MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / DJ Premier's Crooklyn Cuts

zoeken in:
Ik ben in een gekke bui dus ik ga iemand de 4 Crooklyn Cuts mixtapes gratis kado geven. Stuur me een bericht waarom jij ze zou moeten krijgen en degene met de beste argumenten krijgt ze gratis opgestuurd.

Tof!

Omdat ik Gangstarr en DJ Premier erg tof vind.
En ik heb eigenlijks niks wat specifiek van hun is (legaal).
Maar wel Battle die op 8 mile staat en verder wat producties zoals kick in the door.
En dat is puur genieten, als ik de vraag krijg wat vind jij Hip Hop. een echte Hip Hop beat dan zeg ik "kick in the door" of "N.Y. State Of Mind".

En daarom wil ik ze wel hebben

Overig zijn de tracklists iets anders als die van de casettes. Dit zijn de tracks die erop staan:

Crooklyn Cuts A:
Premier Intro
M.O.P. Anticipation
Royal Flush Worldwide
Busta Rhymes Live To Regret
Hillfiguz Too Many Suckas
Ghostface , Cappadonna & Raekwon Camay
East Flatbush Project & DeS Tried By 12
All City Who Dat
PMD Leave Your Style Cramped
Natural Resource Bum Deal
Mr. Voodoo Shine
Nine Every Man 4 Himself
Gauge Cranium
Al Tariq Think Not
Sadat X The Interview
De La Soul , Mos Def & Enoll Stakes Is High (Remix)
Money Boss Players Walk With A Limp

Crooklyn Cuts B
Greg Tate What Is Hip Hop?
G-Depp Head Over Wheels
Jay-Z Regrets
Children Of The Corn American Dream
Trybal Man Money To Make
Adagio! The Obvious Joint
J-Force For All Those
La The Darkman I Want It All
Roots, The ? Vs. Scratch
Common The Bitch In You
OutKast Elevators
Lord Finesse Check The Method
Jeru The Damaja How I'm Lvin
Dead Poets Society Lick A Shot
Heltah Skeltah Therapy

Crooklyn Cuts C
DJ Premier Intro/ Screwball Screwed Up
PMD Kool Kat
Xzibit & Hurricane G. Just Maintain
Mobb Deep More Trife Life
DJ Premier Interlude
Puff Daddy & Mase All About The Benjamins
Mama Mystique Tremendous
O.G.C. No Fear
Ghostface Killah , Cappadonna & Raekwon Fish
Redman What Eva Man
Poor Righteous Teachers We Dat Nice

Crooklyn Cuts D
DJ Premier Intro/ M.O.P. Downtown Swinga "96"
Mixed Elements Divine Styles
Ghostface Killah Wildflower
Redman Rock Da Spot
Mic Geronimo Unstoppable
Xzibit & Mobb Deep Eyes May Shine (Remix)
Big Jaz , Jay-Z & Sauce Money Foundation
Poor Righteous Teachers & Nine Gods, Earths & 85ers
MF Grimm & Fatman Scoop International Rules
Frankenstein All Hands
DJ Premier Intro
A Tribe Called Quest Wordplay
Nas & R. Kelly Street Dreams (Remix)
Keith Murray , Kel-Vicious & 50 Grand Love L.O.D.
Mobb Deep & Raekwon Nighttime Vultures
Roots, The Panic
Roots, The & Bahamadia Push Up Ya Lighter
Redman & Method Man Do What Ya Feel

Ow.. het is CD.. dat zou heel vet zijn

Zoals het er nu uitziet ben je de enige gegadige. Dus als er morgen nog niemand heeft gereageerd gaan ze sowieso jouw richting op

Check je PM. Ik ben echt dolenthousiast om ze van jou te krijgen. DJ Premier is gewoon één van mijn absolute helden, lijkt me erg ridicuul om dit aanbod NIET te willen eigenlijk...

rico-bballer
Vet, DJ premier is een genie. Maar ik gun stapler of p jay ze wel geen inspiratie .

CaliLove
Omdat ik van plan ben om de hele buurt hier 24/7 hun trommelvliezen te verwennen met wat dope Crooklyn Cuts van Dj Premier en omdat een vriend van mij droomt om ook producer te worden en een mixtape van DJ Premier voor hem een extra motivatie plus inspiratie zal betekenen.
En dan nog het feit dat me tante die in Mechelen woont in November veel heeft betaald om hier in Antwerpen hem live bezig te mogen zien, en je moet dan nog weten dat ze geen auto heeft dus ze is speciaal hiervoor naar Antwerpen afgezakt. Wetende dat er bij me tante thuis ook regelmatig wat Hip-Hop heads langskomen om te chillen, stickie blowen etc. en die een mixtape van DJ Premier maar al te graag zouden willen checken.

Plus het feit dat ik DJ Premier ook een zeer goeie producer vind natuurlijk, maar ik denk dat dit na dit bericht nogal voor de hand liggend is.
Zeg je Hip-Hop, dan hoort daar automatisch heel wat namen van MC's en producers bij en DJ Premier is daar één van.

Peace

PM gestuurt naar herbertwest een van de meest (zoniet de meest) gerespecteerde mumeters onder ons .

raffael77
Ze zijn allemaal te downloaden.

Maar niet merg goede kwaliteit.

Premier is wel 1 van de beste maar ik vind dat hij de laatste tijd behoorlijk zwakke dingen maakt.

Sorry dat ik dat zeg maar ik denk dat er wel meer eens zullen zijn met mijn mening. Hij moet terug komen met de echte jongens.

KSPR
Waarom begin je daar over? Daar gaat het topic niet om lijkt me.

Ik vind het vreselijk vet, maar ook weer lullig om anderen iets door de neus te boren

Relax
herbertwest schreef:
Zoals het er nu uitziet ben je de enige gegadige. Dus als er morgen nog niemand heeft gereageerd gaan ze sowieso jouw richting op

Ik heb privé bericht gestuurd naar je hoor.

KSPR
Ik ben trouwens best wel benieuwd naar je reden om ze weg te geven, het zijn namelijk wel hele vette mixtapes.

Relax schreef:
(quote)

Ik heb privé bericht gestuurd naar je hoor.

Toen ik dat bericht stuurde had ik nog van niemand bericht. Nu heb ik er 8.

KSPR schreef:
Ik ben trouwens best wel benieuwd naar je reden om ze weg te geven, het zijn namelijk wel hele vette mixtapes.

Haha ik had ze een tijd geleden op Ebay besteld dus ze kwamen een hele tijd later uit Amerika aan. Maar inmiddels heb ik ze ook via via. En aangezien ik met de meeste hier goed contact hebt wil ik er geen geld voor vragen. Dus geef ik ze gewoon weg.
P.S, ik heb ook Runaway Slave van Showbiz & AG dubbel dus mocht er interesse zijn... Hoewel ik ervan uit ga dat de meeste dat album gewoon hebben.

Voor Runaway Slave vraag ik ook geen geld, ze moeten alleen bij een liefhebber terecht komen. Vind ik veel belangrijker dan geld.

KSPR
In Runaway Slave heb ik wél erg veel interesse, simpelweg omdat D.I.T.C. erg dope is, dat album erg dope is en ik hem tot zover nog niet heb kunnen vinden (om te kopen hé) en ik hem heel graag origineel zou willen hebben.

CaliLove
Hey wasup Herbert,

Je bent nogal in een vrijgevige bui vandaag, zomaar met classics rondstrooien. Het lijkt wel of de Santa Claus op de Hip-Hop sectie van MuMe een maand te laat is.
Wel ik zou ook zéér graag Runaway Slave hebben aangezien ik dat album spijtig genoeg niet in m'n bezit heb.
Dat album heeft echt zo'n MC sfeer, krijg ik zin om direct wat lines neer te pennen etc.
Ik bedoel, zo'n classic kan ik toch niet zomaar aan me neus laten voorbijgaan, zorgt bovendien ook voor een hoop inspiratie + motivatie voor mij en nog wat anderen...

Peace

Shiiiiiiiiiiiiiiiit; én ik ben zoals altijd te laat...

Nee hoor, nog geen 1 cd is al iemand toegezegd. Damn, maar ik vraag me wel af waar ik me in godsnaam in heb gebracht. Geen spijt hoor, maar ik heb al iets van 10 of 11 users die dolgraag een cd willen, en maar 5 cd's. Best kut om er 6 teleur te stellen. Want sowieso geef ik er maar 1 per user weg. Behalve de Crooklyn Cuts dan, die 4 horen gewoon bij elkaar.

Ik zou er nog even bij vertellen dat ik ook producer wil worden (naast een "gewone baan" dat dan weer wel).
Als je benieuwd ben check: http://www.myspace.com/stapler1990

Verder nog de hint: wie het eerst komt wie het eerst maalt

Gr. Stapler

Social_Mask
Oooowwhhh vet!!!! Ben terug na een paar weken en dan dit !!! Hopelijk heb ik nog een kans Ik begin direct met mijn bericht. Toevallig dat ik vandaag bij Nederlands over argumenteren etc. dingentjes geleerd heb.

Harco
Social_Mask schreef:
=Toevallig dat ik vandaag bij Nederlands over argumenteren etc. dingentjes geleerd heb.

Je hebt het niet over spelling gehad, of wel?

Social_Mask
Jawel, maar hey, een mens kan niet altijd opletten .

hier wat weggeknipt

Kos
herbertwest schreef:
Nee hoor, nog geen 1 cd is al iemand toegezegd. Damn, maar ik vraag me wel af waar ik me in godsnaam in heb gebracht. Geen spijt hoor, maar ik heb al iets van 10 of 11 users die dolgraag een cd willen, en maar 5 cd's. Best kut om er 6 teleur te stellen.

Haha, dat is het eerste wat ik dacht toen ik dit zag staan.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:17 uur

geplaatst: vandaag om 04:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.