MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Ben op zoek naar 3rd Eye - Circles

zoeken in:
J. Dilla Donuts
Weet iemand waar ik het album kan krijgen van Jesse West aka 3rd Eye aka DirtyAppleSlim met de single "Circles", maakt niet uit of deze op CD of LP staat.

Uitgebracht door: Sure Shot Recordings in 1997 op 12" damen met Reality.

Heb het nummer alleen nog op Tape en de kwaliteit wordt met de dag slechter, het wordt nu tid om actie te ondernemen en ik hoor dan ook graag als iemand me verder kan helpen.

Greetz JJ

Misschien dat je hem via RushHour kan bestellen, en anderes een HVV.de proberen.

J. Dilla Donuts
Nee, nergens te verkrijgen. Enige waar ik em vandaan kan halen is uit Japan, LP 9,95 en verzendkosten 29,95. Nu maakt het geld me niet zoveel uit alleen vertrouw ik die zending vanuit Japan gewoon niet. Ik weet dat de LP ook hier in Nederland uitgebracht is, alleen nu nergens meer te verkrijgen. Heb de LP voorheen zelf ook gehad weet alleen niet meer waar die gebleven is.
Dat nummer moet ik gewoon hebben, mocht je hem kenne dan weet je waar ik het over heb, zo niet dan moet je deze echt een keer luisteren, het zal de moeite waard zijn.

Je bent dus opzoek naar de 12" van Reality. Ik zag dat je hem nog op Gemm kan krijgen voor nog geen 10 euro. Geen idee wat de verzendosten zouden zijn uit de US.

Ik denk dat ik deze vraag ook wel kan stellen. Heeft iemand Breakin' Atoms van Main Source en Word...Life van O.C wel eens ergens in een muziekwinkel zien liggen? Ik kan maar niet aan die twee albums komen.

J. Dilla Donuts
waxs schreef:
Je bent dus opzoek naar de 12" van Reality. Ik zag dat je hem nog op Gemm kan krijgen voor nog geen 10 euro. Geen idee wat de verzendosten zouden zijn uit de US.

Heb ff gekeken en een mailtje gestuurd, hoop dat te shipping cost een beetje meevallen. Thnx

J. Dilla Donuts
Statiegeld schreef:
Ik denk dat ik deze vraag ook wel kan stellen. Heeft iemand Breakin' Atoms van Main Source en Word...Life van O.C wel eens ergens in een muziekwinkel zien liggen? Ik kan maar niet aan die twee albums komen.

Main Source is te bestellen op HHV, wel alleen als LP, weet niet of deze ooit op CD uitgebracht is.

Die van O.C. is zowieso vrij veel te krijgen, check gewoon ff paar sites, ook hiervan weet ik niet of deze op CD uitgebracht is, hhv.de, rushhour.nl of undergroundhiphip.com.

raffael77
Breakin' Atoms & Word...Life beide te bestellen bij Velvetmusic.nl

En al gevonden? Ik ben wel nieuwschierig, zeker omdat Jesse o.a. producties als "Step Into a World" op ze naam heeft staan

J. Dilla Donuts
Yep, ik laat em gewoon uit Japan overkomen, duurt nog wel twee weekjes maar dan heb je ook wat. Heb voor in de tussentijd ff de Limited Edition LP van " The Shining" aangeschaft en de Re-release van Doom - MM Food, dvd'tje erbij, dus ik vermaak me nog wel even, thnx voor de interesse

Gast
geplaatst: vandaag om 07:45 uur

geplaatst: vandaag om 07:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.