MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Underground hip hop sites

zoeken in:
sinds ik deze site bezoek weet ik inmiddels al veel van underground rap,maar ik moet ook steeds weer hard zoeken om een underground album te vinden.weten jullie mischien een goeie site met undergound hip hop of gewoon goeie hip hop?thnx

Ik kom eigenlijk achter goede underground-albums door jawel, Musicmeter . Maar als je bepaalde (underground)-labels kent kun je daar wel even mee vooruit lijkt me. Een site die ik wel ken, maar niet zelf check is:

http://www.undergroundhiphop.com/

@MJ_DA_MAN thnx voor de site,ken hem ook maar was hem vergeten,maar ik bedoel meer een site waar je een album kan luisteren via stream voor dat je het gaat kopen(ik werk hard voor mijn geld om aan waardeloze albums te verspillen).

Een site die echt albums streamt weet ik niet. En anders kom je al snel bij de illegalere sites..

raffael77
MJ heeft een site genoemd die ik wel veel gebruik omdat het toch het meest is geupdate met nieuws(Albums) en dat soort dingen.

De officiele sites van artiesten hebben natuurlijk het meeste info maar soms niet.

Voordeel van van Ughh.com is dat er echt veel albums op staan en interviews, kleding en nog veel meer.

Velvetmusic en Plato.nl (Plato Den Haag) hebben vaak wel het nieuwste in huis en ook heel snel.

Zij lopen dus voor op de meeste winkels en hebben ook prima prijzen en dat vooral bij Velvetmusic.

Harco
Als ik achter nieuwe muziek wil komen, gebruik ik meestal AllMusic.com.

raffael77
j.b.b.l schreef:
@MJ_DA_MAN thnx voor de site,ken hem ook maar was hem vergeten,maar ik bedoel meer een site waar je een album kan luisteren via stream voor dat je het gaat kopen(ik werk hard voor mijn geld om aan waardeloze albums te verspillen).

Op Ughh.com kan je juist veel albums luisteren met simpele realplayer

Gast
geplaatst: vandaag om 04:36 uur

geplaatst: vandaag om 04:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.