MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / HipHop 'Fanshops' in Amsterdam

zoeken in:
KSPR
ja, weer een topic over Amsterdam. Maar deze hoorde niet echt in het muziek topic. Ik ga waarschijnlijk morgen naar Amsterdam, en ik wou weten of er misschien een soort van 'fanshops' zijn daar. Waar je shirts van Wu-Tang zou kunnen kopen bijvoorbeeld. Dat soort dingen.

Iemand?

Kos
In het winkelcentrum bij station Bijlmer heb je er wel enkele. .

KSPR
Bijlmer-Arena bedoel je? Mmm daar ben ik dan de vorige keer langsgelopen, ik zag wel een surinaams (?) winkeltje met Ecko stuff.

Winkels als Patta, Ben G, Concrete en 8 Sneakers verkopen geen Wu-Tang kleren maar zijn wel hip-hop georienteerd.

Waar kan je J Dilla shirts halen in Amsterdam?

Relax
Moet het nou echt in Amsterdam zijn omdat het de hoofdstad is ofzo ?
Kijk verder dan je neus lang is, ik heb hier ook interesse in en ik heb geen zin om van het Oosten helemaal naar Amsterdam te gaan reizen.. plus ik ben veel te arm voor een treinkaartje.

Ik vroeg alleen om die shirts omdat ik hier in Amsterdam zuid woon .

KSPR
Relax schreef:
Moet het nou echt in Amsterdam zijn omdat het de hoofdstad is ofzo ?
Kijk verder dan je neus lang is, ik heb hier ook interesse in en ik heb geen zin om van het Oosten helemaal naar Amsterdam te gaan reizen.. plus ik ben veel te arm voor een treinkaartje.

Nee omdat ik vlak bij Amsterdam woon...

Retourtje is hier maar 3.50!

Only three fiddie.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:20 uur

geplaatst: vandaag om 04:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.