen.
Ik weet er niet zoveel van dat ik dat van vroeger allemaal weet omdat ik dat niet heb meegemaakt maar het klinkt natuurlijk wel logischer dat er steeds meer stijlen bijkomen.
0
geplaatst: 2 augustus 2007, 15:45 uur
Geflame verwijderd. Doe eens wat aardiger tegen elkaar, zeg.
* denotes required fields.