MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Up in smoke tour part 2?

zoeken in:
Met de aankomende albums in het eerste kwartaal van 2008 van Dr.Dre en Eminem en een album van Snoop en Ice Cube op stapel beginnen de geruchten rondom een tweede Up In SMoke Tour aardig toe te nemen op het internet.
Hoe denken jullie erover? En zou je er het geld ervoor over hebben als ze het bij een Amerikaanse tour houden om dan een concert bij te gaan wonen in de States?

Ik vind het wel reeel klinken, de vorige keer dat ze de tour deden had ook iedereen net een album uit, voor Dre zal t de laatse keer zijn dat ie op het podium staat en denk wel dat zijn collega`s hem een waardig afscheid willen geven. Hopelijk gaan ze internationaal(om de eerste tour te overtreffen), ma voor een concert in de States zou ik cker in overweging gaan.

CaliLove
Vorige keer was het in Boston. Beetje raar eigenlijk aangezien geen enkele van hen uit Boston zijn.

raffael77
Deze gasten vergeet ik liever lol

Ja, ik zou ook hoogstwaarschijnlijk niet naar hun concert gaan. Tenzij iemand een gratis kaartje had ofzo En ik zou al hélemaal niet naar Amerika gaan om hun tour daar bij te wonen.

Toen ik vroeger meer naar de commerciele kant van hiphop luisterde en nog eminem-fan was, had ik wel kaartjes voor de Anger Management Tour (Eminem, 50, etc.) gehaald. Helemaal vroeg opgestaan enzo , om samen met m'n vrienden ernaartoe te gaan. Werd jammer genoeg afgelast (Eminem en slaappillen... ) ... Het is dan misschien geen goede hip-hop, maar zou alsnog wel vet zijn geweest, vooral toen ik het nog helemaal 'de shit' vond.

raffael77 schreef:
Deze gasten vergeet ik liever lol

Op dit moment heb ik ook helemaal geen boodschap aan hen en zou ik nooit eraan denken om stukken van mensen te betalen voor zo'n optreden, maar hen vergeten?

Ze hebben één voor één wel topdingen laten zien in het verleden, eh! Ice Cube heeft meerdere topalbums, Dre en Snoop begin jaren '90, Eminem en zijn freestyle-verleden,...

Maar anno 2008 word ik helemAAL niet meer wild van hen, integendeel zelfs (ik kijk vooral naar jou, Snoop!).

raffael77
Eminem heb ik nooit leuk gevonden. Dre & Snoop alleen van vroeger. Ice Cube ook. Vanaf War & Peace album vind ik hem echt crappie shit maken.

Artifact
Ja jongen, die 'visie' van jou kennen ondertussen wel hoor.

CaliLove
Eminem gaat terugkomen met een dope album. Jullie beoordelen Em op één minder commerciëel album en enkele G-unit en Akon features. Maar zet dit is tegen z'n dope werk : Infinite, Slim Shady EP, SLim Shady LP, Marshall Mathers LP én The Eminem Show plus nog het werk dat ie deed tesamen met Royce Da 59 eind jaren 90, rond het nieuwe millenium (tracks als Scary Movies, Nuttin' To Do) én dan nog de toptrack Lose Yourself.
Dat je van Dre en Snoop niets meer verwacht kan ik begrijpen, Snoop is nu zo'n media icoon dat mee "rapt" met de PCD, Justin Timberlake (wtf?) etc.
Maar Ice Cube z'n laatste album "Laugh Now, Cry Later" was wel degelijk een goed album dus ik snap niet wrm jullie hem ook al gaan afschrijven.

@ Crisseh, die Anger Management Tour, was dat dan ook in Nederland? Ik dacht dat het enkel in Detroit ofzo was.

CaliLove schreef:
Eminem gaat terugkomen met een dope album.

Ik ben toch bang dat dat niet meer gaat gebeuren.

CaliLove schreef:

Jullie beoordelen Em op één minder commerciëel album en enkele G-unit en Akon features. Maar zet dit is tegen z'n dope werk : Infinite, Slim Shady EP, SLim Shady LP, Marshall Mathers LP én The Eminem Show plus nog het werk dat ie deed tesamen met Royce Da 59 eind jaren 90, rond het nieuwe millenium (tracks als Scary Movies, Nuttin' To Do) én dan nog de toptrack Lose Yourself.

Klopt als een bus.

Hoogstwaarschijnlijk hebben ze inderdaad alle vier hun beste tijd achter zich, maar toch, jongens, die gasten weten wel een feestje neer te zetten. Nee, ik zou niet durven zeggen dat ik niet ga, mocht het ooit zover komen.

CaliLove schreef:
@ Crisseh, die Anger Management Tour, was dat dan ook in Nederland? Ik dacht dat het enkel in Detroit ofzo was.
Nope, ze zouden ook naar de (uitverkochte) ArenA komen.

rico-bballer
In amerika alleen als ik er toevallig zou zijn, maar de eerste show was wel geweldig dat was echt geniaal gewoon.

CaliLove
rico-bballer schreef:
In amerika alleen als ik er toevallig zou zijn, maar de eerste show was wel geweldig dat was echt geniaal gewoon.

Idd, vooral deze Crip Walk van Dub-C was legendarisch :

http://www.youtube.com/watch?v=V4oW8qe0ehE

Schrijf af wie je wilt, maar zoals hier al werd gezed. Cube`s laatste album is zwaar goed.
Zowel Dre als Cube heeft in een intervieuw aangekondigt met dope shit te komen omdat ze beide moe zijn van de tegenwoordige scene. En Dre wacht alleen af op het goede moment om Detox te droppen. Want op het moment dat iedereen de commercie uitkotst komt hij gewoon keihard met een dope album op de proppen, en zo geschiedde dat hij wederom trendsetter mag zijn, want daar is hij gewoon op uit, zodat ie weer kan roepen dat hij de scene heeft veranderd.
EMinem heeft cker een misstap begaan nadat hij op Eminemshow nog rapte: Circus clowns up in the circuit now let`s shut this shit with these clowns. ging hij zelf ook die kant opzoeken. Ma ben inderdaad van mening dat hij zich toen heeft laten beinvloeden door de G-Unit hype. Nu heeft ie alles weer op een rijtje, en heeft ie genoeg dingen meegemaakt om weer met de echte Eminem shit te komen.
De commercie word toch alsmaaar meer uitgekotst en ik denk dat er in 2008 weer een andere wind door hip-hop land gaat waaien.
En die tour, tsja als zij hun populariteit van 1999 terug krijgen dan gana ze het doen denk ik.

By the way Boston was de opgenomen versie van het concert, ze zijn alle Staten afgeweest en hebben in elke mintens een optreden gegeven, in sommige nog meer zelfs.

Misty44 schreef:
Schrijf af wie je wilt, maar zoals hier al werd gezed. Cube`s laatste album is zwaar goed.
Zwaar goed is dus echt zwaar overdreven. Het was gewoon een leuk, commerciël album maar kwam natuurlijk geen enkele keer in de buurt van Cube op uiterst topniveau. Denk ook niet dat er verder user zo positief zijn over de plaat als jij (niks mis met jouw enthousiasme natuurlijk)
EMinem heeft cker een misstap begaan nadat hij op Eminemshow nog rapte: Circus clowns up in the circuit now let`s shut this shit with these clowns. ging hij zelf ook die kant opzoeken. Ma ben inderdaad van mening dat hij zich toen heeft laten beinvloeden door de G-Unit hype.
Dat had echt niks te maken met die zogenaamde hype.
De commercie word toch alsmaaar meer uitgekotst en ik denk dat er in 2008 weer een andere wind door hip-hop land gaat waaien.
2007 is juist een goed jaar voor hiphop tot nu toe, en zal alleen nog maar beter worden. Hopelijk wordt het in 2008 nóg beter, maar veel artiesten hebben dit jaar bewezen dat hiphop nog altijd ''gewoon'' hiphop kan zijn.

Up in smoke tour 1 zag er allemaal wel heel vet uit. Dat fokkin grote pratende doodshoofd op het begin alleen al haha.

Als ze ooit in Nederland komen weet ik wel vrijwel zeker dat ik erheen ga, alleen denk ik niet dat het er ooit van zal komen. Want ze zijn allemala oud, lui en over hun hoogtepunt heen. Dre zie ik nooit meer een nieuw album uitbrengen, Eminem is het spoor ook nogal bijster, Snoop maakt vast nog flink wat albums maar doet dit weer zo vaak dat het niet speciaal is, en 50 Cent heeft het ook maar druk met andere dingen.
Maar mocht het zover komen, dan zou ik in ieder geval gaan.

50 cent hoort er in dit geval ook nie bij, ook al zijn die andere volgens enkele over hun hoogtepunt heen, 50 zou het niveua nog verder na beneden trekken.

Tja, eerste Up in Smoke tour was gewoon gruwelijk goed oldskool numers van de Doctor en Snoop

odb
als ze in nl zijn zou ik er wel naar toe willen. voor ice cube, dr dre en snoop dogg dan, he. voor eminem zou ik niet komen. maar snoop en dr dre hebben meestal de vetste concerten. vaak zie je bij rappers dat het podium overvol is en dat die gastrappers er maar wat onbenullig doorheen schreeuwen. bij snoop en dre heb je dat niet. en ice cube natuurlijk altijd wel goed.

Bishop Lamont onlangs in een interview:
The “Up In Smoke 2” tour is coming when “Detox” drops. Everybody’s going out for that. Keep that in mind. Yours truly is gonna be on there. Also, me and Black Milk, Royce, and maybe a few other cats are going out to do some “CALTROiT” shit. We’re gonna be overseas with it first for a couple of weeks, and we’re probably gonna get some dates here back home. But pretty much, that’s all that’s on my mind besides “Detox”, my own album, and Warren G’s album. But you’ll definitely see us popping up and doing some shows.

I apologize for that. I don’t get out as much as I’d like to because we’ve really gotta put it in for these albums. I don’t get to get out and touch the people as much as I’d like to, so the only way I can do that is by putting out the underground albums, just to make sure I’m feeding cats and letting cats stay up on the movement. But you’re definitely gonna start getting some shows.

Misty44 schreef:
Met de aankomende albums in het eerste kwartaal van 2008 van Dr.Dre en Eminem en een album van Snoop en Ice Cube op stapel beginnen de geruchten rondom een tweede Up In SMoke Tour aardig toe te nemen op het internet.
Hoe denken jullie erover? En zou je er het geld ervoor over hebben als ze het bij een Amerikaanse tour houden om dan een concert bij te gaan wonen in de States?

Ik vind het wel reeel klinken, de vorige keer dat ze de tour deden had ook iedereen net een album uit, voor Dre zal t de laatse keer zijn dat ie op het podium staat en denk wel dat zijn collega`s hem een waardig afscheid willen geven. Hopelijk gaan ze internationaal(om de eerste tour te overtreffen), ma voor een concert in de States zou ik cker in overweging gaan.

Heb jij enige idee dat het hele up in smoke tour is bedacht door 2pac, hij had hiervoor hele leuke ideeen - niet geloven zie het einde van part 1 van dit interview dat is opgenomen tijdens oud en nieuw 95/96 een interview met 2pac en dr dre:
http://nl.youtube.com/watch?v=XoO3lNQ9dX0

Zou wel mooi zijn om de oudjes weer een keertje bij elkaar te zien. Alleen ben ik bang dat 50 en Bishop ook mee gaan doen.

Superbeertje
Ik denk dat ik wel zou gaan als ze Nederland aandoen (heb nog wat te goed nadat Em zonodig slaappilletjes moest slikken). En het lijkt me gewoon dope om Snoop Dogg, Dr.Dre, Ice Cube en Eminem een keer live mee te maken. 50 Cent zal ook zeker mee komen maar die neem ik er dan ook maar bij.

t-h-y-$
Chrisseh schreef:

Werd jammer genoeg afgelast.

ik zou er ook heengaan

Gast
geplaatst: vandaag om 21:49 uur

geplaatst: vandaag om 21:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.